بازارهای شناور بانکوک ، تایلند | Thailand

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازارهای شناور بانکوک

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بازارهای شناور بانکوک صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این بازارهای جالب در ادامه با ما همراه باشید.

تایلند با داشتن بیش از 32 میلیون گردشگر در سال 2016، برای همه افراد جاذبه هایی منحصر به فرد دارد. از شهرهای آرام شمالی تا پایتخت پیشرفته و پررونق و بسیاری جزایر دست نخورده و بکر، این کشور مشتاق است تا از بازدیدکنندگان استقبال کند. یکی از بسیاری جاذبه های این کشور، بازارهای روی آب تایلند است. تایلند بیش از 10 بازار شناور دارد که موقعیت آنها را می توانید در نقشه زیر ببینید.

قبل از اینکه جاده های پایتخت تایلند شکل بگیرند ، بسیاری از آبراهه ها فرم اصلی حمل و نقل بودند و درواقع مردم تایلند از طریق این مسیرهای آبی در فضاهای شهر رفت و آمد می کرده اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازارهای شناور بانکوک
بازارهای شناور بانکوک

بسیاری از این آبراهه ها هنوز هم از آب پر می شوند تا عنصری برای دکور و زیبایی فضای شهر باشند. این آبراهه ها در خارج از مرکز شهر قرار گرفته اند و هنوز وجود دارند و بازدیدکنندگان و توریست های مشتاق می توانند به راحتی آنها را پیدا کنند.

بازارهای شناور بانکوک

این بازارهای شناور تجربه یک خرید بی نظیر و منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگانی که به تایلند آمده اند فراهم می کند. اگر به تایلند سفر کردید حتما سری به یکی از این بازارهای معروف بزنید.

بازارهای شناور بانکوک

قایق های رنگارنگی که در مسیرها حرکت می کنند با کالاهای متنوع و جالب پر شده اند و حتی این قایق ها همه چیز از سوغاتی گرفته تا انواع غذاهای سنتی لذیذ تایلندی را نیز دارند.

بازارهای شناور بانکوک

ویدئو

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨