بهترین و زیباترین سواحل تایلند | Thailand

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین سواحل تایلند

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین سواحل تایلند صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این سواحل زیبا و دیدنی در ادامه با ما همراه باشید.

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌ است. تایلند یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در بین مردم کل جهان است.

تایلند هیچ کمبودی از نظر داشتن سواحل خیره کننده ندارد، خطوط ساحلی طولانی کشیده شده در امتداد دریای آندامان و خلیج و همچنین دارا بودن بیش از 1400 جزیره بزرگ و کوچک اغلب گفته می شود که این کشور مجلل ترین سواحل دنیا را دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این سواحل آنقدر متنوع و بی شمارند که نمی توان همه آنها را معرفی کرد. در این مقاله ما برخی از این سواحل زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مایا بی – Maya Bay    

ساحل مایا بی (Maya Bay) در جزیره کو فی فی اغلب به عنوان یکی از عالی ترین سواحل تایلند نام برده می شود. بسیاری از بازدیدکنندگان به این جزیره می روند تا در مسیر حرکت لئوناردو دی کاپریو قدم بزنند.

خیره کنندگی این ساحل غیرقابل انکار است، ماسه های سفید و نرم این ساحل به آب های شفاف و زلال برخورد می کنند با پس زمینه جنگلی بی نظیر که منظره و دید بصری را جادویی می کند.

بهترین سواحل تایلند
بهترین سواحل تایلند

ساحل آزادی – Freedom Beach

ساحل آزادی (Freedom Beach) یک جواهر پنهان در جزیره پوکت است و مقصدی است که به خاطر بسیاری از سواحل شنی بی نظیرش مشهور است. شما نیاز دارید که یک مسیر شیب دار را طی کنید و یا یک قایق بگیرید و خود را به ساحل برسانید، به این معنی که رسیدن به ساحل کمی تلاش می خواهد.

با این حال، کسانی که این تلاش را انجام می دهند، در نهایت ساحلی با 300 متر طول و ماسه های سفید فوق العاده نرم که در اطراف با جنگل ها و تپه ها احاطه شده است سورپرایز خواهند شد. هوای این منطقه کمی سرد است و ممکن است آرامش شما را تا حد کمی مختل کند.

بهترین سواحل تایلند
بهترین سواحل تایلند

ساحل سان رایز – Sunrise Beach

اگرچه بخش جنوبی جزیره کو لیپه تایلند جمعیت بیشتری را به خود جذب می کند اما ساحل سان رایز (Sunrise Beach) در این جزیره همچنان مانند یک بهشت گرمسیری کشف نشده است.

آب های فیروزه ای، ماسه های سفید و یک فضای آرام از شگفتی های این ساحل است. صبح زود از خواب بیدار شوید و طلوع خورشید را از این ساحل تماشا کنید.

بهترین سواحل تایلند
بهترین سواحل تایلند

ساحل تالینگ ان گام – Taling Ngam

ساحل تالینگ ان گام (Taling Ngam) در جزیره کو سامویی دارای مناظر فوق العاده ای از جزایر سبز کوچک است که با آب های آبی خود پارک ملی مارین (Angthong Marine National Park) را شکل داده اند. این ساحل با جنگل غنی حیات وحش پنهان شده و همچنین نقطه ای غالی برای تماشای غروب خورشید است.

بهترین سواحل تایلند
بهترین سواحل تایلند

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨