مزایای مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مهاجرت تصمیمی است که با ممکن است شما را با چالش‌های زیادی روبرو کند به همین دلیل قبل از انتخاب کشور مقصد، باید به دقت تمام مزایا و معایب اون رو بررسی کرد.

این بررسی برای هر شخص بسته به شرایط اون متفاوت هستش. به عنوان مثال سرد بودن آب و هوا برای یک شخص ممکن است ایراد و جزو معایب کشور مقصد محسوب شود. اما برای شخصی که در مناطق سردسیر زندگی کرده است، تفاوتی ایجاد نمی کند.

استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی و آب و هوای مناسب، در بین مهاجرین بسیار محبوب است. اما چه چیزی این کشور را برای مهاجران انقدر محبوب کرده است؟

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مزایای زندگی و مهاجرت به استرالیا و نکاتی که باعث محبوبیت این کشوردر بین مهاجرین شده بپردازیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مزایای مهاجرت به استرالیا

توان و میزان مهاجر پذیری

یک از اصلی ترین دلایل محبوبیت استرالیا، مهاجرپذیر بودن و شناختن این کشور به عنوان یک مقصد خوب برای مهاجران است.سال‌هاست که این کشور به عنوان یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای زندگی و مهاجرت انتخاب شده است. به دلیل امکانات تحصیلی و شغلی خوب در استرالیا نه تنها از کشور ما ایران بلکه از تمام دنیا افراد زیادی خواهان مهاجرت به این کشور هستند.

شرایط مناسب اقتصادی

بازار کار پررونق و اقتصاد قوی استرالیا، همچنین نرخ بیکاری پایین در این کشور، استرالیا را از بسیاری از کشورها متمایز می‌کند. در این کشور شما فرصت‌های بسیارعالی برای رشد شغلی خواهید داشت. این موقعیت مناسب، یکی از مهم‌ترین دلایل برای جذب کارآفرینان و کسانی که به دنبال مهاجرت شغلی هستند می‌باشد. رشد اقتصادی در استرالیا باعث افزایش فعالیت‌های تجاری در این کشور شده است. همچنین به منظور ایجاد شغل‌ها و مسیرهای شغلی بیشتر و متعدد دراسترالیا، در برخی از مشاغل هم که از طرف دولت با کمبود نیرو مواجه شده است، دولت به دنبال پیدا کردن مهاجران با تخصص در این زمینه می‌باشد.پس اگر به دنبال چشم انداز شغلی خوب وآینده روشنی هستید، مهاجرت به استرالیا می‌تواند یک فرصت‌عالی برای شما باشد.

اداره مهاجرت استرالیا به افراد ماهر و با استعداد در این کشور فرصت کار و فعالیت میدهد. استرالیا کشوری با منابع فراوان طبیعی و اقتصادی است که به سرعت در حال تحول می باشد. استرالیا یک کشور ایده ایده آل برای کارآفرینیان و سرمایه‌گذاران است. ابن کشور برای افرادی که هم ویزای دائم و موقت دارند امتیازات شغلی نامحدودی را فراهم می‌کند که به طور خلاصه در مقایسه با سایر کشورها قوانین و شرایط مناسب‌تری را برای مهاجرت دارا است.

مزایای مهاجرت به استرالیا

سیستم درمانی خوب

استرالیا دارای یکی از بهترین سیستم‌های مراقبت بهداشتی همگانی در دنیا است. این عامل می‌تواند به عنوان یک علت اصلی برای انتخاب مهاجران باشد زیرا این تضمین رو به شما میدهد که ساکنان دائم و تمامی شهروندان از دسترسی نامحدود و با کیفیت به مراقبت‌های پزشکی برخوردار هستند. همچنین دولت در تلاش است تا حمایت‌های مالی در این زمینه را افزایش بدهد. اکثر ساکنان استرالیا از پوشش هزینه‌های بیمارستان و پزشکی بهره‌مند هستند و معمولاً ملاقات با پزشک بدون هزینه و یا با هزینه اندکی است. با توجه به یارانه ارائه شده این مبلغ معصول است. البته این نکته رو باید توجه کنید که کسانی که ویزای دائم و اقامت دائم این کشور را دارند می‌توانند از این مزیت‌ها و مراقبت‌های بهداشتی استفاده کنند.

همچنین در کنار این امکانات بهداشتی در شهرهای استرالیا خدمات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی فراهم شده است. مانند مرکز خریدهای مجهز، پارک، رستوران، سالن های ورزشی، شهربازی و…

سیستم آموزشی قوی

یکی دیگر از دلایل مهاجرت به استرالیا سیستم آموزشی قوی در این کشور است. این نکته به خصوص مورد توجه ایرانی‌ها قرار گرفته تا برای ادامه تحصیل و گرفتن مدارک به این کشور مهاجرت کنند. در این کشور مدارس ابتدایی و متوسطه برای شهروندان و ساکنان دائم استرالیا رایگان هستش.

همچنین دانشگاه های استرالیا شهرتی جهانی و رتبه بالایی در دنیا دارند. به همین دلیل زمینه مناسبی برای پیشرفت علمی در این کشور محیا می باشد.

مسیر مهاجرتی مناسب

استرالیا چندین راه برای گرفتن اقامت دائم و شهروندی را برای شما فراهم می‌کند که در مقایسه با کشورهای دیگر می‌تواند مسیر هموارتری باشد از جمله آنها می توان مهاجرت‌ شغلی و مهاجرت تحصیلی را نام برد.

استرالیا تابعیت مضاعف را برای ۲۵ کشور به رسمیت شناخته است و این مزیت برای اکثر افراد قابل دسترس است.

مزایای مهاجرت به استرالیا

آب وهوای مطلوب

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب استرالیا، آب و هوای مناسب و طبیعت بی نظیر این کشور است که دارای زیبایی‌های فراوان و گونه‌های جانوری و گیاهی خاصی است که فقط در استرالیا یافت می‌شود. استرالیا به کشور کانگوروها نیز معروف است. استرالیا ۳۰۰۰ ساعت در سال تابش مستقیم آفتاب را تجربه می کند. آب وهوای چهار فصل در این کشور جذابیت ها را چندین برابر می کند. آسمان آبی در فصل‌های تابستان و بهار و یک هوای بسیار عالی در پاییز زمستان خواهید داشت.

فرهنگ غنی استرالیا

استرالیا جزو کشورهایی است که فرهنگ بالایی در مهاجر پذیری دارد. این کشور مجموعه غنی از تئاتر، نمایش‌های هنری، فیلم‌ها و کارناوال‌های فرهنگی است. همچنین بسیاری از غذاهای متنوع و خوب جهان و رستوران‌های مشهور در این کشور واقع شدند.

کیفیت بالای زندگی

استاندارد زندگی در استرالیا به نسبت متوسط جهانی بالاتر است. استرالیا یکی از شکوفا‌ترین اقتصادها را در جهان را دارد و همچنین این قضیه به سبک زندگی مردم به خوبی کمک می‌کند.

ثبات اقتصادی بالا در استرالیا درصنایع کشاورزی، آموزش، گردشگری و مالی بسیار فعال بوده و شرکت‌های بین‌المللی در این حوزه مشغول فعالیت هستند. از طرفی دیگر نرخ بیکاری در استرالیا پایین است و شما بعد از اتمام تحصیلات خود به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید. این دو فاکتور در کنار یکدیگر شرایط مناسبی را برای کار و درآمد در استرالیا به مهاجران ارائه می‌دهد. آمارها نشان میدهد حدود ۸۰ درصد از کسانی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند در یک مدت زمان خوب، شغل مورد نظرشان رو به دست می آورند.

به دلیل این استاندارد زندگی، تمایل مهاجرین به سکونت در این کشور بالا است. برای مثال خانه‌ها هم از لحاظ قیمت هم زیبایی بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت هستند. وسایل نقلیه، پوشش بیمارستان ،مراکز خرید مواد غذایی همه در سطح بالایی از کیفیت قرار دارند. همچنین در کنار این کیفیت قیمت معقولی را مشاهده خواهید کرد.

حرف آخر

اگر قصد مهاجرت را دارید، حتما تمامی زوایا و ابعاد مهاجرت خود رابررسی کنید و به استرالیا به عنوان یک گزینه مناسب فکرکنید.



 الی گشت    

                تور کیش