هتل رسپینا لاهیجان ، گیلان | Lahijan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل رسپینا لاهیجان

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با هتل رسپینا لاهیجان ، در استان گیلان آشنا خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا درباره این هتل لوکس و محبوب بیشتر بدانید.

هتل رسپینا لاهیجان در نوروز 1397 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع به بهره برداری رسید. این هتل دارای 5 طبقه و 20 واحد اقامتی است که واحدها در طبقات سوم و چهارم پراکنده شده اند. هتل رسپینا در منطقه لیالستان و در کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود در استان گیلان واقع است و با قرارگیری در قلب مزارع سرسبز چای، چشم اندازی رویایی رو به تمام زیبایی های گیلان را به گردشگران هدیه می دهد.

فاصله 20 کیلومتری هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان تا ساحل دریای خزر و فاصله 9 کیلومتری آن تا شهر لنگرود، از دیگر مزایای اقامت در این هتل می باشد. این هتل در فاصله 3 کیلومتری از شهر لاهیجان و فاصله 9 کیلومتری از شهر لنگرود واقع است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان

از بهترین ویژگی های این هتل نزدیکی به مرکز شهر و مناطق توریستی از جمله تله کابین اهرار و استخر لاهیجان می‌باشد. همچنین این هتل با چشم اندازی زیبا از کوه ها و جنگل های بکر لاهیجان در حد فاصل ۵۶ کیلومتری فرودگاه رشت و ۶۰ کیومتری فرودگاه رامسر واقع شده است.

هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان

لذت ميل كردن غذا های گیلانی و بين المللي را در فضايي تجربه خواهيد كرد كه مزارع چاي در كنار شما قرار دارد و چشم اندازي زيبا را براي شما فراهم کرده است. چرا كه در طبقه دوم رسپينا هتل یک روف گاردن شيك قرار دارد و در آن مي توان همه روزه وعده هاي صبحانه و ناهار و شام را ميل كرد. طعم و كيفيت اين غذاها در نوع خود بي نظير است. در ضمن روزهاي پنجشنبه و جمعه و اعياد در اين رستوران زيبا موسيقي زنده اجرا مي شود.

هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان

در همين طبقه دوم و در همين روف گاردن كافي شاپي قرار دارد كه انواع نوشيدني هاي سرد و گرم را در كنار كيك و بستي و همينطور فست فود ارائه مي دهد تا با خانواده و دوستان خود لحظاتي ناب را تجربه كنيد. اين هتل يك كافه باغ نيز دارد كه در فضایی سرسبز و زيبا منوي كافه و فست فود را به مشتریان خود ارائه مي دهد. همين طور امكان استفاده از قليان نيز در اين مكان وجود دارد.

اتاق های نوع استاندارد، رویال و جونیور از نظر امکانات داخل اتاق، یکسان هستند و تنها اسم متفاوتی دارند. همچنین تمامی اتاق های این هتل دارای مینی بار رایگان می باشند.

هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان

مسافران هتل رسپينا مي توانند از مجموعه آبي كه شامل استخر بزرگسالان و كودكان و انواع سونا و جكوزي هست استفاده كنند. همچنين خدماتي نظير اسپا و حمام تركي نيز ارائه مي شود. ساعت کاری مجموعه آبی، شیفت بانوان هر روز ساعت 8:30 الی 16:30 و شیفت آقایان هر روز ساعت 17:00 الی 23:30 است. براي مسافران ورزشكاري كه در اين هتل اقامت دارند سالن بدنسازي با امكانات كامل وجود دارد.

استفاده از استخر، سونا و جکوزی برای مهمانان هتل رایگان است و استفاده از سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی دارای هزینه می باشد. استخر کودکان، برای کودکان بالای 5 سال قابل استفاده است.

هتل رسپینا لاهیجان
هتل رسپینا لاهیجان

از دیگر امکانات این هتل که می توان به آن اشاره کرد تالار عروسی است. يك سالن عروسي براي آنان كه به دنبال برگزاري مراسم هستند با كادري مجرب و آموزش ديده آماده خدمت رساني است.

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود

شماره تماس: ۱۰-۰۱۳۴۲۳۶۸۰۰۰

وبسایت رسمی هتل: hotelrespina.com

صفحه اینستاگرام هتل: هتل رسپینا

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨