یکشنبه بازار مشهد کجاست ؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

یکشنبه بازار مشهد کجاست ؟

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با یکشنبه بازار مشهد آشنا خواهیم کرد. برای اطلاعات راجع به این بازار محبوب در مشهد با ما همراه باشید.

بازارهای محلی روزانه در هر شهر محلی مناسب برای خرید و فروش انواع اقلام و نیازهای روزانه مردم از قبیل پوشاک، مواد غذایی، پارچه، لوازم خانگی و… هستند. در این بازارها می توان انواع وسایل مورد نیاز را با قیمت مناسب تهیه کرد. بازارهای روزانه و موقت مشهد بسیار متعدد هستند که در روزهای هفته برگزار می شوند.

یکشنبه بازارهای مشهد در چندین نقطه از شهر برگزار می شوند. در یکشنبه بازارها نیز انواع لوازم خانگی، پوشاک، میوه و… به فروش می رسد. یکشنبه بازار بلوار مجیدیه که در محل نمایشگاه خودرو، روبه روی مجیدیه 33 برپا می گردد، دارای اقلام زیادی پارچه می باشد و برای خرید انواع پارچه معروف است و آن را با عنوان بازار پارچه فروشان می شناسند.

یکشنبه بازار مشهد کجاست ؟ | عکس از خبرگزاری صدا و سیما
یکشنبه بازار مشهد کجاست ؟ | عکس از خبرگزاری صدا و سیما

پارچه فروشان یکشنبه بازار مشهد

در این بازار انواع لوازم خانگی، پوشاک، میوه و تره بار و… به فروش می رسد. اما چیزی که بیشتر از همه در این بازار معروف شده است، تنوع بالای پارچه می باشد. در این بازار اقلام زیادی پارچه از انواع پارچه های لباس، پرده و… در تنوع زیاد موجود است و به همین دلیل به یکی از نقاط محبوب برای خرید انواع پارچه معروف شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ویژگی دیگری که باعث محبوبیت پارچه فروشان یکشنبه بازار مشهد شده است، قیمت نسبتا مناسب و پایین تر از بازارهای دیگر می باشد. بنابراین اگر می خواهید پارچه مورد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کنید، سری به این بازار بزنید.

یکشنبه بازار مشهد کجاست ؟| عکس از: سعید اکبری
یکشنبه بازار مشهد کجاست ؟ | عکس از: سعید اکبری

آدرس جدید یکشنبه بازار مشهد و دسترسی به آن

این بازار در بلوار مجیدیه در محله جاهدشهر مشهد و در محل بازار خودرو واقع شده است. اگر می خواهید با وسایل نقلیه عمومی به این بازار برسید، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مجیدیه 36 می‌باشد که دسترسی به این بازار را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار مجیدیه، روبه روی مجیدیه 33

ساعت کاری بازار 

این بازار روزهای یکشنبه از ساعت 7 صبح شروع به کار کرده و تا ساعت 8 شب باز می باشد. ممکن است ساعت کاری با توجه به تعطیلات و مناسبت ها تغییر کند.



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨