هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش را بیشتر بشناسید | اولین هتل دریایی ایران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل دریایی ترنج کیش

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با هتل ترنج کیش ، اولین هتل دریایی ایران آشنا خواهیم کرد . پس اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید تا آخر این مقاله با با ما همراه باشید.

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏ ‏‏

تمام فضاها و سوئیت‌های هتل به گونه‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند تا طرح بته‌جقه، نقش اصیل ایرانی را به نمایش بگذارند. همه این مکان‌ها توسط اسکله چوبی به هم وصل شده‌اند. هتل ترنج غیر از سوئیت‌ها واحدهای اقامتی دیگری نیز دارد از جمله سوئیت فلت، یک خوابه رویال و یک خوابه vip که به همه امکانات خوب و مدرن مجهز شده‌اند تا بهترین و ماندگارترین اقامت‌ها را به شما هدیه دهند. هتل ترنج یک لابی بسیار زیبا و لوکس دارد که با چیدمانی بسیار شیک و نورپردازی زیبا فضایی مناسب برای گپ‌های دوستانه و خانوادگی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این کف شیشه‌ای را علاوه بر اینجا در رستوران بزرگ خورشید هتل نیز دارید. در این رستوران هم‌زمان با صرف غذاهای خوشمزه می‌توانید از تماشای ماهی‌ها لذت ببرید.

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای‎( ‎که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و ‏بالکن اختصاصی است . این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏

‏ ‏ ‏‎

اتاق های این هتل دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترنسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترنسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده موج شدید ‏یا طوفان نداشته باشد‎ . سایر خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد.

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

مقالات بیشتر بخوانید :


 



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)