هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تهران شهر بزرگي است و هتل هاي فراواني دارد. امكاناتي كه برخي از اين هتل ها دارند در هيچ يك از هتل هاي ايران ديده نمي شود. از جمله اينها هتل اسپیناس پالاس است كه در اوج زيبايي مي درخشد. يكي از امكانات اين هتل سالن كنسرت است. سالن كنسرت هتل اسپیناس پالاس به قدري زيباست كه به عنوان يكي از جاذبه هاي تهران مي توان روي آن حساب كرد.

از ديگر امكانات اين هتل رستوران دیبا است. اين رستوان با طراحی زيبا و سنتي در همان نگاه اول مهمانان را مجذوب خود مي كند. شايد قیمت رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس اندكي بالا باشد اما مطمئنا ارزش يك بار امتحان كردن را دارد. با ما همراه باشيد تا با هتل اسپيناس پالاس به عنوان يكي از بهترين هتل هاي تهران بيشتر آشنا شويد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اولين مساله اي كه راجع به هر هتل مطرح مي باشد اتاق ها و امكانات آنهاست. هتل اسپيناس پالاس داراي انواع مختلفي از اتاق ها شامل اتاق هاي عادي، رويال فميلي روم، سوئيت جونيور، سوئیت پرزیدنتال، سوئيت رويال و … است كه هر يك داراي جديدترين امكانات روز يك هتل پنج ستاره در دنيا مي باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل اسپیناس پالاس تهران يكي از شيك ترين و جديدترين هتل هاي ايران است. آدرس دقيق اين هتل پنج ستاره، تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳، شماره ۲۱ مي باشد. هتل اسپيناس پالاس دارای امکانات بسيار ويژه اي براي پذيرايي از مهمانان خود است. علاوه بر اين معماری زیبای آن، چه در خارج از هتل و چه در فضای داخلی چشمان هر بيننده اي را خيره مي كند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

خبر خوب اينكه مي توانيد وارد برای رزرو هتل سايت ايران هتل آنلاين شويد و هتل اسپیناس پالاس تهران را با تخفيف ويژه تا حدود 37 درصد رزرو كنيد و از بودن در يك هتل مجلل كمال لذت را ببريد. از طرفي مي توانيد از مزاياي سامانه ي آي هو (ايران هتل آنلاين) بهره مند شويد و سفري به مراتب رضايت بخش تر داشته باشيد.

این هتل دارای چند رستوران و یک کافه ي بسيار شيك و زيباست كه يكي از آنها رستوران ديبا با طراحي سنتي و زيباست. مورد بعدي سالن كنسرت رويال هال است كه يك آنفي تئاتر بزرگ با ظرفیت دو هزار و پانصد نفر است. مورد سوم نيز سوئیت اسکای است كه داراي نما رو به كوه هاي سر به فلك كشيده ي البرز مي باشد.

رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس

يكي از امكانات قابل توجه هتل اسپیناس پالاس رستوران ديبا است. اين رستوران داراي فضایي سنتی با ويژگي هاي قدیمی است. معماری فضای داخلی آن از سبك اصیل ایرانی طبعيت مي كند. وجود شیشه ها و کاشی ‌های رنگي مهمانان را در فضایی سنتی قرار می‌دهد. از ديگر موارد جالب توجه در داخل اين رستوان نقاشی ‌های ایرانی است که برخي از آن‌ها به سبک قهوه‌ خانه ‌ای کشیده شده است.

مورد بعدي میز و صندلی ‌های رستوران است كه با دكوراسيون داخلي آن كاملا همخواني دارد. آخرين مورد هم موسيقي زنده ي ايراني است است كه فضا را براي صرف غذاهاي اصيل ايراني دل انگيزتر مي كند. لازم به ذكر است كه مي توان از طریق سایت هتل اسپیناس پالاس اين رستوران را برای برگزاری جشن ها و مهمانی هاي خود رزرو كرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

سالن کنسرت رويال هال هتل اسپیناس پالاس

این سالن که با نام سالن آمفی ‌تئاتر هم شناخته مي شود، علاوه بر اجراي تئاتر و کنسرت براي برگزاري انواع ديگري از مراسم‌ های بزرگ مانند سمینارها و همایش ‌های بزرگ و مهم نيز مناسب است. وسعت سالن کنسرت رویال هال اسپیناس پالاس و ارتفاع سقف آن كه حدود 15 متر است  فضاي مسحورکننده اي را به وجود آورده و با نورپردازی بسيار زيبا مهمانان را به وجد مي آورد.

سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس

اين سوئيت كه دارای يك سالن نشیمن و يك اتاق خواب است در طبقه 21 هتل قرار دارد. سوئیت اسكاي در واقع در مرتفع ترین نقطه ی هتل اسپیناس پالاس و در یک طبقه ی مجزا واقع شده است. شايد به جرات بتوان گفت كه سوئيت اسكاي اسپيناس پالاس مرتفع ترین سوئیت اجاره اي موجود در كل تهران است كه از بالكن آن مي توان كوه هاي البرز را ديد.

نتيجه گيري

بخش مهمي از هر سفر انتخاب محل اقامت است. عده اي هستند كه محل اقامت را تنها مكاني براي به روز رساندن شب مي دانند اما عده ي ديگري نيز هستند كه سعي مي كنند محلي را انتخاب كنند كه از آن لذت ببرند و سفري به يادماندني تر را براي خود و همراهانشان به ارمغان بياورند.

لیست هتل ها ایران و هتل های شهر های مختلف مثل هتل تهران را در ایران هتل آنلاین ببینید.

تعداد هتل هايي كه داراي امكانات خاص و ويژه هستند كم نيست. يكي از اين ها هتل اسپیناس پالاس تهران است كه با ظاهر زيبا و امكانات جالبي كه دارد يك اقامت كاملا به يادماندني را براي مهمانان خود رقم مي زند و آنها را در طول مدت اقامت خرسند و راضي نگه مي دارد. آيا اقامت در يك همچين مكان مجللي ارزش پرداخت هزينه را ندارد؟



 الی گشت    

                تور کیش