معرفی 5 تا از بهترین نان سنگکی کرمان با اسنپ فود

معرفی 5 تا از بهترین نان سنگکی کرمان با اسنپ فود

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

نان به عنوان یکی از عناصر اساسی و مهم غذایی شناخته می‌شود. از زمان پخت اولین نان‌ها تا امروز، ارزششان به خوبی مشخص شده و در فرهنگ‌ها و جوامع مختلف، با احترام و توجه ویژه‌ای از آن استفاده می‌شود. در حال حاضر انواع و اقسام دستورات پخت برای نان‌ها وجود داشته و در محلات مختلف، نانوایی‌های زیادی دیده می‌شود که می‌توانید خرید خود را از آن‌ها انجام دهید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 5 مورد نانوایی سنگک کرمان که در لینک https://snappfood.ir/service/bakery/city/kerman?page=0 هم اسامی آنها قرار گرفته پرداخته و هم اطلاعات کاملی را در مورد هر کدام از آنها به شما ارائه دهیم.

معرفی 5 تا از بهترین نان سنگکی کرمان با اسنپ فود

تاریخچه نان سنگک

نان سنگک یکی از قدیمی‌ترین نان‌های ایرانی بوده و تاریخچه آن به دوره ساسانیان برمی‌گردد. به گفته برخی افراد این نان به دستور شاهان ساسانی برای شفای یکی از بیماری‌ها به وجود آمده و شیخ بهایی به سفارش شاه عباس ابداع کننده آن بوده است. در یک کتاب قدیمی که در سال 1062 هـجری قمری نوشته شده و آن را به عنوان قدیمی‌ترین مرجع برای نان سنگک می‌شناسند، تعریفی عنوان شده که نشان می‌دهد برای درست کردن این نان از آرد مرغوب و سالم، آب، نمک و خمیر ترش تهیه استفاده می‌شود و در نتیجه با داشتن طعم مخصوص و هضم آسان، بهترین نان ایران و حتی دنیا شناخته می‌شود. نان سنگک در کنار غذاهای مختلفی مصرف می‌شود که از جمله آن می‌توانیم در کنار دیزی و کله پاچه اشاره کنیم. همچنین گاهی می‌توانید این نان را به عنوان تزئین سفره عقد نیز ببینید که نمادی از برکت زندگی عروس و داماد است.

5 تا از بهترین نان سنگکی‌های شهر کرمان

اسامی زیر از بین بهترین نانوایی‌های سنگک موجود در سطح شهر کرمان انتخاب شده‌اند:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


نانوایی رنجبر کرمان

در معرفی نانوایی رنجبر کرمان می‌خواهیم به کلیه مزایا و ویژگی‌هایی که دارد، اشاره کنیم. رنجبر در کرمان یکی از نانوایی‌های مشهور و معتبر است که در تولید انواع نان با کیفیت تخصص دارد. این نانوایی از مواد با کیفیت و بهداشتی استفاده کرده و نان‌هایی با طعم خوب، بافت نرم و ماندگاری بالا تولید می‌کند. برای خرید نان صبحانه و وعده‌های غذایی دیگر می‌توانید این نانوایی را انتخاب کنید.

  • آدرس نان رنجبر کرمان: بلوار مصطفی خمینی، خیابان شهیدان اعتباری غربی، بین مصطفی خمینی 40 و 42

نانوایی شعله کرمان

دومین گزینه مربوط به معرفی نانوایی شعله کرمان است که در لینک                               https://blog.snappfood.ir/%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86/ می‌توانید اطلاعات کامل‌تری از آن را هم ببینید. نانوایی شعله کرمان یکی از مشهورترین و معروفترین نانوایی های شهر کرمان است. این مجموعه، محصولات با کیفیت و خوشمزه ای تولید می‌کند و البته تمرکز آن روی نان‌های سنتی و با کیفیت بالا است. نانوایی شعله از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و استانداردهای بهداشتی را کاملا رعایت می‌کند. محصولات آنها شامل نان‌های تنوری، سنتی، بربری و تافتون است. این مجموعه به صورت خرده فروشی و عمده هم فعالیت دارد و محصولات خود را به سراسر کرمان عرضه می‌کنند. نان سنگک نیز از جمله محصولات محبوب آنها است.

  • آدرس نانوایی شعله کرمان: بلوار جهاد، جهاد 64، بم جنوبی، بین مریم و غربی 1

معرفی 5 تا از بهترین نان سنگکی کرمان با اسنپ فود

نان سنگکی

نان سنگکی، یکی دیگر از نانوانی‌های سنتی معروف و خوشمزه در کرمان است. این نانوایی متخصص در تولید نان سنگک بوده و طعم و عطر ویژه‌ای را می‌توانید در محصولاتش ببینید که به خاطر استفاده از مواد اولیه متفاوت در تولید آن‌هاست. این نانوایی امکان سفارش آنلاین را هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

  • آدرس نان سنگکی کرمان: بلوار کشاورز، بین کوچه 13 و نظامی گنجویی

نانوایی سنگکی محمود سیدی

نانوایی سنگک محمود سیدی در محله میرزا آقاخان کرمانی و در خیابان مصطفی خمینی واقع شده است. این نانوایی با پرسنل باتجربه و با اخلاق خود به بهترین شکل ممکن با مشتریانش برخورد کرده و نان‌های تولیدی آن از کیفیت بالایی برخوردار است. اغلب مشتریان نانوایی در هنگام خرید تعداد زیادی نان می‌خرند و آنها را تا چند روز هم درون فریزر نگهداری می‌کنند. از نظر موقعیت مکانی، این نانوایی در نزدیکی خیابان شهاب کرمان، بستنی گلها، صدا و سیما، پمپ بنزین شهاب و مجتمع قضایی 22 بهمن قرار گرفته است.

  • آدرس نانوایی سنگکی محمود سیدی کرمان: میرزا آقاخان کرمانی، خیابان مصطفی خمینی

نانوایی سنگک غلامیان

نانوایی سنگک غلامیان در محله مرادی کرمانی واقع شده و با نان‌های خوب و باکیفیتی که می‌پزد، شناخته شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی، آن در نزدیکی پمپ بنزین صدف، هتل پارس کرمان، پمپ بنزین و اداره کل پست استان کرمان و هتل‌آپارتمان آسمان قرار دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به آن هم، ایستگاه اتوبوس دانشگاه شهید باهنر است که دسترسی به این مکان را آسان می‌کند.

  • آدرس نانوایی سنگک غلامیان: مرادی کرمانی، خیابان کشاورز

چرا نان سنگک؟

نان سنگک یکی از قدیمی‌ترین نان‌های ایرانی بوده و دارای انواع ویتامین‌ها، کلسیم، پروتئین و آهن زیادی است. این نان با استفاده از آرد سبوس‌دار تولید می‌شود و ویژگی‌های مثبت آن شامل طعم و عطر خوب، مغذی بودن و قابلیت سیرکنندگی است. روش پخت سنتی و شکل و طعم متمایز آن باعث شده که در فرهنگ و سفره ایرانی ارزش بالایی داشته باشد و به ‌خصوص برای صبحانه یک نان پرطرفدار باشد.

نان سنگک برای کودکان هم بسیار مفید بوده و آهن موجود در آن باعث افزایش هوش کودکان می‌شود. استفاده از نان سنگک با آرد کامل توصیه می‌شود زیرا حاوی ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز بدن است. نان سنگک به دلیل مقدار زیادی فیبر، هضم آسان و ارزش غذایی بالایی داشته و البته سبوس موجود در آن باعث خوشمزگی بیشتر آن می‌شود.

خرید آنلاین نان سنگک از اسنپ فود

در این مطلب به معرفی 5 نمونه از معروف‌ترین نان سنگکی های شهر کرمان پرداختیم که می‌توانید از میان آنها بهترین گزینه را برای سفارش آنلاین انتخاب کنید. اغلب نانوایی‌هایی که در سطح این شهر هستند، در اسنپ فود هم فعالند و بنابراین کار شما برای خرید آسانتر بوده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان برای خرید نخواهید داشت.

اگر شما هم در شهر کرمان ساکن هستید و نانوایی سنگکی را می‌شناسید که محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد، نام آن را به این لیست اضافه کنید. همچنین تجربیات خود را در مورد سفارش آنلاین نان از اسنپ فود با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی 5 تا از بهترین نان سنگکی کرمان با اسنپ فود



 الی گشت    

                تور کیش