آبگرم کامالایا ، تجربه ای بی نظیر در تایلند | Thailand

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

آبگرم کامالایا تایلند

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره آبگرم کامالایا تایلند صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این آبگرم و مجموعه سلامتی در ادامه با ما همراه باشید.

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است. تایلند یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در بین مردم کل جهان است.

مرکز سلامت و آبگرم کامالایا (Kamalaya Wellness Sanctuary & Holistic Spa) در دامنه ای پوشیده از درختان نخل در جنوب جزیره کو سامویی، با فاصله ای بسیار کم از اقیانوس قرار دارد. در این مکان یک غار مقدس وجود دارد که زمانی راهبان بودایی در آن به تفکر و مدیتیشن می پرداخته اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امروزه این مکان محل مرکز سلامت و آبگرم کامالایا است، یک مرکز سلامت با ارزش، جایی که تمام جزئیات آن برای بازگرداندن انرژی بدن و تناسب و همبستگی تمام اعضای بدن طراحی شده است.

کامالایا در واقع یک اقامتگاه و هتل 4 ستاره در جزیره کو سامویی است که شما می توانید علاوه بر بهره بردن از خدمات درمانی و آبگرم، در این مجموعه در سفر خود به جزیره اقامت داشته باشید.

آبگرم کامالایا تایلند
آبگرم کامالایا تایلند

آخرین برنامه سلامتی آبگرم کامالایا که “احیای ساختاری” نامیده می شود، در نوامبر 2018 راه اندازی شد و به بهبود وضعیت ایستادن و پوزیشن بدن، درمان آسیب ها و بازپروری بدن با استفاده از فیزیوتراپی، پیلاتیس و انتشار مایوفاساس اختصاص یافته است.

آبگرم کامالایا تایلند
آبگرم کامالایا تایلند

 

اگر به تایلند سفر می کنید قطعا جزیره کو سامویی یکی از بهترین جزیره هایی است که باید حتما ببینید و در بازدید از این جزیره رویایی در هتل کامالایا اقامت کنید و سری به آبگرم کامالایا بزنید و انرژی خود را بازگردانید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨