بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل های میدان تکسیم استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست با هتل های میدان تکسیم استانبول همراه شما خواهیم بود. پس اگر قصد سفر به شهر زیبای استانبول را دارید تا آخر این مقاله با ما باشید.

استانبول (Istanbul) شهری در کشور ترکیه که در آن آسیا و اروپا با یکدیگر ملاقات می کنند، یکی از شگفتی های تاریخی و نوآوری های معاصر است. استانبول که زمانی قسطنطنیه نامیده می شد، یک کشف فرهنگی است. این شهر دو قاره ای و توریستی مملو از جاهای دیدنی، مراکز خرید، هتل های لوکس و کژوال و فستیوال های سالانه است. در ادامه با معرفی بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول با شما خواهیم بود.

اگر بگوییم میدان تکسیم که خیابان استقلال به آن می‌رسد معروف‌ترین پاتوق گردشگران و خود مردم ترکیه است اغراق نکرده‌ایم. خیابانی که ۷۵۰۰ کافه آن به ثبت گینس رسیده، تا چشم کار می‌کند مرکز خرید است و چند جاذبه تاریخی هم در همان حوالی است. نام استانبول و میدان تکسیم طوری به هم گره خورده است که تقریبا هیچ کسی نیست که قصد سفر به ترکیه را داشته باشد و اسم آن را نشنیده باشد. به همین دلیل بسیاری از گردشگران اقامت در نزدیکی این میدان را انتخاب می کنند تا بیشترین بهره را از سفرشان ببرند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


معروف‌ترین هتل های میدان تکسیم استانبول

هتل های 5 ستاره تکسیم

هتل هیلتون بسفروس – Hilton Istanbul Bosphorus

هتل هیلتون استانبول که یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای با میدان تقسیم فاصله دارد و رو به تنگه بسفر است یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت در استانبول است. امکانات هتل هیلتون آنقدر زیاد است که خودش به تنهایی یک مرکزی برای تفریح و دنج کردن است. اتاق‌های هتل یا رو به بسفر هستند یا رو باغ‌های سرسبز کوچک و بزرگی که داخل هتل است. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها از عناصر معماری سنتی ترکی و رنگ‌های ملایم استفاده شده است.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

این هتل ۶ کافه و رستوران دارد که در رستوران تراسی Bosphorous غذاهای محلی ترکی، غذاهای دریایی و گوشت گریل شده سرو می‌شود. کافه Veranda Bar&Terrace رو به باغ‌های سرسبز هتل است و انواع نوشیدنی در آن سرو می‌شود. رستوران Lalezar Meyhanesi همراه با پخش موسیقی زنده از مهمانان پذیرایی می‌کند و در منوی آن غذاهای ترکی خاص و متفاوت وجود دارد. رستوران هندی Dubb هم برای کسانی که به غذاهای تند و هندی علاقه دارند مناسب است و این رستوران برای کودکان منوی اختصاصی دارد.

هتل الیت وردلد استانبول – Elite World Istanbul Hotel

یکی از شیک‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم، هتل الایت ورلد استانبول است که تمام امکانات را به عالی‌ترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل یک مرکز اسپا و سلامت تمام عیار دارد و همنیطور استخر و سالن بدنسازی.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

در رستوران Elite هتل انواع غذاهای سنتی ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. در کافه Coffee Company که سبک کافه‌های ایتالیا را دارد می‌شود یک عصر دنج را گذراند. این کافه منوی بالا بلندی از انواع قهوه‌ها را دارد و پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست. اگر دلتان آب‌میوه‌های تازه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا و سالم و سبک می‌خواهد به Fit Bar هتل سر بزنید.

هتل ریکسوس پرا استانبول – Rixos Pera Istanbul

از دیگر هتل های نزدیک به میدان تقسیم استانبول ، هتل پر طرفدار  ریکسوس پرا استانبول است. در تجهیز و دکوراسیون اتاق‌ها استانداردها حتی از هتل ۵ ستاره هم فراتر رفته‌اند و اینجا همه چیز برای یک اقامت ایده‌آل فراهم است. برای رفع خستگی‌های زندگی روزمره و سر حال آمدن چه چیزی بهتر از گرفتن ماساژ حرفه‌ای در مرکز سلامت و اسپای هتل یا حمام‌های ترکی آن.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

اگر روی برنامه‌های ورزشی‌تان حساس هستید، با خیال راحت در سالن ورزشی مجهز هتل برنامه‌هایتان را دنبال کنید. هتل ۳ رستوران و کافه دارد. رستوران Samdan13 انواع غذاهای ترکی را سرو می‌کند. کافه Chapelle تداعی کننده حال و هوای پاریس است و این فرصت را به شما می‌دهد که حال و هوای پاریس را در دل استانبول تجربه کنید.

هتل مارمارا تکسیم استانبول – The Marmara Taksim

هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌ های استانبول در میدان تقسیم است این هتل ۵ ستاره رو به تنگه بسفر است و چشم اندازی به آب‌های بیکران دارد. همانطور که از تعداد ستاره‌های آن هتل مشخص است، مارمارا هر آنچه که از یک اقامت لوکس و متفاوت انتظار می‌رود را به با کیفیت‌ترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تمام اتاق‌ها مجهز به تخت و مبلمان راحت، مینی‌بار، کمد، وای‌فای پر سرعت و تلوزیون (ماهواره‌دار) هستند.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

این هتل سالن ورزشی مجهز، مرکز اسپا، استخر روباز و حمام ترکی هم دارد که فرصت ایده‌آلی برای دنج کردن و ماساژ گرفتن و رفع خستگی است. انواع رستوران‌های هتل مارمارا شامل رستوران توتی است که منوی بالا بلندی برای صبحانه، ناهار و شام دارد و همنیطور رستوران پانارومای هتل که از تراس آن می‌توانید به تماشای زیبایی‌های استانبول بنشینید و غذاهای لذیذ ترکی نوش جان کنید. اگر عاشق شکلات هستید، این هتل یکی از بهترین هتلهای استانبول در منطقه تکسیم است که انواع شکلات دست‌ساز را دارد. علاوه بر این شکلات‌های خوش‌طعم امکان سفارش انواع دسر و نوشیدنی در کافه لابی هم وجود دارد.

هتل تایتانیک داون تاون – Titanic Downtown Beyoglu

هتل ۵ ستاره تای‌تانیک داون‌تاون بی‌اوغلو یکی از مجهزترین هتل های استانبول در میدان تقسیم است. اتاق‌های دنج و مجهز به تمام امکانات لازم از جمله تخت و مبلمان، میز کار، تلوزیون مجهز به ماهواره، کمد و یخچال در اختیار مهمانان می‌گذارد. اگر اهل ورزش هستید و برایتان مهم است که در سفر از برنامه‌های ورزشی‌تان عقب نمانید می‌توانید روی سالن ورزشی مجهز هتل حساب کنید. استخر سر پوشیده و مرکز سلامت و اسپا برای گرفتن ماساژ هم در اختیار شماست.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

هتل تایتانیک داون تاون مرکز تجاری هم دارد که بیشتر مناسب مهمانانی است که برای سفرهای کاری در این هتل اقامت دارند و فرصت گشت و گذار در مراکز خرید استانبول را ندارند. در هتل رستوران غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل اینترکانتیننتال استانبول – InterContinental Istanbul

با اقامت در هتل اینترکانتیننتال استانبول در یکی از هیجان انگیزترین هتل های میدان تقسیم استانبول اقامت خواهید داشت. یک پیاده روی یک ربعه با میدان تقسیم فاصله خواهید داشت. موقع رزرو اتاق هم دو انتخاب دارید که یا رو به میدان تقسیم هستند یا رو به بسفر. این هتل ۵ ستاره از تمام امکانات لوکس بهترینش را برای مهمانان فراهم می‌کند.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

در رستوران تراسی Safran در حالی که به تماشای زیبایی‌ها بسفر نشسته‌اید و موسیقی زنده ترکی می‌شنوید، انواع غذاهای سنتی ترکی را نوش جان کنید. رستوران باغ Veranda غذاهای کشورهای مختلف را در باغ هتل سرو می‌کند. اگر عاشق شکلات و شیرینی‌جات هستید به قنادی هتل سر بزنید و تا دلتان می‌خواهد شکلات‌های دست‌ساز نوش جان کنید. دیگر امکانات این هتل شامل استخر روباز، اتاق ماساژ، سالن بدن‌سازی و حمام ترکی است.

هتل گرند حیات استانبول – Grand Hyatt Istanbul

یکی از بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول که اتفاقا برای سفرهای کاری هم گزینه بسیار مناسبی است، هتل گرند حایات استانبول است. این هتل علاوه بر سفرهای تفریحی مجهز به اتاق‌های جلسات مدرن و مجهز است. تمام اتاق‌های هتل مجهز به تخت، مبلمان، تلوزیون، کمد، مینی‌بار و حمام‌های تمام مرمر با وان هستند و طراحی و رنگ ملایم اتاق‌ها حس آرامش‌شان را چندین برابر کرده است. اینترنت وای‌فای در تمام فضای هتل در دسترس است. در روزهای آفتابی مهمانان می‌توانند از باربکیو در کنار استخر روباز هتل لذت ببرند.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

رستوران ۳۴ غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند و Mezzanine Lounge & Bar یک فضای دنج برای نوشیدن چای و قهوه و دنج کردن است. اگر هم به فضای کافه‌های کلاسیک انگلیسی علاقه دارید از Library Bar غافل نشوید. مثل دیگر هتل‌های ۵ ستاره، این هتل هم مرکز اسپا و سلامت و سالن بدنسازی دارد.

هتل دیوان استانبول – Divan Istanbul

معماری و دکوراسیون مدرن و متفاوت هتل دیوان آن را به یکی از بی‌نظیرترین هتل های استانبول در میدان تقسیم تبدیل کرده است. از اقامت در اتاق‌های بزرگ و دنج که طراحی آن‌ها ترکیبی از معماری مدرن و معماری سنتی ترکیه است لذت خواهید برد. بعد از گشت و گذار در استانبول می‌توانید در مرکز اسپای آن یک ماساژ حرفه‌ای بگیرید یا به حمام ترکی سر بزنید. هتل مرکز ورزشی بسیار مجهز هم دارد.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

رستوران «دیوان لوکانتا» غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در رستوران ژاپنی «مارومی» می‌توانید غذاهای ژاپنی امتحان کنید. ترکیه به شیرینی‌ها و دسرهایش معروف است و در قنادی هتل انواع شیرینی‌ها، باقلواها و شکلات‌های لذیذ دست ساز فروخته می‌شود.

هتل سی وی پارک بسفروس – CVK Park Bosphorus

با یک بار اقامت در این هتل احتمالا تعریف شما از هتل لوکس و ۵ ستاره برای همیشه تغییر خواهد کرد. هتل سی‌وی‌سی پارک بسفرس  یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول است که این را در نگاه اول به بنای باشکوه هتل می‌توان متوجه شد. هتل CVK Park Bosphorus علاوه بر اتاق، سوئیت و آپارتمان هم دارد. سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها مانند اتاق‌ها مجهز به تمام امکانات اقامتی هستند.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

هتل ۳ نوع رستوران مختلف دارد که انواع مختلفی از غذاها را را در منوی خود دارند. اگر دلتان کباب و غذاهای گوشتی می‌خواهد به رستوران Midd سر بزنید، اگر رو به بسفر می‌نشینید و و هوس غذاهای دریایی کرده‌اید به Mezze Mave بروید و اگر هم از طرفداران سوشی هستید لذیذترین نوع آن را در رستوران Hitode نوش جان کنید.

هتل های 4 ستاره تکسیم

کلرین گلدن هورن – The Clarion Golden Horn Hotel

این هتل در منطقه‌ بیوگلو استانبول قرار گرفته و  تنها ۷ کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد. منطقه‌ بیوگلو به عنوان یکی از بهترین مکان‌های استانبول برای گردشگران شناخته می‌شود. کلرین گلدن هورن هتل مجهز به سالن بدنسازی است و محلی برای اجاره‌ی دوچرخه دارد. اینترنت WiFi در سراسر هتل رایگان است.اتاق‌های زیبای هتل نورگیراند و سیستم تهویه‌ بسیار مناسبی دارند. تمامی اتاق‌ها دارای تلوزیون صفحه‌تخت ۴۲ اینچی، گاو‌صندوق و تخت خوابی بزرگ و باکیفیت‌اند. بعضی از اتاق‌های این هتل بالکنی زیبا با منظره‌ای وسیع دارند.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

صبحانه به شکل بوفه ارائه می‌شود. اما در صورت درخواست می‌توانید در اتاق هم صبحانه را میل کنید. در رستوران هتل غذاهای ترکی، بین‌المللی و غذای مخصوص کودک سرو می‌شود و حتی می‌توانید سفارش غذاهای رژیمی هم بدهید.

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول – Avantgarde Taksim Hotel

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول هتلی 4 ستاره که در قلب منطقه مدرن استانبول یعنی میدان تکسیم واقع شده ‌است. این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی- تجاری شهر دارد. میدان تقسیم و خیابان استقلال با همه کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و گالری‌‌هایش در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره و لوکس در تنها 400 متر با میدان تکسیم فاصله دارد و در خیابان Talimhane قرار گرفته است که یک محوطه سنگفرش جهت پیاده روی است.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

هتل آوانتگارد در مجموع دارای 117 اتاق (91 اتاق دلوکس، 3 اتاق استاندارد دلوکس، 6 اتاق لوکس بزرگ و 17 اتاق خانوادگی) در 12 طبقه است. اتاق‌ها با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند و از جمله امکانات آن‌ها می‌توان به تهویه‌مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، گاوصندوق مناسب لپ‌تاپ، تجهیزات چای و قهوه، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌ همراه سشوار و لوازم‌ بهداشتی می‌باشد.

هتل گرند د پرا – Grand Hotel de Pera

هتل گرند د پرا در وسط منطقه پرا استانبول جایی که برج گالاتا و کلیسای سنت آنتوان میباشد در یکی از محله های نزدیک میدان تکسیم درست در  قلب شهر استانبول و در منطقه بی اغلو قرار گرفته است. امتیاز این هتل در وبسایت بوکینگ 8.2 است که نشاندهنده رضایت بالای مسافران می باشد.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

این هتل 10 طبقه با ساختمان تاریخی اش شامل ۸۴ اتاق و سوئیت است که همگی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، فضای نشیمن، مینی بار، تلویزیون و ماهواره هستند. سرویس بهداشتی اتاق ها با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دوش کامل شده است. دسترسی به اینترنت وای فای در تمام بخش های هتل رایگان است. فضایی باز و زیبا نیز در انتهای لابی هتل قرار گرفته که برای نشستن و صرف یک نوشیدنی بسیار عالی و آرامش بخش است.

هتل آیکون استانبول – Icon Istanbul Hotel

هتل آیکون استانبول در محله تکسیم و در جایی قرار گرفته که تا میدان تکسیم تنها ۱۶ دقیقه پیاده روی دارد. با کمی پیاده روی می توانید از جاذبه هایی نظیر کاخ دلماباغچه و بسیاری از مراکز خرید این شهر دیدن کنید. امکانات بسیاری را این هتل زیبا برای خانواده های مهمان فراهم می کند که یکی از آن ها قابل دسترس بودن اینترنت وای فای در تمام نقاط آن است.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

از امکانات هتل آیکون می توان به استخر، سونا، اسپا، باشگاه بدنسازی، اتاق جلسه، سالن زیبایی، لباسشویی، خشکشویی و … اشاره کرد. همچنین اتاق های هتل امکاناتی از جمله تلویزیون، تلفن، اینترنت، سشوار، صندوق امانات و … دارد.

هتل لیون استانبول – Lion Hotel

از دیگر هتل های ۴ ستاره استانبول نزدیک به میدان تکسیم می توان بههتل ۴ ستاره لیون استانبول اشاره کرد. لابی زیبا و بزرگ هتل با دکوری از رنگ های طلایی و قهوه ای و کفپوشی از سنگ های مرمر به همراه کارکنان مهربان به شما خوش آمد می گوید. رستوران آن با نمایی سرتاسری از خیابان، تمام وعده های روزانه را برای شما مهیا می کند. در بین هتل های ۴ ستاره استانبول این هتل با تمیزی و قیمت مناسبش می تواند برای مهمانانش بهترین گزینه برای بازدید از این شهر تاریخی باشد.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

کارکنان هتل لیون استانبول به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند. از امکانات هتل آیکون می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، باشگاه بدنسازی، اتاق جلسه، سالن زیبایی، لباسشویی، خشکشویی و … اشاره کرد. همچنین اتاق های هتل امکاناتی از جمله تلویزیون، تلفن، اینترنت، سشوار، صندوق امانات و … دارد.

هتل گرند اوزتانیک استانبول – Grand Oztanik Hotel

اگر به دنبال هتل های ۴ ستاره استانبول هستید و می خواهید که به مرکز شهر یا میدان تکسیم نزدیک باشید، ما به شما هتل گرند اوزتانیک استانبول را پیشنهاد می دهیم. هتل گرند اوزتانیک استانبول امکاناتی فراوانی از قبیل سونا، باشگاه بدنسازی، اتاق هایی برای جلسات اداری و کنفرانس با تجهیزات کامل و اینترنت وای فای رایگان را در اختیارتان قرار می دهد. این هتل تراس زیبایی دارد که رو به خیابان و میدان تکسیم بوده و فضای بسیار عالی را برای صرف وعده های روزانه پیش رویتان می گذارد.

هتل های میدان تکسیم استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

کارکنان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. کارکنان هتل لیون استانبول به زبان های ترکی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند. از امکانات هتل آیکون می توان به استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، باشگاه بدنسازی، اتاق جلسه، سالن زیبایی، لباسشویی، خشکشویی و … اشاره کرد. همچنین اتاق های هتل امکاناتی از جمله تلویزیون، تلفن، اینترنت، سشوار، صندوق امانات و … دارد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨