منطقه بی اوغلو استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

منطقه بی اوغلو استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با منطقه بی اغلو استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این منطقه توریستی و معروف در قلب استانبول در ادامه با ما باشید.

استانبول ، شهری که در آن آسیا و اروپا با یکدیگر ملاقات می کنند یکی از شگفتی های تاریخی و نوآوری های معاصر است. استانبول که زمانی قسطنطنیه نامیده می شد، یک کشف فرهنگی است. محله گالاتا یکی از بهترین محله ها و پر از کافه های زیبا و بوتیک های مد روز، فرصتی عالی برای ملاقات با مردم محلی را ارائه می دهد.

اگر به استانبول سفر کرده باشید قطعا نام منطقه بی اوغلو (Beyoğlu) را شنیده اید، منطقه ای مسکونی با 45 محله و جمعیتی حدود 225.000 نفر که از جمله محله های معروف این شهر است؛ گاهی رفت و آمد گردشگران به قدری بالاست که جمعیت منطقه در طول شبانه روز به چندین میلیون نفر نیز می رسد؛ منطقه بی اوغلو در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و در گذشته های دور تنها محل سکونت خارجی ها بوده و مردم یونانی و دیگر مهاجرین به این کشور در این منطقه زندگی می کردند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


منطقه بی اوغلو استانبول
منطقه بی اوغلو استانبول

محله بی اوغلو به دلیل سبک معماری اش زمانی به عنوان پاریس سرزمین های شرقی شناخته می شده است. بی اغلو منطقه ای شیک و در عین حال تاریخی است که بسیاری از هتل ها، مراکز خرید و رستوران های لوکس در آن قرار دارند بنابراین اغلب مسافران این منطقه را برای اقامت خود انتخاب می کنند.

دیدنی های منطقه بی اوغلو

این منطقه دیدنی های جذابی دارد، یکی از مهم ترین های آن برج گالاتا ست که در نزدیکی بی اوغلو قرار دارد، این برج مربوط به حدود 700 سال پیش می شود و با ارتفاعی حدود 67 متر بلند ترین برج استانبول است که برای دیدبانی کشتی ها بنا شده و امروز به عنوان نماد استانبول شناخته می شود.

محله جهانگیر از دیگر محله های نزدیک به بی اوغلو است که محل سکونت بازیگران و نویسندگان ترکیه بوده و امروزه با کافه های مدرن و سنتی محلی برای تجمع روشنفکران شده است. همچنین محله زیبای چوکورجوما محلی ایده آل برای دیدن مغازه های زیبا و گرفتن عکس های عالی است.

منطقه بی اوغلو استانبول
منطقه بی اوغلو استانبول

شهرت میدان تکسیم و خیابان استقلال حتی به گوش کسانی که به استانبول سفر نکرده اند نیز رسیده است؛ این میدان به عنوان بزرگترین میدان استانبول، رو به روی مرکز فرهنگی آتاتورک قرار دارد که در انتهای خیابان معروف استقلال به آن خواهید رسید، در وسط میدان مجسمه ای برای یادبود جمهوری ترکیه بنا شده است و ایستگاه مرکزی مترو استانبول نیز در این میدان قرار دارد که به همین دلیل به قلب استانبول نیز شهرت دارد اما  بخشی از شهرت آن نیز به دلیل مراکز تجاری و رستوران های اطراف آن منطقه است.

بهترین و شیک ترین مراکز خرید شهر را می توان در خیابان استقلال و اطراف میدان تکسیم پیدا کرد. هر بودجه ای که داشته باشید، در بی اغلو می توانید خریدی بسیار عالی را تجربه کنید. اگر به آن جا رفتید حتما سوار تراموا شوید که در گذشته به عنوان تنها وسیله ای برای حمل و نقل استفاده می شده اما امروز بیشتر جنبه سرگرمی دارد و غالب گردشگران از آن استفاده می کنند.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨