هتل صخره ای لاله کندوان
هتل صخره ای لاله کندوان

هتل لاله کندوان تبریز | Laleh Kandovan Hotel

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل صخره ای لاله کندوان

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با هتل صخره ای لاله کندوان آشنا خواهیم کرد . پس اگر قصد سفر به تبریز را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

درباره هتل لاله کندوان تبریز

اقامت در یک جاذبه تاریخی توریستی لوکس با معماری عجیب و خارج از تصور با شرایط آب و هوایی کوهستانی و ییلاقی در بین صخره های طبیعی در دل کوه تنها در هتل پنج ستاره بین المللی لاله کندوان میسر می باشد. هتل صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این روستا قدمتش به قرن هفتم هجری برمی گردد.

هتل صخره ای لاله کندوان

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل لاله دارای 40 کرانه (اتاق سنگی طبیعی) به همراه جکوزی و کلیه خدمات رفاهی مدرن می باشد. هتل همچنین 40 کیلومتر با تبریز فاصله دارد. یکی از ویژگی های خاص هتل آب لوله کشی آن است که یکی از بهترین آب معدنی های ایران، آب معدنی کندوان می باشد و برای امراض کلیوی بسیار مفید است. این  هتل در نوع خود بینظیر است و به همین دلیل همواره طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به خود مجذوب می کند. دیگر امکانات هتل شامل لابی ، کافی شاپ ، رستوران ، خشک شویی ، سفرخانه سنتی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات (پذیرش) ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس می شود.

ساخت و تجهیز آن از سال 1376 آغاز و 10 سال تا بهره برداری آن زمان صرف گردیده و در سال 1386 با 10 اتاق که شامل 4 باب اتاق دو تخته معمولی ، 3 باب اتاق دو تخته جکوزی دار ، 2 باب اتاق چهار تخته جکوزی دار و نیز یک باب سوئیت رویال افتتاح گردیده است .

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل صخره ای لاله کندوان

ویژگی های هتل

اولین و بارزترین ویزگی این هتل سکوت و آرامش حاکم بر محیط هتل است که شرایط را جهت استراحت آرام و راحت فراهم میاورد. منظره ای که از در و پنجره اتاقها قابل رویت است عالی و بینظیر میباشد.هوای سالم و پاک و خنک صبحگاهی این هتل به دلیل موقعیت مکانی آن واقعا عالی و بینظیر است.مسیر دسترسی به هتل بسیار راحت و تمام جاده آسفالت بوده و همچنین جاده بسیار زیباست.

هتل صخره ای لاله کندوان

توضیحات مهم در مورد هتل

سرویس اضافه به صورت تخت تاشو می باشد.** مسافرین محترم هتل صخره ای کندوان به علت شرایط ویژه منطقه بدون سرویس آسانسور یا هر گونه بالابر می باشد **همین طور ساعت ورود مسافرین 15:00 و خروج ساعت 13:00 می باشد ..و اقامت برای کودکان زیر 8 سال (در صورتی که سرویس اضافی مورد نیاز نباشد) رایگان می باشد.هتل لاندری(خدمات خشکشویی) دارد.

هتل صخره ای لاله کندوان



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)