قطارهای پنج ستاره فدک ، تجربه سفری امن و راحت

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

قطارهای پنج ستاره فدک

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با قطارهای پنج ستاره فدک آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این قطار مسافری شناخته شده با ما همراه باشید.

یکی از راحت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین روش سفر کردن، سفر با قطار می باشد. امروزه خطوط ریلی بین اکثر شهرهای ایران کشیده شده و سفر را برای گردشگران بسیار راحت کرده است. انتخاب بسیاری از مردم بین گزینه ای تقریبا گران چون هواپیما و یا ماشین شخصی با هزینه های متعدد، سفری امن، راحت و آسوده با قطار می باشد.

قطارهای پنج ستاره فدک (Fadak Trains Co.) در آذرماه 1394 در مسیر تهران ـ مشهد راه‌اندازی شد و مدتی بعد، این قطار جابه‌جایی مسافران را در مسیر تهران ـ شیراز آغاز کرد. قطارهای پنج‌ستاره فدک با برخورداری از امکانات رفاهی متفاوت، مهمانداران آموزش دیده، سرویس پذیرایی و وعده‌ی غذایی شام تهیه شده توسط کترینگ ایرانی-اتریشی DoNA، خدماتی در سطح کیفی روز دنیا پیشکش شما می کند.

قطارهای پنج ستاره فدک
قطارهای پنج ستاره فدک

امکانات قطار فدک

این قطار لوکس که قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را دارد، دارای سه کلاس متفاوت است و سرویس پذیرایی، آموزش مهمان‌داران، دکوربندی و امکانات داخلی واگن‌ها براساس استانداردهای قطارهای پنج‌ستاره‌ دنیا طراحی شده است. مسافران قطار فدک تهران شیراز و مسافران قطار تهران مشهد می‌توانند بسته به انتظارات‌ و بودجه‌شان هر کدام از کلاس‌های مسافری این قطار را انتخاب کنند و از سفر لذت ببرند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


واگن‌های این قطار دوستدار محیط زیست، مجهز به سامانه‌ اعلام و اطفاء حریق‌اند و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مطابق با استانداردهای شرکت‌های هواپیمایی روز دنیا در این قطار طراحی و تعبیه شده است. علاوه بر این، هر مسافر می‌تواند از امکان انتخاب و نمایش انواع فیلم و موسیقی در قطار استفاده کند. از مزایای به‌روز و جوان‌پسند این قطار امکان استفاده از Wifi و GPS است و در طول سفر می‌توانید علاوه بر استفاده از امکانات صوتی و تصویری قطار، در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان بچرخید و کارهای شخصی و اداری‌تان را پیش ببرید.

هر کوپه‌ قطار فدک شیراز و قطار فدک مشهد، چهار تختخواب متناسب با ارگونومی بدن دارد و دمای هوای داخل کوپه نیز توسط مسافر تا محدوده‌ بین 22 تا 26 درجه‌ی سانتی‌گراد قابل تنظیم است. برای هر مسافر یک میز مجزای غذاخوری در نظر گرفته شده و تمام سیستم داخل کوپه طوری طراحی شده است که مسافر به دلخواه بتواند نور و صدای محیط را تنظیم کند.

قطارهای پنج ستاره فدک
قطارهای پنج ستاره فدک

خدمات قطار فدک

  • استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین
  • ارائه‌ی حوله‌ی مرطوب
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی
  • استفاده از ظروف چینی برای سرو غذا
  • ارائه‌ی هدفون و روزنامه
  • سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار
  • سرو پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر
  • سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا
  • ارائه‌ی سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت
  • ارائه‌ی ویلچر به مسافران برای جابه‌جایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست
  • بهره‌گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهمان‌دار
  • ارائه‌ی گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست
قطارهای پنج ستاره فدک
قطارهای پنج ستاره فدک

خدمات مهمانداری

در قطار فدک یک کوپه به‌ صورت مجزا به مهمان‌داری اختصاص یافته و مجهز به تجهیزات کترینگ گرم و سرد است. درست مانند سفر با هواپیما مسافران می‌توانند با فشار یک دکمه مهمان‌دار را احضار و غذا و خدمات مورد نظرشان را درخواست کنند.

مهمان‌داران قطار لوکس فدک که به دو زبان انگلیسی و عربی مسلط‌ اند، تحصیلات دانشگاهی مرتبط دارند و با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی آموزش دیده‌اند. ضمن اینکه کادر مهمان‌داری، دوره‌های آموزش‌های پیشرفته‌ مهمان‌داری این قطار را زیر نظر یک شرکت اتریشی به نام DON می‌گذرانند.

قطارهای پنج ستاره فدک
قطارهای پنج ستاره فدک

قطارهای فدک در چه مسیرهایی تردد دارند؟

قطارهای فدک در مسیرهایی از قبیل تهران مشهد؛ مشهد تهران؛ تهران زنجان؛ زنجان تهران؛ کرج مشهد؛ مشهد کرج؛ قزوین مشهد؛ مشهد قزوین؛ زنجان مشهد؛ مشهد زنجان؛ تهران اهواز؛ اهواز تهران؛ تهران خرمشهر؛ خرمشهر تهران؛ قم مشهد؛ و مشهد قم به صورت رفت و برگشت تردد دارند.

قیمت بلیط قطار فدک

قیمت خرید بلیط قطارهای فدک همانند بلیط هواپیما، با توجه به امکاناتی که قطار ارائه می‌دهد، نوع کوپه، درجه قطار، تعداد ستاره قطار، غذا و میان وعده‌ای که انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود.

بلیط قطارهای پنج ستاره فدک به 4 دسته تقسیم می‌شوند؛ بلیط قطار 5 ستاره ویژه فدک، بلیط قطار 5 ستاره بیزینس فدک، بلیط قطار پنج ستاره اقتصادی یا اکونومی فدک، و بلیط پنج ستاره فدک. با خرید هر نوع از بلیط های قطار فدک امکانات مورد نیازتان در حین سفر با قطار فدک فراهم است.

همچنین عصرانه از وعده‌های ثابت در انواع قطارهای فدک است و چه بلیط قطار شما 5 ستاره ویژه باشد، چه 5 ستاره اکانومی، از شما پذیرایی می‌شود. توجه داشته باشید که با خرید بلیط قطار فدک می‌توانید برای راحتی بیشتر کوپه دربست را انتخاب کنید، اما باید هزینه تعداد صندلی‌های خالی در کوپه دربست را بپردازید.

خرید آنلاین بلیط

مسیر مشهد پرترددترین مسیر ریلی در کشور است و مسافران قطار مشهد دست‌کم از انواع قطارها و خدمات متنوع‌شان در این مسیر خبر دارند. برای خرید بلیط قطار فدک، اطلاع از قیمت بلیط قطار فدک تهران مشهد و قیمت بلیط قطار تهران شیراز و… می‌توانید به وب‌سایت رسمی قطار قطارهای فدک به آدرس www.fadaktrains.com مراجعه کنید.

اگر تابه حال بلیط اینترنتی تهیه نکرده اید، باید بدانید که خرید آنلاین بلیط یکی از راحت ترین کارهاست. برای خرید آنلاین بلیط قطار کافی است بعد از وارد کردن مسیر و زمان مورد نظر خود، مشخصات خود و هم‌سفران‌تان را وارد کنید و با تنها چند کلیک ساده فرآیند خرید را تکمیل کنید و بلیط شما صادر می‌شود.

قطارهای پنج ستاره فدک
قطارهای پنج ستاره فدک


 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨