هتل مدر ریزورت کمر ، آنتالیا | Kemer

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل مدر ریزورت کمر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره هتل مدر ریزورت کمر خواهیم گفت. برای آشنایی با این هتل 5 ستاره در کمر آنتالیا در ادامه با ما باشید.

اکثر افرادی که به ترکیه علاقمندند حتی اگر تا به حال ، تور ترکیه نرفته باشند ، میدانند که کمر یکی از شهرهای توریستی استان آنتالیا می باشد. شهر کمر بواسطه جاذبه های طبیعی اش ، مورد علاقه گردشگرها قرار گرفته است. هتل های آنتالیا در کمر بسیار زیبا و شیک ساخته شده اند و مجاورت هتل ها با ساحل و جنگل ، اقامت دلنشینی رو برای گردشگرها به همراه دارد. جاذبه های گردشگری کمر که یک شهر کاملا توریستی محسوب می شود، رضایت اکثر توریست ها را به همراه دارد.

کمر (Kemer) شهری است که در ۴۰ کیلومتری آنتالیا قرار دارد. نام کمر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده گرفته شده است. در شهر کمر اقامتگاه هایی با مناظر بدیع و زیبا طراحی گردیده که محیطی ایده آل را برای گذراندن تعطیلات گردشگران بوجودآورده است. شهر کمر دارای هتل های مجلل، رستوران ها، کافه های متعدد، سواحل زیبا، ویرانه های تاریخی، و البته بازارهای جالب توجه است، آب و هوای این شهر معتدل است و تابستانی طولانی دارد.

هتل مدر ریزورت کمر (Meder Resort Hotel) در 226 متری سواحل دریای مدیترانه، در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع واقع شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی می‌باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فاصله ساحل تا هتل بسیار کم است و سرویس شاتل رایگان برای ساحل در نظر گرفته شده است که در ساعت های مشخص از ساحل به هتل در رفت و آمد است و مسافران هتل را به ساحل می برد. فاصله هتل مدر ریزورت کمر تنها 5 دقیقه پیاده روی از دریا، 50 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا و 45 کیلومتر از آنتالیا است.

هتل مدر ریزورت کمر
هتل مدر ریزورت کمر

در این هتل 228 اتاق وجود دارد که به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

  • 213 اتاق استاندارد
  • 2 سوئیت
  • 3 اتاق مخصوص معلولین

تمامی اتاق‌ها با امکاناتی همچون سیستم تهویه هوا،مینی‌بار (رایگان)، تلفن، صندوق امانات (با هزینه اضافی)، ماهواره و تلویزیون تجهیز شده‌اند.

هتل مدر ریزورت کمر
هتل مدر ریزورت کمر

سرویس‌دهی هتل به صورت یوآل (Ultra all Inclusive) می‌باشد. در رستوران اصلی هتل که در طبقه همکف قرار دارد غذاهای ترکی و بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شوند. و همچنین تنوع گسترده ای از دسرها، کیک و شیرینی و نوشیدنی نیز در رستوران موجود است.

هتل مدر ریزورت کمر
هتل مدر ریزورت کمر

این هتل دارای اینترنت رایگان Wi-Fi ، یک استخر بیرونی رو باز و تراس می باشد. میهمانان هتل می توانند از خدمات ماساژ این هتل استفاده کنند. امکانات تفریحی آن نیز عبارتند از سالن ورزشی، حمام سنتی ترکیه ای، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی و ماساژ. همچنین در هتل مدر ریزورت برای کودکان امکانات تفریحی از جمله استخر کودکان و باشگاه کودکان وجود دارد که در آن می‌توانند به بازی و تفریح مشغول شوند و باعث می شود این هتل محیطی شاد برای کودکان نیز باشد.

هتل مدر ریزورت کمر
هتل مدر ریزورت کمر

در هتل مدر رزورت نمایش‌های زیبا و متنوعی در شب‌های خاطره‌انگیز این هتل برای مهمانان برگزار می‌گردد. همچنین مسافران می‌توانند از دیسکو و جشن‌های شبانه که به فراخور زمان در هتل برپا می‌شوند، لذت ببرند.

این هتل دارای لوکیشین بسیار عالی است و در منطقه ای سرسبز و جنگلی قرار گرفته است. به طور کلی مجله گردشگری تاپ توریست با اقامتی یک هفته ای در این هتل از خدمات هتل بسیار راضی بوده و اقامت در آن را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

نکات مثبت:

  • قرارگیری در نقطه ای دنج و سرسبز در مجاورت کوه جنگلی
  • نزدیکی به سواحل مدیترانه با فاصله تنها 5 دقیقه
  • سرویس رایگان رفت و برگشت به ساحل
  • تنوع بالای غذاها، دسرها و نوشیدنی ها
  • برخورد بسیار خوب رسپشن
  • برنامه های شاد شبانه
  • اتاق های بزرگ و تمیز
  • اینترنت رایگان

و بسیاری خدمات دیگر

نکات منفی:

  • تسلط متوسط رسپشن به زبان انگلیسی

اگر در این هتل اقامت داشته اید می توانید با ثبت نظرات خود به دوستانی که قصد دارند در این هتل اقامت کنند کمک کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشند. اگر نکات مثبت و یا منفی دیگری می دانید که ممکن است ما از قلم انداخته باشیم آنها را با ما در میان بگذارید.

ویدئو هتل مدر ریزورت کمر

مقالات بیشتر درباره آنتالیا بخوانید؛



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨