هتل مارمارا بدروم
هتل مارمارا بدروم

هتل 5 ستاره مارمارا بدروم (The Marmara Bodrum) ، ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل مارمارا بدروم

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل مارمارا بدروم ، یکی از هتل‌های لوکس این شهر  آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

هتل مارمارا بدروم (The Marmara Bodrum) یکی از هتل‌های لوکس جهان است که برنده جایزه 5 ستاره می باشد. این هتل با ارائه خدمات استثنایی خود برای مشتریان بین المللی و مسافران تور بدروم به عنوان یکی از بهترین هتل ‌های جهان شناخته شده است.

هتل مارمارا بدروم

این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل‌ های بدروم است که با داشتن لوکس‌ترین امکانات و قرارگیری در بالای تپه، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج بدروم را دارد. همچنین شاهد کلکسیونی از مجسمه‌های نقاش و مجسمه‌ساز معروف مولوت آکییلدیز خواهید بود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل مارمارا بدروم

همه اتاق‌های این هتل دارای تخت‌خواب‌ها و مبلمان چوبی فوق‌العاده لوکس و زیبایی هستند. بالکن‌های اختصاصی هم رو به دریا قرار گرفته است که تماشای آن احساس آرامش وصف ناپذیری را به شما هدیه می‌کند. همچنین در و دیوارهای سرویس بهداشتی هتل مارمارا با شیشه ساخته شده‌اند و هنر دست کریستیان آلرت معمار مشهور فرانسوی هستند.

هتل مارمارا بدروم

در وعده صبحانه علاوه بر غذاهای لذیذ ترکی با نان تازه و پنیر محلی از شما پذیرایی می‌شود. برای ناهار و شام هم می‌توانید بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران اینجا نوش جان کنید. از امکانات رفاهی هتل مارمارا می‌توانیم به استخر، مرکز اسپا، باشگاه تناسب اندام، کافه و رستوران، اینترنت رایگان و ترانسفر فرودگاهی اشاره کنیم.

مهمانان این هتل می‌توانند حیوانات خانگی‌شان را همراه خودشان داشته باشند. اما توجه داشته باشید که این هتل فقط مخصوص افراد بزرگسال است و کودکان را پذیرش نمی‌کند. برای افرادی هم که معلولیت جسمانی دارند، این هتل یک اقامتگاه مناسب، لوکس و با امکانات پیشرفته به حساب می‌آید.

هتل مارمارا بدروم

اتاق های هتل مارمارا بدروم 

هتل مارمارا بدروم با 75 اتاق لوکس و 22 سوئیت، در مجموع دارای 97 اتاق و سوئیت مجلل می باشد که با حداکثر دقت به همه جزئیات می پردازد. بالکن ها و تراس های موجود در هر اتاق منظره ای زیبا از قلعه بدروم، دریای اژه و باغ‌ های سرسبز را نشان می دهد. چیزی هیجان انگیزتر از خوابیدن روی مبلمان لوکسی که در هر بالکن و تراس هتل موجود است و نوشیدن یک نوشیدنی و دیدن چراغ‌های شهر بدروم نیست.

هتل مارمارا بدروم

اتاق های لوکس 

هر کدام از اتاق های لوکس هتل مارمارا با رنگ های زیبا تزئین شده و دارای یک تختخواب سایز بزرگ و لوازم جانبی دیگر می باشد. هر یک از 75 اتاق لوکس برای راحتی شما در نظر گرفته شده اند. همچنین هر اتاق دارای تمامی امکانات لازم از جمله: سرویس تلویزیون کابلی D Smart ، مینی بار، تهویه هوا ، صندوق امانات، پست صوتی، اینترنت با سرعت بالا و … می باشد.

سوئیت های هتل  

سوئیت های هتل مارمارا اتاق ‌های گوشه ای 40-45 متر مربعی می باشند که دارای اتاق خواب و پذیرایی ، اتاق نشیمن ، کاناپه کشویی ، تلویزیون LCD ، حمام ، وان ، سشوار، تلفن ، مینی بار، تهویه مطبوع مرکزی ، رادیو پخش ، صندوق امانات ، سرویس خواب و سرویس 24 ساعته اتاق می باشد. همچنین وجود بالکن‌ ها یا تراس ‌هایی که روبروی قلعه بدروم و دریای اژه می باشند ، به لذت تعطیلات شما می افزاید.

همچنین باغ درخت نخل اختصاصی و چشم انداز منحصر به فرد بدروم در تراس 70 متر مربعی هتل مارمارا بدروم قابل مشاهده می باشد . این مجموعه 70 متری دارای یک اتاق خواب ، حمام با جکوزی و تلویزیون سه بعدی صفحه بزرگ در اتاق نشیمن است.

هتل مارمارا بدروم

فاصله هتل مارمارا تا بدروم مارینا با ماشین تنها حدود 2 دقیقه است و تا فرودگاه بدروم هم حدود 15 دقیقه فاصله دارد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)