ساحل کنیالتی ، یکی از زیباترین سواحل آنتالیا | Antalya

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل کنیالتی آنتالیا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره ساحل کنیالتی آنتالیا خواهیم گفت. برای آشنایی با این ساحل زیبا و محبوب در آنتالیا در ادامه با ما باشید.

آنتالیا ، نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. آنتالیا شهری ساحلی و خوش آب و هواست که سفر به آن در تمام فصول لذت بخش است و به عنوان بهشت رویایی ساحلی ترکیه شناخته می شود. برای آشنایی با ساحل کنیالتی، یکی از ساحل های معروف آنتالیا در ادامه با تاپ توریست همراه باشید.

گردشگران با هدف خرید و یا دیدن جاذبه های تاریخی به آنتالیا نمی روند؛ بیشتر مسافران آنتالیا در جستجوی آرامش سواحل و لذت بردن از دریا و استراحت هستند. آنتالیا حدود 400 ساحل دارد که دو مورد از آن ها بسیار معروف هستند، یکی لارا و دیگری کنیالتی (یا کنی آلتی) که جاذبه ها و زیبایی های این سواحل بی نظیر است. ساحل کنیالتی (Konyaaltı Beach) در سمت غربی آنتالیا و قبل از منطقه کمر واقع شده و مملو از هتل ها و مراکز تفریحی می باشد که در سطوح مختلف به مسافران خدمات ارائه می دهند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ساحل کنیالتی آنتالیا
ساحل کنیالتی آنتالیا

هتل ها و اقامتگاه های کنیالتی آن قدر زیاد و با کیفیت هستند که به مقصد گردشگران تبدیل شده و افراد زیادی به سوی کنیالتی می روند که فقط در هتل ها اقامت کرده و از امکانات رفاهی آن ها استفاده کنند، حتی گاهی دیده می شود که توریست ها در تمام طول سفرشان از این اقامتگاه های لوکس و جذاب خارج نمی شوند. ساحل کنیالتی رستوران ها و مراکز تفریحی، درختان زیبا، پارکینگ امن، فضای رمانتیک و پاکیزه و صندلی های آفتاب و … دارد و با مراجعه به آن می توانید روی شن های داغ و صخره های ساحل قدم بزنید و از لمس نسیم لذت ببرید.

آنتالیا با توجه به این که از لحاظ جغرافیایی همجوار دریای مدیترانه می باشد از سواحل بسیار دیدنی و نامحدودی برخوردار است، طول ساحل کنیالتی در آنتالیا که یکی از جذاب ترین سواحل این شهر به شمار می رود ۳ کیلومتر است و در بین مردم محلی ترک با نام پلاژ کنیالتی شناخته می شود. یکی از ویژگی های ساحل کنیالتی در آنتالیا کوه های قهوه ای و سیاهی است که در قسمت غربی ساحل واقع شده اند و این کوه ها به قدری نزدیک به نظر می آید، که حس می کنید می توانید دست دراز کنید و آن ها لمس نمایید.

ساحل کنیالتی آنتالیا
ساحل کنیالتی آنتالیا

برای بسیاری از ما ایرانی ها سفر به یک شهر ساحلی و ارزان قیمت نزدیک به کشورمان یک فرصت فوق العاده است. آنتالیا توانسته تمامی این گزینه ها را در اختیار ما قرار دهد. خوب است بدانید که چنین سفری نیاز به ویزا ندارد و هر زمان که اراده کنید می توانید به این شهر سفر کنید! اگر به دنبال یک ساحل خوش آب و رنگ با آب های زلال هستید ساحل کنیالتی در آنتالیا فکر خوبی است. این ساحل نسبت به ساحل لارا به مرکز شهر آنتالیا نزدیک تراست و تا بندر آنتالیا فقط ۳ کیلومتر فاصله دارد.

ساحل کنیالتی آنتالیا
ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی به مناظر و کوه های اطراف، چشم انداز خوبی دارد و مناظر زیبایی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که یادآور طبیعت فوق العاده ی کشور ترکیه است. در تابستان اگر این ساحل را برای تفریح انتخاب کنید افراد زیادی را خواهید دید که لب آب نشسته و انگشتان پاهایشان را به آب می زنند یا در حال عکاسی از منظره ی زیبای ساحل هستند زیرا اینجا یکی از معدود سواحل آنتالیاست که نمای کوه، درختان سرسبز و دریای آبی مدیترانه را به صورت یکجا دارد.

بستنی فروشی ها و دست فروشانی هم در ساحل کنیالتی حضور دارند که خوراکی های خوشمزه ای را در اختیارتان قرار خواهند داد که لذت سفرتان را دو چندان می کند. بوته‌های گل ختمی و درختان کاج ایتالیایی نیز، زیبایی این ساحل رو دوچندان کرده‌اند.

تفریحات آبی در ساحل

همانطور که گفتیم ساحل کنیالتی نمای کوه، درختان سرسبز و دریای آبی و زلال را یکجا دارد. از جمله تفریحات آبی که می توانید در بخش ساحل داشته باشید می توان به شنا، حمام آفتاب، قایق سواری، پیاده روی روی شن های درخشان ساحل و ماهیگیری اشاره کرد.

ساحل کنیالتی آنتالیا
ساحل کنیالتی آنتالیا

بهترین فصل سفر به آنتالیا

یکی از مهم ترین نکاتی که باید درباره ی سفر به آنتالیا و گردش در سواحلش در نظر داشته باشید آب و هواست، اگر این نکته را فراموش کنید گرما و سرمای شدید مانع لذت بردن شما از سفرتان خواهد شد به همین علت در این قسمت بهترین زمان های سفر به آنتالیا و ساحل کنیالتی آنتالیا را بررسی می کنیم:

بهار: اغلب سالها اوایل بهار هنوز هوا در آنتالیا سرد است و بادهای خنک ممکن است برایتان آزاردهنده باشد اما اواخر این فصل برای سفر مناسب می باشد.

تابستان: تابستان بهترین زمان سفر است، به همین دلیل هم اغلب هتل های آنتالیا گران تر می شوند اما آب و هوا در این شهر بسیار مناسب می گردد.

پاییز: پاییز هم برای سفر به آنتالیا خوب است اما هرچه به ماه های پایانی آن نزدیک می شویم هوا سرد شده و بادهای خنک می وزد و شب ها نیز سرد می شود.

زمستان: اگر ارزان بودن هتل ها برای شما در اولویت باشد زمستان برای سفرتان بهترین فصل است زیرا اقامتگاه ها اغلب تخفیف های خوبی در این فصل دارند اما از نظر آب و هوایی زمستان برای سفر به آنتالیا و استفاده از تفریحات ساحلی آن اصلا مناسب نیست.

برای اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد بهترین زمان سفر به آنتالیا مقاله زیر را مطالعه کنید؛

بهترین زمان سفر به آنتالیا ، ترکیه | Antalya

ساحل کنیالتی آنتالیا
ساحل کنیالتی آنتالیا

دسترسی به ساحل

در شهر آنتالیا انواع و اقسام وسایل نقلیه ی عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس، تراموا و موتورهای کرایه ای وجود دارند که برای گشت و گذار در شهر می توانید از آنها استفاده نمایید. اما از یاد نبرید که برای استفاده از اتوبوس و تراموا باید حتما استانبول کارت یا کارت بلیت داشته باشید که چیزی شبیه به کارت های مترو و اتوبوس در ایران است اما آن ها را باید از سوپرمارکت های معتبر و یا آژانس های مسافرتی و ایستگاه های مترو تهیه نمایید.

اگر می خواهید از تاکسی استفاده کنید حتما پول نقد به لیر همراه داشته باشید اما در نظر داشته باشید که هزینه تاکسی در کشور ترکیه گران است. بهترین انتخاب اتوبوس است. اتوبوس های آنتالیا بسیار پیشرفته و تمیز هستند و رانندگان تمام تلاش خود را برای راهنمایی گردشگران می کنند. جالب است بدانید که که اتوبوس برای سفر به هر محله ای از این شهر وجود دارد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کنیالتی، محله کوسکاواگی، ساحل کنیالتی.

ویدئو از ساحل کنیالتی

مقالات بیشتر درباره آنتالیا بخوانید؛

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨