بهترین سواحل آنتالیا ، ترکیه | Antalya

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین سواحل آنتالیا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین سواحل آنتالیا خواهیم گفت. برای آشنایی با این سواحل زیبا و محبوب در آنتالیا در ادامه با ما باشید.

آنتالیا ، نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. آنتالیا شهری ساحلی و خوش آب و هواست که سفر به آن در تمام فصول لذت بخش است و به عنوان بهشت رویایی ساحلی ترکیه شناخته می شود. برای آشنایی با بهترین و زیباترین سواحل آنتالیا در ادامه با ما همراه باشید.

گردشگران با هدف خرید و یا دیدن جاذبه های تاریخی به آنتالیا نمی روند؛ بیشتر مسافران آنتالیا در جستجوی آرامش سواحل و لذت بردن از دریا و استراحت هستند. آنتالیا حدود 400 ساحل دارد که دو مورد از آن ها بسیار معروف هستند، یکی لارا و دیگری کنیالتی (یا کنی آلتی) که جاذبه ها و زیبایی های این سواحل بی نظیر است. ساحل کنیالتی (Konyaaltı Beach) در سمت غربی آنتالیا و قبل از منطقه کمر واقع شده و مملو از هتل ها و مراکز تفریحی می باشد که در سطوح مختلف به مسافران خدمات ارائه می دهند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برای آشنایی بیشتر با منطقه توریستی زیبا و سرسبز کمر مقالات زیر را بخوانید؛

همانطور که گفتیم شمار سواحل آنتالیا بسیار زیاد است و یکی از دلایل محبوبیت این شهر و مناطق آن در بین توریست ها همین سواحل آن است. در این مقاله ما لیستی از بهترین و زیباترین سواحل آنتالیا را برای شما فراهم کرده ایم که در ادامه خواهید دید.

ساحل کنیالتی – Konyaaltı

ساحل کنیالتی (Konyaaltı) یکی از محبوب ترین سواحل آنتالیا، بین صخره ها و کوه های بیداگرالی (Beydağları) قرار گرفته است که قطعا منظره ای خیره کننده است. در اینجا شما می توانید فضاهای بسیار زیادی را پیدا کنید زیرا ساحل مایل ها طول دارد، به این معنی که شما همیشه می توانید شن و ماسه خصوصی خود را داشته باشید و زیر نور خورشید لم دهید. همچنین رستوران ها و کافه های زیادی نیز در روستاهای اطراف وجود دارد که اکثرا توسط مردم محلی اداره می شوند درست مانند ساحل سیرالی (Cıralı).

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

لارا – Lara 

اگر طرفدار شن و ماسه های زیبا هستید، ساحل لارا (Lara Beach) محلی مناسب برای یک روز کامل رضایتبخش است. با حدود 450 هکتار زمین، این ساحل دارای ظرفیت مناسبی از کلاب های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلاب های شبانه است، به این معنی که این ساحل محلی برای تنها بودن نیست، بلکه برای سرگرمی و تفریحی فوق العاده در مجاورت و لبه آب است. در اینجا شما همچنین می توانید فعالیت هایی مانند والیبال ساحلی و ورزش های آبی داشته باشید.

ساحل سیرالی – Cıralı

ساحل سیرالی (Cıralı) همچنین به دلیل به علت قرار گیری در دره ای با بقایای باقی مانده از شهر باستانی لیکیان با نام الیمپوس (Olympos) شناخته شده است. سیرالی، یکی از زیباترین سواحل آنتالیا با پیچ و خم های تاریخی است. این ساحل سنگریزه ای معمولا پر از افراد محلی است که در یکی از بسیاری خوابگاههای خانوادگی و یا مهمانخانه ها در این منطقه اقامت دارند. شما عاشق ساحل سیرالی خواهید بود به خاطر زیبایی طبیعی و فضای آرام آن و بدون شلوغی و ازدحامی که آنتالیا با آن شناخته می شود.

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

فازلیس – Phaselis

ساحل فازلیس (Phaselis) همچنین به عنوان ساحل فیروزه ای شناخته می شود، شما باید یک ماشین اجاره کنید تا واقعا همه نقاط شگفت انگیز در امتداد این ساحل و این ناحیه ی واقع در شمال شهر الیمپوس را کشف کنید. خرابه های شهر فازلیس، که یک شهر باستانی یونان و رومی است، به سه خلیج کوچک تقسیم می شود، جایی که شما می توانید در آب بسیار زلال و شفاف آن شنا کنید.

پاتارا – Patara 

با وجود اینکه ساحل پاتارا (Patara) چند ساعت از مرکز شهر آنتالیا با استفاده از ماشین فاصله دارد، اما قطعا ارزش بازدید دارد زیرا یکی از زیباترین سواحل منطقه است. ما در مورد 18 کیلومتر ساحل شن و ماسه ای سفید صحبت می کنیم که در آن امواج آبی تیره به طور بی وقفه به سمت ساحل می ایند. این ساحل همچنین دارای یک منطقه حفاظت شده برای لاک پشت های Caretta-caretta است که برای تخم گذاری به اینجا می آیند.

بهترین سواحل آنتالیا
بهترین سواحل آنتالیا

مقالات بیشتر درباره آنتالیا بخوانید؛

ترجمه: الناز سعادتی



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨