هتل پارسیان اوین تهران
هتل پارسیان اوین تهران

آشنایی با هتل پارسیان اوین تهران و امکانات آن

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل پارسیان اوین تهران

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی دیگر از هتل پایتخت ایران بنام هتل پارسیان اوین تهران سخن خواهیم گفت پس اگر قصد رزرو هتل در شهر تهران را دارید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری تاپ توریست همراه باشید تا بیشتر درباره امکانات هتل پارسیان اوین تهران بدانید.

یکی از زیباترین هتل های 4 ستاره در تهران و ایران می باشد که در منطقه با آب و هوای عالی در شمال شهر تهران و در تقاطع جمران و اتوبان یادگار امام بنا شده است . هتل پارسیان اوین از نظر موقعیت مکانی یکی از هتل های مناسب در شهر تهران است که دسترسی راحتی به بزرگراه های مختلف , فرودگاه , مرکز شهر و نمایشگاه بین الملی دارد. هتل پارسیان اوین تهران دارای 150 باب اتاق مشتمل بر 9 اتاق یک نفره ‌، 126 اتاق دو نفره و دو سوئیت روبال و 13 سوئیت نرمال با امکانات تهویه مطبوع ‌، حمام‌، کانال‌ های تلویزیونی‌، کانال‌ های ماهواره‌ای‌، امکان دسترسی به اینترنت از داخل اتاق برای میهمان در صورت داشتن کامپیوتر شخصی‌، خدمات ۲۴ ساعته اتاق‌ ، سیستم پیشرفته کنترلی سرتختی ،فروشگاه‌های لباس‌، صنایع دستی‌،چرم‌، عکاسی‌‌، کتاب و روزنامه و…  است

هتل پارسیان اوین تهران

امکانات هتل اوین تهران

از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به رستوران هتل اوین پردیس و همچنین رستوران چینی و آبشار که هرکدام از نظر طراحی و معماری و طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و چینی با بهترین کیفیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


 

دیگر امکانات و خدمات موجود در هتل اوین تهران می‌توان به کافی‌شاپ در محیطی شیک و دل‌ چسب و سرو انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد، بانک، تاکسی‌سرویس، اینترنت، صندوق امانات (داخل اتاق‌ها)، مرکز تجاری، خانه‌داری 24 ساعته، فضای سبز و … اشاره کرد. مسافران و میهمانان در این هتل می‌توانند از سونا و جکوزی و استخر هتل اوین جهت رفع خستگی نهایت لذت و تفریح را ببرند. مسافت کوتاه به نمایشگاه و سالن اجلاس، خارج از طرح ترافیک، دسترسی راحت به اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها از جذابیت‌های هتل اوین به شمار می‌آید.

از جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی این هتل می‌توان به پارک حلت، دربند ، توچال، موزه سعدآباد ، موزه جواهرات ، موزه نیاوران ، برج آزادی، برج میلاد، پارک جمشیدیه، پارک پردیسان، پارک ولایت، کاخ گلستان، پارک نیاوران و همین ‌طور مراکز تجاری مانند: پاساژ گلستان، قائم و مجموعه میلاد نور اشاره کرد.

هتل پارسیان اوین تهران




 الی گشت    

                تور کیش