بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما

بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

یافتن پروازهای ارزان دیگر غیرممکن به نظر می‌رسد، اما شما می‌توانید از روش معمولی برای پروازها جستجو می‌کنید، استفاده کنید و این موضوع را حل کنید. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی ساده را به شما بیاموزیم که با آن‌ها بتوانید بلیط ارزان هواپیما بخرید. اگر دوست دارید سفری هوایی داشته باشید یا می‌خواهید اطلاعاتی درباره خرید بلیط یاد بگیرید حتما این مقاله را کامل و دقیق بخوانید. بهتر است مقاله را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم بتوانند به شما کمک کنند. مشورت با دیگران باعث خواهد شد تا شما سریع‌تر و راحت‌تر به خواسته‌های خود برسید. در قسمت‌های بعدی یکی از بهترین سایت‌های برای خرید بلیط انواع وسیله نقلیه را هم معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید از آن بهره ببرید.

بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما

چگونه پروازهای ارزان پیدا کنیم

بسیاری از مسافران پروازهایی مانند این را جستجو می‌کنند:

با‌این‌حال، باید توجه داشته باشید که پروازهای ارزان و بلیط ارزان هواپیما با این ترتیب در کجا قرار می‌گیرند. با تعیین قیمت به‌عنوان آخرین اولویت، در نهایت با پروازهای گران روبه‌رو خواهیم شد. روش بهتری برای جستجوی بلیط‌های هواپیما به شرح زیر است:

  • پروازها را از فرودگاه(های) شهر خانه خود جستجو کنید.

  • از میان بلیط‌های ارزانی که می‌بینید، مشخص کنید که کدام مقصد بیشتر موردعلاقه شما است.

  • تاریخ‌هایی را پیدا کنید که برای برنامه شما مناسب هستند.

توجه به همین نکات ریز باعث می‌شوند تا شما امکان دریافت بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید. ادامه مقاله را بخوانید تا بیشتر به این موضوع اشراف داشته باشید.

بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما

آیا بلیط‌های لحظه آخری پرواز وجود دارد و گزینه خوبی هستند؟

یکی از راه‌های برای خرید بلیط ارزان هواپیما استفاده از پیشنهادهای چارتری ویژه و پروازهای لحظه آخری است. در‌حالی‌که قیمت بلیط هواپیما در هر زمان ممکن است تغییر کند، شما باید مهارت ویژه‌ای برای خرید این نوع از بلیط‌ها داشته باشید. همیشه بلیط‌های لحظات آخر ارزان نیستند. برخی از موارد و هنگامی که تعداد مسافران زیادی می‌شود، قیمت بلیط‌های چارتری افزایش پیدا می‌کند. شما باید زمان مناسبی را برای خرید بلیط بیابید.

بهترین زمان برای رزرو پرواز چه زمانی است؟

پروازها را در جایی که او «پنجره‌های طلایی» رزرو کنید. پنجره‌های طلایی زمان‌هایی هستند که شما یک بلیط را می‌توانید با قیمتی کم‌تر رزرو کنید. برای پروازهای داخلی و خارجی برخی از پنجره‌های باز که بهتر است به آن‌ها دقت کنید عبارت‌اند از:

پروازهای داخلی

  • اوج: سه تا شش ماه قبل

  • خارج از پیک: یک تا سه ماه قبل

پروازهای بین المللی

  • اوج: چهار تا 10 ماه قبل

  • خارج از پیک: دو تا هشت ماه قبل

بهتر است به زمان فروش سایر اقلام مانند لباس توجه کنید. به‌عنوان‌مثال، زمانی که مانتوهای زمستانی در اواخر بهار و اوایل تابستان به فروش می‌رسند، پروازهای زمستانی نیز مشتریان بیشتری دارند. (به این معنی که در واقع بهترین کار رزرو پروازهای تعطیلات در ژوئن یا جولای است).

بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما

ارزان‌ترین روز برای خرید بلیط هواپیما چه روزی است؟

بسته به نوع پرواز و مسیری که در آن سفر می‌کنید، روزهای هفته می‌توانند تاثیری روی قیمت بلیط هواپیما داشته باشند. بنا به یک قانون کلی احتمالا شما در روزهای خلوت هفته امکان خرید بلیط‌ها با تخفیف بیشتری را دارید. یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید انواع بلیط هواپیما و سایر وسایل نقلیه سایت علی بابا است. علی بابا این امکان را فراهم می‌کند که شما پروازها و هواپیماهای مختلفی را برای مسیر دلخواه خود ببینید. حتما قبل از رزرو نهایی بلیطی که می‌خواهید آن را بخرید، سری به سایت علی بابا بزنید.

ارزان‌ترین روز برای خرید بلیط پرواز چه روزی است؟

به‌طور‌کلی، ارزان‌ترین روزها برای پرواز سه‌شنبه، چهارشنبه و شنبه هستند. مسافران تجاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه و جمعه پرواز می‌کنند و تقاضا را افزایش می‌دهند و در نتیجه هزینه‌های هوایی در آن روزها بالاتر خواهد بود.

ارزان‌ترین قیمت پرواز را کجا می‌توانم پیدا کنم؟

این‌که از کجا می‌توان پروازهای ارزان را پیدا کرد، به ترجیح شخصی افراد بستگی دارد. هیچ جایی وجود ندارد که کرایه‌ها به طور مداوم ارزان‌تر باشد. با‌این‌حال، اگر دنبال یک مکان خوب برای شروع هستید، سایت علی بابا را توصیه می‌کنیم. این سایت به مسافران اجازه می‌دهد تا فرودگاه‌های مبدا و فرودگاه‌های ورودی هم‌زمان و با بسیاری از گزینه‌های کمکی دیگر جستجو کنند. همین حالا هم می‌توانید سری به این سایت بزنید و انواع بلیط‌ها را برای مسیری که می‌خواهید ببینید. حتما از تخفیف‌‌ها و پیشنهادهای ویژه سایت علی بابا غافل نشوید. اگر دوست دارید پرواز را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید، توصیه می‌شود، حتما اپلیکیشن علی بابا را هم روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

استفاده از سایت و اپلیکیشن علی بابا به شما کمک می‌کند تا هر لحظه و هر مکانی امکان بررسی جدیدترین پیشنهادها را داشته باشید. از تجربه‌های موفق دیگران برای خرید بلیط ارزان نیز غافل نشوید. گاه نکات خوبی در این موارد پنهان است.



 الی گشت    

                تور کیش