معرفی بهترین هتل های وان ، ترکیه | Van

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های وان ترکیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین هتل های وان ترکیه صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با هتلهای این شهر محبوب در بین ایرانیان در ادامه با ما همراه باشید.

وان (Van)، بزرگترین شهر در شرق ترکیه است که مرکز استان وان می‌باشد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است، مردم شهر وان به زبان کردی (کرمانجی) تکلم می‌کنند. عمده شهرت جهانی این شهر به دلیل وجود گربه‌های سفید پشمالویی با یک چشم آبی و دیگری زردرنگ است که به گربه وان مشهوراند. همچنین وان نام دریاچه‌ای است که شهر وان در شرق آن واقع است.

تور وان به دلیل نزدیکی به ایران و هزینه های مناسب، از تورهای محبوب و پرطرفدار در میان تور ترکیه به شمار می‌آید. با راه اندازی قطار تهران به وان ترکیه، گردشگران ایرانی بسیاری به این شهر وارد می شوند. همچنین فرودگاه وان ترکیه امکان دسترسی سریع به استانبول یا آنتالیا را فراهم می کند. اما قبل از سفر یکی از مهمترین انتخاب ها انتخاب هتل و محل اقامت است. در ادامه شما را با بهترین هتل های وان در ترکیه آشنا می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل های وان ترکیه

هتل های 5 ستاره

هتل دابل تری بای هیلتون – DoubleTree by Hilton Van

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های معروف وان است که طرفداران بسیاری در میان مسافران این شهر زیبا و دیدنی دارد. هتلی بسیار زیبا در نزدیکی دریاچه وان که چشم اندازی بی نظیر از این دریاچه تماشایی و حیرت انگیز را پیش روی مسافران این شهر قرار می دهد. این هتل لوکس و 5 ستاره با توجه به موقعیت مکانی خاص و جذاب خود آرامشی فوق العاده را نیز به میهمانان خود هدیه می کند.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

هتل دابل تری بای هیلتون اتاق های شیک و بزرگی داشته و از جمله امکانات این هتل فوق العاده هم می توان به مرکز اسپا، سالن بدنسازی، استخر، سونا، حمام ترکی و رستوران بسیار خوب هتل اشاره کرد. با رفتن به دابل تری بای هیلتون در شهر وان می توانید اتاق هایی را که تراس دارند رزرو کرده و از دیدن چشم انداز فوق العاده این شهر تاریخی و زیبا هم لذت ببرید.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: İpek Yolu Cd. 8.km, 65300 Van Merkez/Van, Turkey

هتل الیت ورد وان – Elite World Van Hotel

هتل الیت ورد وان هتلی 5 ستاره است که در 6 کیلومتری دریاچه وان قرار گرفته است. معماری و دکوراسیون داخلی هتل سبک نئوکلاسیک و شبه کاخ می باشد. هتل الیت دارای مرکز اسپا، حمام ترکی، سونا و استخر سرپوشیده می باشد. اتاق های زیبای آن دارای سیستم تهویه هوای مطبوع و مینی بار و همگی دارای حمام اختصاصی می باشند.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

شما می توانید در رستوران شیک هتل غذاهای بین المللی، کیک و قهوه و یا در بار هتل نوشیدنی سفارش دهید. سالن بدنسازی هتل دارای تجهیزات و لوازم ورزشی مدرن و به روزی می باشد. پس از گذراندن روزتان به سونا بروید و از خدمات ماساژ این مرکز نیز استفاده کنید. فاصله این هتل از هتل های وان تا فرودگاه تنها 8 کیلومتر میباشد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 Merkez/Van, Turkey

هتل های 4 ستاره

هتل هالدی وان – Haldi Otel

هتل هالدی یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی شهر وان است که در قلب این شهر و جایی نزدیک به جاذبه‌های دیدنی شهر وان قرار دارد،‌ این هتل با موزه‌ی این شهر کمتر از ۱ کیلومتر، با ایستگاه اتوبوس وان ۲ کیلومتر و با قلعه‌ی وان 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل هالدی در سال 2015 راه اندازی شده و دارای معماری بسیار زیبایی می‌باشد. این هتل دارای 80 اتاق است که این اتاق‌ها را انواع اتاق‌های سینگل، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و یک اتاق برای افراد معلول تشکیل می‌دهد.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

پرسنل هتل هالدی بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند و به چندین زبان مختلف از جمله ترکی، فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه و… صحبت می‌نمایند. این هتل نیز دارای امکانات فراوانی چون پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، منطقه‌ی سیگار کشیدن، فروشگاه سوغات، اتاق ماساژ و اسپا، استخر و سونا، مجموعه‌ی ماه عسل برای عروس و دامادها، سالن آرایش و… می‌باشد و با توجه به این امکانات و هزینه‌ی پایین، هتل هالدی یکی از بهترین و ایده آل‌ترین هتل‌های شهر وان به شما می‌رود.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Şerefiye, Demirciler Cd. No.21, 65100 İpekyolu/Van, Turkey

هتل تامارا – Tamara Business Otel

هتل تامارا هتلی 4 ستاره و یکی دیگر از هتل های دلنشین و لوکس شهر وان به شمار می‌رود چرا که خیلی زیبا و مجلل طراحی و ساخته شده به گونه ایی که اقامت در این هتل برای هر فرد یا هر مسافری راحت و دلپذیر است. این هتل دارای امکاناتی از جمله  وای فای رایگان، کلاب شبانه، خدمات شستشو و خشکشویی، اتاق های خانواده، رستوران های مجلل و شیک، مرکز اسپا و سلامت، موزیک زنده، سوئیت ماه عسل، شاتل فرودگاهی و… است.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

همچنین می‌توانید هر روز صبح تان را با صبحانه های مختلف و خوش رنگ و طعم ترکی شروع کنید و در اتاق خود یا رستوران های این هتل به خوردن صبحانه ای دلچسب و پر انرژی بپردازید و کل روز را برای بازی و تفریح یا بازدید از دیدنی های وان انرژی داشته باشید. این هتل توانسته رضایت هر مشتری را به خود جلب کند و در طی مستقر بودن در این هتل لحظات خوشی را برایشان به وجود بیاورد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 Merkez/Van, Turkey

هتل بویوک اورارتو – Buyuk Urartu Hotel

هتل بویوک اورارتو به عنوان یک هتل سه ستاره در شهر وان ترکیه افتتاح گردید و با توجه به خدمات پیشرفته و زیبایی اتاق ها و امکانات خوب آن، در سال ۱۹۹۷ به یک هتل 4 ستاره تبدیل شد و تا به الان به فعالیت خود به صورت حرفه ای و پیشرفته ادامه داده است. این هتل در قلب شهر وان قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های وان ترکیه به شمار می آید و اتاق های آن به گونه ای ساخته شده اند که مکان بسیار خوبی برای مسافران و گردشگرانی است که به قصد کار به وان می‌آیند.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

این هتل ۷۵ سوئیت لوکس دارد و شامل امکاناتی از جمله رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، خدمات شستشو، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و… است. علاوه بر آن شما درهتل بویوک خیالتان از بابت ترکی حرف زدن راحت است چرا که کارمندان مجرب این هتل به تمام زبان های دنیا مسلط هستند و با این حال احساس راحتی بیشتری را در بویوک به شما هدیه خواهند کرد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Cevdet Paşa, Cumhuriyet Cd. No:60, 65150 İpekyolu/Van, Turkey

هتل های 3 ستاره

هتل رویال برک – Royal Berk Hotel

هتل رویال برک هتلی 3 ستاره و از پرطرفدارترین هتل های سایت بوکینگ می باشد. این هتل تا موزه و مسجد وان با پای پیاده تنها 3 دقیقه فاصله دارد. رویال برک دارای پذیرش 24 ساعته و وای فای رایگان می باشد. اتاق های آن نیز از امکاناتی نظیر تلوزیون صفحه تخت، مینی بار، گاو صندوق، حمام اختصاصی به همراه دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان برخوردار هستند. صبحانه نیز روزانه در بوفه هتل برای مهمانان مهیا می باشد. فاصله هتل رویال برک تا فرودگاه 7 کیلومتر می باشد.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

این هتل ۴۳ اتاق دارد که هر کدام بسیار زیبا تزئین شده اند.امکانات هتل رویال برک شامل جکوزی، مرکز سلامت، خدمات شستشو، صبحانه در اتاق، موزیک زنده، تبادل ارز، سونا، استخر، میز تور، نگهداری چمدان، سوئیت های ماه عسل، اتاق های خانواده، کلاب شبانه و… است. همچنین می توانید بهترین غذاهای کشور ترکیه را در این هتل امتحان کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Bahçıvan, Cumhuriyet 6. Sk. No:5, 65100 Merkez/Van, Turkey

گرند هتل وان – Grand Hotel Van

گرند هتل هتلی 3 ستاره در شهر وان است که به عنوان یکی از بهترین و تمیزترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود که با جاذبه‌های دیدنی شهر وان همچون موزه‌‌ی وان و فرودگاه و ایستگاه اتوبوس این شهر فاصله‌ی بسیار کمی دارد. این هتل دارای ۴۵ اتاق است که شامل اتاق‌های سینگل، ۲ تخته، ۴ تخته، سوئیت و اتاقی برای معلولان هستند.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

اتاق های هتل از امکانات بسیار زیادی برخوردارند و دارای دکوراسیون مدرن و بهداشت در سطح بالایی می‌باشند. رستوران گرند هتل در آخرین طبقه‌ی این هتل و با منظره‌ی زیبای شهر است که میل کردن انواع غذاهای محلی ترکیه و بین الملل در آن تجربه‌ای ماندگار و تکرار نشدنی برای هر فردی خواهد بود. افرادی که در گرند هتل کار می‌کنند به زبان‌های ترکی، عربی، فرانسه، آلمانی و… تسلط داشته و با رفتاری بسیار دوستانه پذیرای مهمانان خود هستند.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Şerefiye, İrfan Baştuğ Cd. no : 4, 65000 Van Merkez/Van, Turkey

هتل وان سوئیتز اوتل – Van Suites Otel

وان سوئیتز اوتل هتلی نوساز و 3 ستاره در شهر وان، واقع در ترکیه است. این هتل یکی از هتل های خوب و مورد رضایت مسافران است که روبروی مرکز خرید معروف و بزرگ AVM قرار دارد و از این نظر برای کسانی که عاشق خرید هستند بسیار منحصر‌به‌فرد است. این هتل یکی از هتل­هایی است که در منطقه ­ای با دسترسی بسیار مناسب قرار گرفته است.

هتل وان سوئیتز دارای سوئیت‌هایی شیک و زیباست که مجهز به امکانات رفاهی هستند. این هتل رستوران بسیار شیک و بزرگی دارد که چشم‌اندازش رو به خیابان است. صبحانه با کیفیت مطلوب و در طبقه اول سرو می‌شود. اتاق‌ها همگی تمیز و مناسب هستند و از امکانات خوبی برخوردارند. این هتل از جمله هتل های مقرون به صرفه با امکانات مناسب برای سفر شماست.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Cumhuriyet Mah Cumhuriyet Caddesi Van Avm Karşısı, 65100 Merkez/Van, Turkey

هتل کرنر وان – Corner Hotel Van

هتل کرنر وان یکی از هتل های 3 ستاره است که در میان مسافران این شهر زیبا و دوست داشتنی طرفداران بسیاری دارد. بسیاری از مسافران شهر زیبا و دیدنی وان به دنبال هتلی هستند که با وجود داشتن امکانات مناسب، اقامتی مقرون به صرفه را هم در این شهر زیبای کشور ترکیه سپری کنند. در این شهر هتل هایی که بتوانید با قیمت های مناسب اقامتی رضایت بخش را در آنها تجربه کنید بسیارند.

بهترین هتل های وان
بهترین هتل های وان

هتلی با 41 اتاق و امکانات بسیار خوب که از جمله آنها می توان به اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی نقاط هتل و رستوران های فوق العاده هتل کرنر اشاره کرد. اتاق های این هتل هم به امکانات مختلفی مجهز بوده و اقامتی فوق العاده را پیش روی مسافران شهر دیدنی وان قرار می دهند. موقعیت مکانی بسیار خوب هتل کرنر وان از دیگر دلایل محبوبیت آن در میان مسافران این شهر محسوب می شود.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Kazım Karabekir Bulvarı, Çağdaş Sk. No.3, 65130 İpekyolu, Turkey

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨