آشنایی با هتل لاله تهران و امکانات آن

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل لاله تهران

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی دیگر از هتل های لوکس و 5 ستاره درباره هتل لاله تهران که در قلب پایتخت ایران و در منطقه ای خوش آب و هوا قرار دارد سخن خواهیم گفت پس اگر به دنبال محل اقامت در شهر تهران هستید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری تاپ توریست همراه باشید

هتل بین الملی لاله تهران هتلی لوکس و مدرن با بهترین امکانات رفاهی می باشد که در قلب شهر تهران بنا شده است و از موقعیت مکانی مناسب با دسترسی مطلوب به نقاط شهر برخوردار می باشد. هتل لاله تهران در خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب در همسایگی پارک لاله قرار دارد که یکی از مزایای این هتل نزدیک بودن به پارک لاله می باشد که مکانی مناسب برای پیاده روی مسافران هتل لاله تهران بشمار می رود

از جاذبه های اطراف این هتل میتوان به موزه هنرهای معاصر تهران و موزه فرش در داخل پارک و در چند قدمی هتل لاله اشاره نمود بنابراین این هتل انتخابی خوب برای مسافرانی است که به گردشگری فرهنگی علاقه‌ مندند. علاوه بر این از هتل لاله تا ایستگاه مترو راه زیادی ندارد پس به‌ راحتی می‌توانید گشت و گذاری در شهر داشته باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


یکی دیگر از ویژیگی های هتل لاله نسبت به دیگر هتل ها تهران می توان به غذاهای لذیذی که در ستوران به در اختیار مسافران قرار داده می شود اشاره کرد که از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای چینی در آن پخت می شود  که به شما این امکان را می دهد تا بهترین طعم‌ها را در فضای گرم و دلپذیر با تماشای منظره زیبای البرز در رستوران رویتسری امتحان کنید و لحظاتی ماندگار در پایتخت داشته باشید. این رستوران فضایی شیک و لوکس و غذاهای خوشمزه فرانسوی دارد و در میزهای کنار پنجره دید زیبایی از شهر تهران را به شما هدیه می‌کند.

هتل لاله تهران

رستوران تیاره نیز از سالن‌ های پذیرایی هتل بین المللی لاله تهران است و با غذاهای خوشمزه چینی و طعم‌های متفاوتش در فضایی شیک با چیدمانی زیبا از شما به گرمی استقبال می‌کند.

رستوران نمکدون رستوران سنتی هتل است که با طراحی‌ها و چیدمانی سنتی و نقش و نگارهای اصیل ایرانی فضایی بسیار دل نشین ایجاد کرده است. این رستوران گزینه خوبی برای شماست اگر  به این نوع فضاها علاقه‌مندید.

کافی‌ شاپ هتل لاله تهران با نورپردازی و چیدمانی زیبا مکان مناسبی برای نشست‌ها و گفتمان‌های صمیمی و دوستانه شماست.

 

خدمات هتل لاله تهران

هتل لاله تهران با داشتن 4 رستوران و امکانات مدرن و پیشرفته، یکی از بهترین هتل های بین المللی 5 ستاره ایران است. سالن های مخصوص برگزاری مراسم ها و کنفرانس با ظرفیت 400 نفر بهمراه مجموعه ورزشی هتل لاله تهران شامل استخر و سونا و بیلیاد و سالن بدنسازی تنها بخشی از امکانات و خدمات این هتل است.

يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي امکانات داخل اتاق هتل لاله تهران می باشد. همچنین وعده صبحانه و اینترنت داخل اتاق هتل لاله جزو امکانات رایگان است.


مقالات بیشتر درباره هتل های ایران بخوانید.


هتل لاله تهران



 الی گشت    

                تور کیش