معرفی بهترین هتل های بدروم ، ترکیه | Bodrum

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های بدروم

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین هتل های بدروم خواهیم گفت. برای آشنایی با لیستی از هتل های لوکس این شهر ساحلی در کشور ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

بُدروم (Bodrum) شهری ساحلی و توریستی در کشور ترکیه است که در استان موغله واقع شده ‌است. بدروم دارای یک فرودگاه بین المللی بسیار مجهز است و همچنین با شهر ازمیر که سومین شهر بزرگ ترکیه است ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد. بندر بدروم با جاذبه‌های تاریخی، سواحل زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از  محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است.

شهر ساحلی بدروم پر از هتل‌، کافه‌ و رستوران‌های جذاب است و جاهای دیدنی بدروم نیز بی شمارند. این شهر ساحلی فیروزه ای ترکیه، شهری سرزنده و شاد است که گردشگران متعددی را به سوی خود می کشاند. یکی از مهمترین انتخاب ها در سفر به بدروم، انتخاب هتل است. در ادامه با لیستی از بهترین و لوکس ترین هتل ها، اعم از هتل های ساحلی، 4 ستاره، 5 ستاره و لوکیشن آنها آشنا می شویم.

هتل ریکسوس بدروم
هتل ریکسوس بدروم

خدمات و سرویس دهی اکثر هتل های شهر ساحلی بدروم و مناطق اطراف آن به صورت UAll و یا All می باشد. اگر نمی دانید معنی این خدمات چیست، برای آشنایی با انواع خدمات هتل ها و نوع سرویس دهی آنها مقالات آشنایی با انواع خدمات در هتل ها و تفاوت هتل all و uall را مطالعه کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


معرفی بهترین هتل های بدروم

هتل های 5 ستاره بدروم

هتل وگ بودروم – Vogue Hotel Bodrum

هتل وگ بودروم، یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی و جذاب ترکیه است که در شهر توربا بنا شده و به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های بودروم زبانزد خاص و عام است. اطراف این هتل با درختان کاج احاطه شده است. اگر به همراه خانواده می‌خواهید در اینجا اقامت کنید، بی شک این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. چون هم مراکز بازی کودکان دارد و هم امکاناتی بی‌نظیر برای بزرگسالان.

تمام اتاق‌های هتل وگ دارای تلویزیون، تهویه کننده هوا، اینترنت رایگان، مینی بار و صندوق امانات است. همچنین دارای بالکن اختصاصی مبله نیز هستند و برخی هم چشم‌انداز فوق العاده زیبایی رو به دریا دارند. دکوری که برای این اتاق‌ها در نظر گرفته شده، به رنگ‌های زرد و بنفش است.

در رستوران‌های متنوع هتل وگ بودروم می‌توانید طعم بی نظیر غذاهای بین‌المللی و ترکی را بچشید. شهر در فاصله 8 کیلومتری از هتل وگ قرار دارد. لازم به ذکر است که منطقه تریا هم برای افرادی که به ساحل و شنا علاقه دارند و هم برای افرادی که به استراحت کردن علاقه دارند، گزینه مناسبی است.

زمین تنیس، مرکز ماساژ، فضای ساحلی اختصاصی و استخرهای آب سرد و گرم از امتیازهای ویژه هتل وگ به شمار می‌آید. البته انواع و اقسام خدمات تفریحی شبانه از قبیل سیرک، جشن‌های شبانه، دیسکو، فستیوال‌های متعدد و نمایش‌های موزیکال در این هتل برگزار می‌شود تا مهمانان بتوانند حسابی خوش بگذرانند.

هتل ریکسوس بودروم – Rixos Premium Bodrum

این هتل 5 ستاره یکی از لوکس‌ ترین هتل های بودروم است که در سال 2003 افتتاح شده و در منطقه توربا قرار دارد. دیوارهای این هتل از شیشه ساخته شده‌اند که منظره‌ زیبایی رو به نخل‌های اطراف دارند. از امکانات اتاق‌های هتل رکسوس بودروم می‌توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون LED و بالکن خصوصی اشاره کرد. سرویس دهی هم به صورت UALL انجام می‌شود.

در این هتل 10 رستوران و کافی شاپ وجود دارد که در آن انواع و اقسام غذاهای مختلف، از بین المللی گرفته تا محلی طبخ می‌شود. در کافی شاپ هم می‌توانید انواع سوشی و کوکتل را در فضایی با منظره پانوراما میل کنید و از این حس وصف ناپذیر لذت ببرید.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

جالب است بدانید که هتل ریکسوس دارای 200 متر ساحل شنی است. در ضمن، دو استخر روباز هم دارد که با سالن ورزشی، مرکز درمان‌های زیبایی و وان آب گرم، مجموعه‌ای بی نظیر را کنار هم تشکیل می‌دهند.

شما در هتل ریکسوس بودروم می‌توانید از امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس، بسکتبال، بدمینتون، دارت، والیبال ساحلی و واتر پلو استفاده کنید یا با شرکت در کلاس‌های رقص و یوگا لحظات بی‌نظیری را تجربه کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. گفتنی است که شب‌ها نمایش‌های زیبا و متنوعی برگزار می‌شود که شما را حسابی سرگرم می‌کند. از فرودگاه بودروم تا این هتل 25 دقیقه فاصله است.

هتل یاسمین ریزورت بدروم – Yasmin Bodrum Resort

هتل یاسمین ریزورت بدروم با یک کیلومتر ساحل شخصی در ساحل دریای اژه یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره بدروم است. این هتل بزرگ ۳۸۶ اتاق لوکس دارد که در آن‌ها تجهیزاتی مانند تلوزیون و ماهواره، مینی‌بار اختصاصی، وسایل بهداشتی رایگان، سشوار و اینترنت رایگان جود دارد.

این مجموعه دارای ۴ رستوران و ۵ کافه است که در آن انواع غذاهای ملی و بین‌المللی به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. شما می توانید همه روزه از خدمات رستوران و کافه های این هتل استفاده کنید و لذت ببرید. سرویس دهی هتل به صورت UALL انجام می‌شود.

هتل یاسمین ریزورت دارای ۲ استخر سرپوشیده، ۳ استخر رو باز، ۲ آلاچیق زیبا و یک مرکز اسپا با خدماتی همچون ماساژ و حمام ترکی است و این امکانات برای عزیزانی که به قصد ریلکس کردن و استراحت کردن به بدروم سفر می‌کنند عالی است.

این هتل از مهم‌ترین جاذبه‌های بدروم یعنی ساحل بدروم و قلعه تاریخی بدروم ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا فرودگاه بین‌المللی میلاس ۵۵ کیلومتر است. اگر دنبال هتلی لوکس در کنار ساحل دریا هستید، هتل یاسمین ریزورت یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

هتل دیاموند بدروم – Diamond of Bodrum Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های بودروم «دیاموند» نام دارد. این هتل یک اقامتگاه تفریحاتی تمام و کمال است که تریا بام، استخر و جکوزی دارد و با چشم‌انداز زیبا و دلفریب خود مسافران زیادی را به طرف خود می‌کشاند. وسعت هتل دیاموند بدروم حدود 5500 متر مربع است و در 7 طبقه ساخته شده است. سرویس دهی هم به صورت ALL انجام می‌شود.

این هتل 214 اتاق دارد. کف تمام اتاق‌ها از چوب ساخته شده است. همچنین دکوراسیون آن با رنگ‌های روشن مزین شده که بسیار زیبا و آرامش‌بخش است. همه اتاق‌ها به امکاناتی از قبیل حمام، تلویزیون LCD، صندوق امانات، مینی بار و تلفن تجهیز شده و تراس اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع هم در هر اتاق وجود دارد.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

هتل دیاموند رستوران‌های مختلفی دارد که در تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما هستند. چند کافه هم دارد که یکی از آن‌ها کنار استخر است و همگی انواع نوشیدنی‌های بین المللی و محلی را برای شما سرو می‌کنند.

هتل دیاموند بودروم ساحل اختصاصی هم دارد و تفریحات متنوع شبانه مانند کلاب و دیسکو، برگزاری نمایش، آواز و مسابقات مفرح در آن برقرار است. برای کودکان 4 تا 12 سال هم امکانات تفریحی مناسبی از جمله استخر، باشگاه کودکان و مینی دیسکو فراهم شده است. این هتل مرکز SPA هم دارد که در آن سونا خشک، حمام ترکی، اتاق ماساژ و جکوزی در دسترس است. فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود یک کیلومتر است و از آن تا فرودگاه بدروم حدود 35 کیلومتر راه است.

هتل بایا بدروم – baia hotel bodrum

هتل بایا بدروم هتلی بسیار مجهز و باشکوه که مشرف به خلیج گوندوگا است، یکی از بهترین هتل‌ های 5 ستاره بدروم است که اقامت در آن آرزوی عاشقان سفر است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای بالکنی اختصاصی با منظره دریای اژه هستند و امکاناتی همچون تلوزیون و ماهواره، حمام خصوصی به همراه دوش و وان، یخچال و اینترنت رایگان دارد.

سرویس اتاق‌ها به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد. در رستوران هتل بایا بدورم غذاهای بین‌المللی به صورت سلف سرویس و بوفه سرو می‌شود. هتل بایا بدروم دارای یک ساحل اختصاصی برای مسافرانش است و گردشگران می‌توانند در این محیط دقایق آرامش‌بخشی را بر روی تخت‌های آفتابگیر سپری کنند.

اگر به دنبال هیجان و تفریحات آبی هستند امکاناتی همچون اسکی روی آب، پاراسل، جت اسکی، بنانا سواری برای آن‌ها تعبیه شده است. این مجموعه همچنین دارای یک پارک آبی مجهز به همراه سرسره‌های مهیج می‌باشد. در مرکز سلامتی این مجموعه مهمانان می‌توانند از خدمات ماساژ تایلندی بهره ببرند.

هتل بزرگ بایا دارای ۲۲۸ اتاق است و تعدادی از اتاق‌های این هتل برای افراد با معلولیت جسمی طراحی و ساخته شده است. این هتل یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره بدروم در کنار ساحل زیبا و فیروزه ای با چشم اندازی بی نظیر است.

هتل رویال آسارلیک – Royal Asarlik Beach Hotel & Spa

این هتل که در سال 2005 در گومبات تأسیس شده، در کنار ساحل دریا قرار گرفته است و اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های بودروم شناخته می‌شود. اگر در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید با عبور از باغ‌ها مستقیم به دریا قدم بگذارید و از آرامش بی نظیری که در منطقه حکمفرماست، لذت ببرید. خدمات این هتل به صورت All می باشد.

در هتل رویال آسارلیک تمامی اتاق‌ها بالکن اختصاصی دارند که در آن میز و صندلی گذاشته‌اند تا ضمن استراحت بتوانید فضای بیرون را هم تماشا کنید. همین طور اتاق‌ها دارای مینی بار، صندوق امانات، سشوار، تلویزیون LCD و اینترنت رایگان هستند. در رستوران هتل برای شما این امکان وجود دارد که وعده‌های صبحانه، نهار و شام را در جایی میل کنید که مشرف به دریاست و چشم‌انداز زیبایی دارد. یک رستوران چینی هم در این هتل وجود دارد.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

در این هتل برای سرگرمی کودکان امکاناتی از قبیل استخر اختصاصی، باشگاه کودکان و مینی دیسکو وجود دارد. برای بزرگسالان هم امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام سنتی و باشگاه بدنسازی و در کنار آن‌ها تخت و چترهای آفتاب گیر و بقیه امکانات ساحلی فراهم است. حتی می‌توانید با نشستن در فضای باز که با مبلمان راحتی پر شده، در کنار خانواده‌تان استراحت کنید و لذت ببرید.

توجه داشته باشید که این هتل در مرکز شهر بودروم واقع شده است و اغلب جاذبه‌های گردشگری بدروم در فاصله 5 کیلومتری آن قرار دارند. لازم به ذکر است که کارمندان هتل علاوه بر زبان ترکی به انگلیسی هم صحبت می‌کنند و بخش پذیرش در 24 ساعت شبانه روز فعال است.

هتل مارمارا بودروم – The Marmara Bodrum

اگر علاقه دارید بدانید که شکل ساختمان‌ها در قرون وسطی به چه شکلی بوده، حتما هتل مارمارا بدروم را انتخاب کنید! این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل‌ های بدروم است که با داشتن لوکس‌ترین امکانات و قرارگیری در بالای تپه، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج بدروم را دارد. همچنین شاهد کلکسیونی از مجسمه‌های نقاش و مجسمه‌ساز معروف مولوت آکییلدیز خواهید بود.

همه اتاق‌های این هتل دارای تخت‌خواب‌ها و مبلمان چوبی فوق‌العاده لوکس و زیبایی هستند. بالکن‌های اختصاصی هم رو به دریا قرار گرفته است که تماشای آن احساس آرامش وصف ناپذیری را به شما هدیه می‌کند. همچنین در و دیوارهای سرویس بهداشتی هتل مارمارا با شیشه ساخته شده‌اند و هنر دست کریستیان آلرت معمار مشهور فرانسوی هستند.

در وعده صبحانه علاوه بر غذاهای لذیذ ترکی با نان تازه و پنیر محلی از شما پذیرایی می‌شود. برای ناهار و شام هم می‌توانید بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران اینجا نوش جان کنید. از امکانات رفاهی هتل مارمارا می‌توانیم به استخر، مرکز اسپا، باشگاه تناسب اندام، کافه و رستوران، اینترنت رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره کنیم.

مهمانان این هتل می‌توانند حیوانات خانگی‌شان را همراه خودشان داشته باشند. اما توجه داشته باشید که این هتل فقط مخصوص افراد بزرگسال است و کودکان را پذیرش نمی‌کند. برای افرادی هم که معلولیت جسمانی دارند، این هتل یک اقامتگاه مناسب، لوکس و با امکانات پیشرفته به حساب می‌آید. فاصله هتل مارمارا تا بدروم مارینا با ماشین تنها حدود 2 دقیقه است و تا فرودگاه بدروم هم حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

هتل دوریا بدروم – Doria Hotel Bodrum

یکی از مدرن‌ترین هتل‌ های 5 ستاره بدروم هتل دوریا می‌باشد. این هتل با ۹۲ اتاق مجلل و مجهز میزبان گردشگران است و تمامی اتاق‌های آن دارای حمام اختصاصی، گاوصندوق، مینی یخچال، تلفن، تلوزیون، سیستم تهویه مناسب، سشوار، مینی بار و روم سرویس ۲۴ ساعت هستند.

یکی از نکات جالب توجه هتل دوریا بدروم ساحل اختصاصی آن است که فاصله آن تا ساختمان اصلی هتل تنها ۵ دقیقه می‌باشد، از این رو مسافران به راحتی می‌توانند در این ساحل به استراحت و تفریح بپردازند و از چشم‌انداز دریای اژه نهایت لذت را ببرند.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

همچنین هتل دوریا استخری با چشم‌انداز بی‌نهایت و امکانات اسپای لوکس برای رفاه حال مهمانان دارد. در رستوران هتل دوریا که مشرف به استخر است، با غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای از مهمانان پذیرایی می‌شود و غذاها متناسب با تمام سلیقه ها می باشد.

هتل دوریا بدروم در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار گرفته است و فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم تا هتل تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد. اگر می خواهید در هتلی دنج، لوکس و با طراحی زیبا اقامت داشته باشید، هتل دوریا از بهترین انتخاب ها برای شماست.

هتل لابلانچ ریزورت اند اسپا – La Blanche Resort & Spa

لابلانچ ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در شهر بدروم بوده و در فاصله 15.6 کیلومتری از قلعه بدروم قرار دارد. این هتل لوکس 5 ستاره در منطقه تورگوتریس بدروم قرار گرفته و با یک ساحل اختصاصی بی نظیر آماده پذیرایی از گردشگرانی است که به شهر بدروم سفر می کنند.

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب هتل در بدروم، لابلانچ ریزورت است. اتاق های این هتل به بهترین شکل طراحی شده اند و با مبلمانی مدرن، اقامتی فراوش نشدنی را برای شما رقم می زنند. هتل لابلانچ خدمات را به صوررت ALL به مسافران ارائه می دهد و شما می توانید از خوراکی های هتل به صورت رایگان استفاده کنید.

مرکز خرید 11 کیلومتری هتل لابلانچ قرار گرفته و اگر اهل خرید هستید، این هتل یک گزینه عالی برای اقامت شما در شهر بدروم به شمار می رود. از جمله سایر نکات مثبت این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، پرسنل خونگرم، اتاق های بزرگ و مجهز، کارکنان انگلیسی زبان و… اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره بدروم

هتل بدروم بیچ ریزورت – Bodrum Beach Resort

این هتل ساحلی 4 ستاره به عنوان یکی از رویایی‌ترین و بهترین هتل‌ های بدروم شناخته می‌شود که در سال 2015 افتتاح شده است. طراحی داخلی هتل بدروم بیچ ریزورت به شکلی کاملا رمانتیک است. کسانی که می‌خواهند ماه عسل خود را سپری کنند، می‌توانند این هتل را انتخاب کنند؛ چون مرکز ماساژ، استخرهای این هتل، کافه شبانه و رستورانش به گونه‌ای طراحی شده که حالتی رویایی به آن بخشیده است.

این هتل در محوطه 18 هزار متر مربعی ساخته شده و 220 اتاق دارد. تمام اتاق‌ها با ست مبلمان بسیار شیک و مدرن تزئین شده‌اند و دارای امکانات تلویزیون LCD و مینی بار هستند. امکانات تفریحی و رفاهی هتل بدروم بیچ ریزورت نیز شامل محوطه اختصاصی، ساحل شنی، سرسره‌های آبی، استخر روباز، سونا، اتاق ماساژ، حمام ترکی، باشگاه کودکان و بازی‌هایی مانند دارت و تنیس روی میز می‌شود.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

شما در زمان اقامت خود می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران‌های این هتل بچشید و از خوردن غذای خود در فضای باز لذت ببرید. این اقامتگاه زیبا در منطقه گومبت در جنوب غربی ترکیه قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر بدروم حدود 1 کیلومتر است.

هتل کاستا بیتزهان بدروم – Costa Bitezhan Hotel

این هتل 4 ستاره زیبا در ساحل بیتز قرار دارد و با 2 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. برای مهمانان هتل کاستا بیتزهان بدروم امکان استفاده از ساحل اختصاصی با تخت‌های آفتابگیر و سایه‌بان به طور رایگان وجود دارد. سایر امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد شامل استخر، روباز، سونا و حمام ترکی می‌شود. برای فرزندان‌تان هم امکان استفاده از استخر و زمین‌های بازی مخصوص وجود دارد.

این هتل دارای 81 اتاق است که تمامی آن‌ها چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبایی به سمت دریا، استخر یا باغ دارند و شما صبح‌ها بعد از بیدار شدن با مناظر زیبایی مواجه می‌شوید. از امکانات اتاق‌ها هم می‌توان به بالکن اختصاصی، تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سشوار، لوازم بهداشتی، مینی یخچال و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد.

در این هتل دو رستوران وجود دارد که یکی از آن‌ها برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس از شما پذیرایی می‌کند، دیگری هم فقط شام سرو می‌کند و اگر می خواهید از خدمات این رستوران استفاده کنید باید حتما رزرو کنید. فاصله هتل کاستا بیتزهان تا مرکز شهر بدروم حدود 6 کیلومتر است و تا فرودگاه 42 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ماناستیر اند سوئیتز – Manastır Hotel & Suites

هتل ماناستیر بدروم در مرکز شهر، در فاصله کمی از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر آسیاب‌های بادی، موزه باستان شناسی زیرآب و قلعه بدروم قرار گرفته است. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شهر بدورم است.

این هتل دارای 74 اتاق می‌باشد که تمامی آن‌ها به نشیمن، گاوصندوق، بالکن اختصاصی جذاب تزیین شده با گل‌های کاغذی، روم سرویس تمام وقت، حمام، اینترنت رایگان و تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای مجهز هستند. به علاوه برای فرزندان شما اتاق بازی و استخر کودکان نیز در نظر گرفته است.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

با اقامت در این هتل می‌توانید در استخر روباز لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید و یا از انواع غذاهای بین‌المللی و محلی نوش جان کنید و نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که این هتل با فرودگاه بین‌المللی میلاس فقط 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل ال وینو اند سوئیتز – El Vino Hotel & Suites

هتل ال وینو اند سوئیتز یکی از لوکس‌ ترین هتل های 4 ستاره بدروم است که یک چشم انداز بسیار رویایی از ساحل را در برابر چشمان شما به تصویر می‌کشد. هتلی ارزنده با اتاق‌های فوق العاده شیک. اتاق‌های این هتل بی نهایت تمیز هستند، به همین خاطر مهمان‌ها در آن احساس راحتی زیادی می‌کنند.

در هتل ال وینو بدروم امکاناتی از قبیل استخر روباز، ایوان مخصوص، حمام آفتاب، ساحل اختصاصی و اتاق ماساژ در اختیار تمام مسافران قرار می‌گیرد. شما در زمان اقامت‌تان می‌توانید در باغ‌های هتل استراحت کنید و در فعالیت‌های ورزشی مثل تنیس شرکت کنید. امکان استفاده از اینترنت رایگان در همه جای هتل برای شما وجود دارد.

توجه داشته باشید که در رستوران‌ها بهترین غذاهای ترکیه‌ای سرو می‌شود و برای ایرانیان هم استفاده از غذاهای لذیذ و باب میل آن‌ها هم فراهم است. فاصله این هتل تا ساحل 15 دقیقه است.

هتل پارکیم ایاز – Parkim Ayaz Hotel

هتل پارکیم ایاز یکی از هتل‌های 4 ستاره بسیار خوب شهر زیبای بدروم می‌باشد که در قلب گومبت واقع شده است. این هتل فعالیت‌هایی نظیر مرکز تناسب اندام، بیلیارد، اتاق بازی، تنیس، کانو، موج سواری، دارت، سرگرمی‌های شبانه و تفریحات آبی را تدارک دیده است. خدمات این هتل به صورت All می باشد.

مهمانان هتل پارکیم ایاز در صورت تمایل می‌توانند در استخر خستگی خود را رفع کنند و یا در حمام ترکی و سونا از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه‌ای نهایت استفاده را کنند و از اقامت در بدروم تجربه‌ای به یادمانی و دل‌انگیز کسب کنند و لذت ببرند.

بهترین هتل های بدروم
بهترین هتل های بدروم

تمامی اتاق‌های این هتل نیز به امکاناتی نظیر صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، بالکن، یخچال، تلویزیون LCD، تلفن، حمام، سیستم تهویه و سشوار مجهز هستند. به علاوه زمین بازی ویژه کودکان نیز در این هتل وجود دارد و در صورت نیاز خدمات نگهداری از اطفال به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

هتل ماوی کومسال – Mavi Kumsal Hotel

از دیگر هتل‌های 4 ستاره بسیار خوب بدروم می‌توان به هتل ماوی کومسال اشاره کرد که در امتداد خلیج این شهر زیبا قرار گرفته است و شما می‌توانید به راحتی با یک پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای از آسیاب‌های بادی و ساحل بارداکسی به این هتل دسترسی پیدا کنید.

این هتل شامل امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، استخر روباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، رستوران و کافه، سونا و ماساژ  می‌باشد. به علاوه فعالیت‌هایی نظیر پرتاب دارت، بیلیارد و میز تنیس نیز در این هتل درنظر گرفته شده است تا مهمانان بتوانند با شرکت در این مسابقات لذت سفرشان را چندین برابر کنند.

اتاق‌های لوکس و مدرن این هتل نیز به امکاناتی همچون بالکن اختصاصی، حمام، سیستم تهویه و تلویزیون LCD مجهز هستند و اکثر اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از منظره دریا را تصویر می‌کشند.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨