آشنایی با هتل مهینستان راهب کاشان | Kashan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل مهینستان راهب کاشان

در این مقاله از وب سایت تاپ توریست شما را با هتل مهینستان راهب کاشان در استان اصفهان آشنا خواهیم کرد. پس اگر تصمیم دارید تا به استان اصفهان و شهر زیبای کاشان سفر کنید برای آشنایی با این اقامتگاه سنتی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اقامتگاه سنتی هتل مهینستان راهب کاشان یکی از بناهای تاریخی دوره قاجار است که در محله درب باغ کاشان واقع شده است. قدمت این خانه تاریخی که به شاه یلانی نیز معروف است، به حدود دویست سال پیش باز می گردد. خانه تاریخی مهینستان راهب در سال 1389 با حفظ معماری سنتی آن مرمت شد و در سال 1393 به عنوان اقامتگاه سنتی و هتلی 4 ستاره با نام مهین سرای راهب فعالیت خود را آغاز کرد.

هتل مهینستان راهب کاشان
هتل مهینستان راهب کاشان

اقامتگاه مهینستان راهب شامل 16 باب اتاق است که 12 باب اتاق آن در 2 طبقه، داخل حیات اصلی، 3 باب اتاق داخل حیات خلوت جداگانه و یک باب اتاق دیگر بیرون از مجموعه واقع شده است. این اقامتگاه سنتی دارای فضاهای معماری شامل دو سرداب، شاه نشین، هشتی ورودی و یک بادگیر است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این اقامتگاه تاریخی سه حیاط به نام‌های حیاط اندرونی، حیاط خدمه و حیاط بیرونی دارد و در نزدیکی بازار قدیمی و سنتی کاشان قرار گرفته است. وجود حوض آب و باغچه‌های مزین به گل‌های رنگارنگ بر زیبایی‌های حیاط افزوده است و مهمانان عزیز می‌توانند از هوای مطبوع آن نیز بهره ببرند.

هتل مهینستان راهب کاشان
هتل مهینستان راهب کاشان

از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، خشک‌شویی و صبحانه در اتاق اشاره کرد. همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، حمام و دستشویی خصوصی هستند.

رستوران این هتل انواع غذاها را سرو می‌کند. در سال ۸۴ این بنا به عنوان یکی از آثار ملی ثبت شد. سازمان میراث فرهنگی این ساختمان را به عنوان لوکس‌ترین اقامتگاه تاریخی انتخاب کرده است. فاصله این مجموعه تا خانه تاریخی طباطبایی ۱ کیلومتر و ۲۳ متر و تا پایانه مسافربری ۱۸ دقیقه با ماشین است.

هتل مهینستان راهب کاشان
هتل مهینستان راهب کاشان

افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند اقامتگاه سنتی مهینستان راهب در قسمت های مختلف از جمله ورودی اتاق ها دارای تعدادی پله می باشد.

هتل مهینستان راهب کاشان
هتل مهینستان راهب کاشان

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 31

شماره تماس: 2417 5545 031

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨