هتل رویال آسارلیک بدروم
هتل رویال آسارلیک بدروم

معرفی هتل ۵ ستاره رویال آسارلیک بیچ در بدروم

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل رویال آسارلیک بدروم

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل رویال آسارلیک بدروم آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شهر بدروم یکی از شهرهای محبوب کشور ترکیه است که هر ساله تعداد بی شماری جهانگرد را پذیرا می باشد. یکی از هتل های 5 ستاره این شهر Royal Asarlik Beach Hotel است که در منطقه گومبت قرار دارد و بسیار مجهز می باشد. این هتل در سال 2005 ساخته شد و مساحت کلی آن 16000 متر مربع است.

هتل رویال آسارلیک بدروم

این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل کافه ها و خیابان های شلوغ شبانه زیادی وجود دارد. Royal Asarlik Beach Hotel دارای امکاناتی از قبیل: ساحل اختصاصی، پذیرش شبانه روزی، اتاق جلسات، لابی، اینترنت لابی رایگان، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، خدمات spa، حمام ترکی، سونا خشک، جکوزی و سونا بخار است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


لازم به ذکر است که بدانید سرویس دهی در این هتل به صورت uall انجام می شود. گردشگران می توانند فرزندان خود را به باشگاه کودکان و استخر کودکان ببرند تا در آن جا به تفریح بپردازند. در هتل رویال آسارلیک تفریحات شبانه ای مانند مسابقات جذاب، نمایش، آواز و موسیقی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل دارای 6 کافه می باشد که گردشگران می توانند به دلخواه از نوشیدنی های لذیذ و دلچسب هر یک از آن ها بهره ببرند. این کافه ها شامل کافه marine، کافه لابی، کافه palm، کافه panorama، کافه ساحلی و کافه green می شود و در این کافه ها نوشیدنی های بین المللی و محلی سرو می شود.

هتل رویال آسارلیک بدروم

Royal Asarlik Beach Hotel حدود 350 اتاق دارد که اتاق های خانوادگی، استاندارد و ریلکس را شامل می شود. تمامی اتاق ها امکاناتی از قبیل: اینترنت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و وان، بالکن، خدمات خانه داری، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و سیستم تهویه مطلوب دارد. Royal Asarlik Beach Hotel تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا فرودگاه بدروم حدود 35 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل های gun-ay hotel و turihan beach در کنار هتل رویال آسارلیک قرار دارد.

هتل رویال آسارلیک بدروم

این هتل تقریبا در مرکز شهر بدروم واقع شده است و تنها با مرکز شهر 3 کیلومتر فاصله دارد و مهمانان آن می توانند با طی کردن یک مسیر پیاده روی کوتاه به جاذبه های گردشگری بدروم و اماکن تفریحی بدروم دسترسی پیدا کنند. برای مثال ساحل بیتز فقط به اندازه 21 دقیقه پیاده روی و ساحل بارداکجی به اندازه 26 دقیقه پیاده روی با این هتل فاصله دارند.

هتل رویال آسارلیک بدروم

بدروم مارینا و آمفی تئاتر بدروم به اندازه 34 دقیقه پیاده روی با هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم فاصله دارند. آرامگاه هالیکارناسوس به اندازه 37 دقیقه پیاده روی با هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم فاصله دارد و ترمینال قایقرانی بدروم نیز در فاصله 40 دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده است. این هتل با دارا بودن لوکیشن بی نظیر، خدمات اسپای لوکس و امکانات تفریحی یکی از بهترین هتل های بدروم محسوب می شود. فرودگاه میلاس بدروم 39 کیلومتر با هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم فاصله دارد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)