مرکز خرید اوت لت
مرکز خرید اوت لت

آشنایی با مرکز خرید اوت لت دبی | Dubai Outlet Mall

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید اوت لت

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید اوت لت در دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید اوت لت را می توان به عنوان یکی از مشهورترین مراکز خرید در دبی نام برد. این مرکز تجاری به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در خاورمیانه شناخته می شود و با جای دادن 1200 نمایندگی فروش محصولات برندهای مطرح دنیا، مکان مناسبی برای خرید به حساب می آید. اگر در دبی به دنبال یک مرکز خرید خوب به منظور تهیه اجناس مارک می گردید که از قیمت معقولی نیز برخوردار باشند، توصیه می کنیم حتما سری به مجتمع تجاری اوت لت بزنید.مرکز خرید اوت لت

در مرکز خرید اوت لت می توانید اجناس معتبر جهانی را با تخفیف های باورنکردنی تهیه کنید. اکثر مغازه های این مرکز خرید، محصولات خود را با تخفیف 30 الی 90 درصدی به فروش می رسانند. البته باید این نکته را بیان کرد که محصولات عرضه شده در این پاساژ، از مد روز پیروی نمی کنند و شاید به نسبت محصولات تازه تولید کمپانی ها کمی قدیمی تر جلوه کند؛ زیرا برندهای معروف، محصولاتی که به فروش نرفته است را به این پاساژ انتقال می دهند و محصولات با قیمتی بسیار کمتر به فروش می رسد.

در این مرکز 240 فروشگاه وجود دارد که انتخاب گسترده ای از مواد غذایی و نوشیدنی را پیش رویتان قرار می دهد. مطمئنا در این مرکز هر چیزی که دنبالش هستید، پیدا خواهید کرد. انواع برندهای بچه گانه، مارک های معروف و ….

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از دیگر مشخصه های این مجموعه می توان به گزینه های غذا خوری برتر نظیر رستوران های با کیفیت مانند کلد استون کیریمِری، شیرینی فروشی فرانسوی و استارباکس اشاره کرد.مرکز خرید اوت لت

دسترسی

اوت لت مال در جاده العین قرار دارد. از دو طریق تاکسی و اتوبوس می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. البته با خط مترو ۶۶ نیز می توانید به اوت لت مال رفته ولی کمی پیاده روی از ایستگاه مدنظر تا ساختمان اوت لت مال دبی وجود دارد. خط ۶۷ اتوبوس نیز برای انتقال مسافران به این مرکز آماده ارائه خدمات می‌ باشد.

 اوت لت مال دارای خدمات شاتل از چند هتل مطرح شهر دبی نیز می‌ باشد. هتل هایی که در منطقه دیرا، بور، جمیرا، دبی مارینا و جاده شیخ زاید قرار دارد از هتل به صورت مستقیم دارای حمل و نقل به سمت اوت لت مال  می‌ باشند. با دسترسی آسان و سریع خود را می توانید به این مکان برسانید.

  • آدرس مرکز خرید اوت لت دبی: Route 66 – Al Ain – Dubai Rd – Dubai Outlet Mall – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت کاری بازار اوت لت دبی: شنبه تا چهارشنبه : 10 تا 22 و پنج شنبه جمعه : 10 تا 24
  • تلفن : 97144234666+



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)