MAHALL CİTY'DE SUŞİ GÜNLERİ DÜNYA MUTFAĞI, MAHALL CİTY İLE VATANDAŞLARA SUNULUYOR

بهترین رستوران های وان ، ترکیه | Van

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های وان ترکیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین رستوران های وان ترکیه صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران ها و کافه های این شهر محبوب در بین ایرانیان در ادامه با ما همراه باشید.

وان (Van)، بزرگترین شهر در شرق ترکیه است که مرکز استان وان می‌باشد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است، مردم شهر وان به زبان کردی (کرمانجی) تکلم می‌کنند. عمده شهرت جهانی این شهر به دلیل وجود گربه‌های سفید پشمالویی با یک چشم آبی و دیگری زردرنگ است که به گربه وان مشهوراند. همچنین وان نام دریاچه‌ای است که شهر وان در شرق آن واقع است.

تور وان به دلیل نزدیکی به ایران و هزینه های مناسب، از تورهای محبوب و پرطرفدار در میان تور ترکیه به شمار می‌آید. قطعا یکی از لذت های سفر رفتن به رستوران ها و کافه های شهر مقصد و امتحان کردن غذاها و دسرهای متفاوت آنجاست که به خصوص در سفر به شهرهای کشور ترکیه یکی از اصلی ترین بخش های سفر است. در ادامه شما را با بهترین رستوران های وان ترکیه آشنا می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران کاروانسارای – Kervansaray Restaurant

رستوران کاروانسارای با قرارگیری در طبقه بالا، از شلوغی های خیابان دور شده و یک محیط دنج و سنتی با ظروف مسی و غذاهای بومی را به مشتریان ارائه می دهد. کباب معروف این رستوران از گوشت گوسفند به اسم کباب کاغذی که در کاغذ پیچیده و پخته شده را از دست ندهید و منوی شامل انواع مزه های بومی و دلپذیر را امتحان کنید. آشپزخانه این رستوران به صورت باز و در معرض دید مشتریان قرار گرفته و همین امر صمیمیت و اطمینان خاصی به فضا بخشیده است.

آدرس: Bahçıvan, Cumhuriyet Cd. 84/A D:1, 65130 İpekyolu/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران کبابستان – Kebabistan Et Lokantasi Van

رستوران کبابستان با قرارگیری در محله ای بومی با فرهنگی سنتی و مردانی که روی صندلی های جلوی مغازه ها نشسته و تخته نرد بازی می کنند، شما را با فرهنگ بومی و غذاهای سنتی وان پیوند میدهند. شعبه دیگر این رستوران نیز در سمت مقابل خیابان قرار دارد. اطمینان و صمیمیت محیط در رستوران کبابستان نیز برقرار است زیرا آشپزخانه این رستوران رو به مشتریان و کاملا قابل دیدن است.

آدرس: Bahçıvan, 4. Sk., 65100 Van Merkez, Turkey

رستوران عایشه – Aise Ev Yemekleri

رستوران عایشه توسط گروهی متشکل از زنان محلی اداره می شود و  هر روز حدود شش غذای مختلف ترکی و کردی ارائه میدهد. برای صرف یک وعده غذایی کامل شامل نان و سوپ، تقریبا 10 تا 12 لیر می پردازید و با این کار به اشتغال این زنان کمک خواهید کرد. سرو غذا در پاسیوی رنگارنگ در فضای باز رستوران، این محیط را برای بسیاری از مشتریان محبوب کرده است.

آدرس: Şerefiye, Hastane 2. Cad. No:6, 65140 Van Merkez/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران الیت – Elite Restaurant Van

رستوران الیت در هتل الیت ورد، یکی از بهترین هتل های شهر وان قرار دارد و یکی از رستوران های لوکس این شهر است. به دلیل قرار گیری در هتل، منوی رستوران الیت علاوه بر غذاهای بومی، انواع غذاها و نوشیدنی های بین المللی را نیز سرو می کند. صبحانه های ویژه و انواع آب میوه های طبیعی که در ویتامین بار رستوران الیت سرو می شود آن را در بین توریست ها بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.

آدرس: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No:67, 65030 Merkez/Van, Turkey

رستوران تامارا اجاق باشی – Tamara Ocakbaşı

رستوران تامارا واقع در هتلی به همین نام، محیطی ویژه و خاطره انگیز را به مشتریان ارائه میدهد. در این رستوران برای هر میز یک کوره مخصوص در نظر گرفته شده و مشتریان می توانند غذاهای مورد نظر خود را کباب کنند و از همنشینی و معاشرت با همراهان در حین پخت غذا و بوی مطبوع کباب لذت ببرند. انواع نوشیدنی های متناسب با کباب های مختلف نیز در منوی این رستوران وجود دارد.

آدرس: Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 İpekyolu/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران تپه اجاق باشی – Tepe Ocakbaşı Restaurant

رستوران تپه اجاق باشی (تپه اجاکباشی) منویی بسیار متنوع و خوشمزه شامل انواع کباب های لذیذ ترکی، غذاهای گریل شده و بومی دارد. این رستوران زیبا علاوه بر غذاهای بومی لیست متنوعی از نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی را نیز ارائه می دهد تا انواع سلیقه ها و ذائقه های مشتریان را تامین کند.

آدرس: İstasyon, Kazım Karabekir Bulv. Elite World Van No:67, 65130 Van Merkez/Van, Turkey

رستوران خلیل ابراهیم سفراسی – Halil İbrahim Sofrası

رستوران خلیل ابراهیم سفراسی یکی دیکر از رستوران های خوب وان است که کیفیت غذاها و خدمات و سرویس دهی این رستوران و سرو انواع غذاهای بومی لذیذ، آن را برای توریست ها بسیار به یادماندنی کرده است. پخت غذا در کوره های سنتی، طعم ویژه ای به کباب های این رستوران داده است که در خاطره سفر شما ماندگار خواهد شد.

آدرس: Şerefiye, Cumhuriyet Cd., 65140 Van Merkez/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران ارکوک کباب – Erkoc Cag Kebap

رستوران ارکوک کباب احترام به سلیقه و سلامتی مشتریان را شعار خود قرار داده است. این رستوران با بیش از 60 پرسنل، همه مراحل آماده سازی غذا، از ذبح بره ها تا پخت و سرو کردن را با تمرکز بر بهداشت و سلامتی و با دقت خاصی انجام می دهد. محیط زیبا، غذاهای لذیذ و دسرهای بومی خوشمزه، همه و همه یک روز دل انگیز را برای شما رقم می زند.

آدرس: Hatuniye, İpek Yolu Cd. No:146, 65140 Van Merkez/Van, Turkey

رستوران حاجی اغلو کبابجیسی – Hacioglu Kebapcisi

رستوران حاجی اغلو یکی از رستوران های بسیار خوب وان است. کباب که از غذاهای سنتی و محبوب ترکیه است با طعم دار کردن گوشت های بومی به وسیله ادویه ها و چاشنی های محلی تازه و پخت در کوره ها و اجاق های سنتی تهیه می شود و در بین توریست ها بسیار پرطرفدار است. رستوران حاجی اوغلو با ارائه مزه های بی نظیری از کباب های طعم دار سنتی مانند آدانا کباب، کباب Urfa و… و همچنین انواع دیگر غذاهای گوشتی اوقات خاصی را برای مشتریان به وجود می آورد.

آدرس: Vali Mithat Bey, 65130 İpekyolu/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران آکدامار – Akdamar Restaurant

رستوران آکدامار در جزیره ای با همین نام که از جاذبه های دیدنی و معروف شهر وان است قرار دارد. منوی این رستوران در کنار غذاهای ترکی خوشمزه، تحت تاثیر محل قرار گیری آن که در دل دریاچه زیبای وان است. این رستوران انواع کباب ماهی های تازه صید شده این دریاچه را ارائه می دهد. این رستوران سالن بسته و همچنین فضای باز را مجموعا با ظرفیت 120 نفر به سرو غذا اختصاص داده است.

آدرس: Dokuzağaç, 65700 Gevaş/Van, Turkey

رستوران آشیان او یمکلری – Aşiyan Ev Yemekleri

رستوران آشیان او یمکلری یکی از رستوران های عالی شهر وان است که در وب سایت معروف TripAdvisor رتبه بالای 5/4 را از بازدیدکنندگان و توریست ها بدست آورده است. این رستوران خدمات و سرویس دهی بسیار خوبی را در کنار منوی متنوع ارائه می دهد. انواع غذاهای گوشتی و محلی این رستوران در میان توریست ها بسیار محبوب است.

آدرس: Kale Yolu Eski Emniyet Binası Arkası, 65100 Van Merkez/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

رستوران محل سیتی – Mahall City 

رستوران محل سیتی یکی دیگر از بهترین رستوران های وان است که خوردن غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های دلچسب و انواع خوراکی‌های پرزرق‌ و برق در آن بعد از بازدید از موزه وان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. وجه تمایز این رستوران، محیط دنج و ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای آسیای شرقی، ایتالیایی، سوشی، پیتزا و انواع سوپ‌های ترکی است. با امتیاز بالاتر از 4 در TripAdvisor و Google و همچنین امتیاز 8.3 از 10 در Foursquare، حتما باید یکی از وعده‌های غذایی خود در شهر وان را در این رستوران میل کنید.

آدرس: Şerefiye, Mareşal Fevzi Çakmak Cd. No:13, 65140 İpekyolu/Van, Turkey

رستوران مرکز ات لوکانتاسی – Merkez Et Lokantasi 

رستوران مرکز ات لوکانتاسی از مشهورترین رستوران های وان و مکانی عالی برای شکم‌گردی است. کباب گوشت بره و سوپ‌هایی که در اینجا سرو می‌شوند، واقعا خوشمزه هستند و انرژی مضاعفی برای گشت‌وگذار در شهر به شما می‌بخشند. علاوه بر این، نقدهای مختلف نشان‌دهنده قیمت مناسب غذا در این رستوران است. این رستوران، در گوگل امتیاز 4/5 و در فوراسکوئر، امتیاز 7/9 را دریافت کرده است.

آدرس: Alipaşa, 65200 Van Merkez/Van, Turkey

بهترین رستوران های وان ترکیه
بهترین رستوران های وان ترکیه

کافه رستوران مارتی – Marti

کافه رستوران مارتی واقع در ساحل زیبای دریاچه وان ، با نمای بی نظیر از دریا و اسکله و دکوراسیونی جذاب، منوی متنوع و غذاهای با کیفیت لحظات فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم می زند. منوی متفاوت این رستوران با ارائه غذاهای لذیذ ایتالیایی و محیط خاص و زیبای آن تجربه ای بسیار متفاوت را در شهر وان برای شما ممکن می کند.

آدرس: İskele, Feribot Yolu, 65040 Tuşba/Van, Turkey

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨