بهترین هتل های کیش از نظر مسافران | Kish

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های کیش

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین هتل های کیش آشنا خواهیم کرد. این هتل ها بهترین هتل های کیش از نظر مسافران هستند، در ادامه با ما باشید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.

جزیره کیش ، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نقاط ایران است. جزیره کیش مقصدی ایده آل برای کسانی است که می خواهند هم آرامش در سفر و هم هیجان را تجربه کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شما می توانید از قدم زدن در سواحل گرم و شنی در زیر نور خورشید لذت ببرید و همچنین روزهایی را صرف بازی ها و تفریحات آبی بکنید که خاطره ای ماندنی برای شما به جا می گذارد. برای اینکه اقامتی راحت و به یاد ماندنی داشته باشید ما بهترین هتل های کیش را به شما معرفی می کنیم.

لیست زیر را  به ترتیب از هتل های 5 ستاره، 4 ستاره و سپس 3 ستاره برای شما عزیزان تهیه کرده ایم، بنابراین این نکته را توج در نظر بگیرید که هزینه اقامت در این هتل ها به انتهای لیست کاهش می یابد و هتل ترنج در حال حاضر گرانترین هتل کیش است.

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج (Toranj Marine Hotel)، هتلی لوکس و ۵ ستاره در کیش است. این هتل ۹۸ اتاق و امکاناتی چون پارکینگ رایگان، صندوق امانات، استخر روباز، آرایشگاه و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. تمامی اتاق‌های این هتل بالکن اختصاصی و منظره‌ای نفس‌گیر از غروب دریا دارند.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

این هتل اولین و زیباترین هتل دریایی در خاورمیانه است که سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. بخشی از این هتل روی خشکی و ساحل دریا و قسمتی از آن روی سطح دریا (با کف شیشه‌ای برای دیدن دریا) ساخته شده است.

  • امکانات هتل: لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، خود پرداز، آرایشگاه، فضای سبز، اینترنت، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: ندارد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش (Dariush Grand Hotel) هتلی ۵ ستاره با 190 اتاق و یکی از محبوب‌ترین و لوکس ترین هتل‌های جزیره کیش است که با هتل‌های ۵ ستاره بین‌المللی قابل مقایسه است. معماری بی‌نظیر و فوق‌العاده آن از معماری تخت جمشید الهام گرفته و یادآور شکوه دوران هخامنشیان است.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

چشم‌انداز هتل داریوش رو به آب‌های روشن خلیج فارس است. این هتل خود یکی از جذابیت‌های گردشگری در کیش است. دریاچه اختصاصی و انواع اقسام ورزش‌ها مانند تنیس، بدنسازی، غواصی اختصاصی و … این هتل را به یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است.

  • امکانات هتل داریوش کیش: رستوران با ظرفیت ۲۸۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۲ خودرو، اینترنت پرسرعت، استخر، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۷ سال، دریاچه اختصاصی، زمین ورزش، باغ پرندگان، زمین اختصاصی پینتبال و تنیس، سالن بدنسازی و غواصی اختصاصی.

هتل شایگان 

هتل شایگان (Shaygan Hotel) یک هتل ۵ ستاره و لوکس در بهترین نقطه از نوار گردشگری جزیره‌ی کیش است که در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد. دارای ۴ طبقه و ۱۳۰ اتاق است و به گونه‌ای ساخته شده که بیشتر اتاق‌های آن رو به دریا باشند. این هتل با نمای رو به دریا و جزیره، سطح بالایی از امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

صبحانه و ناهار در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید در رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی هتل به صرف غذا و نوشیدنی و گفتگو بپردازید. همچنین با یک پیاده روی ۲ تا ۴ دقیقه‌ای می‌توانید به مراکز خریدی مانند مرکز خرید پردیس و پانیذ سر بزنید و ضمن خرید کردن از پیاده‌روی در مسیر نیز لذت ببرید.

  • امکانات تفریحی و رفاهی هتل:  استخر، سونا، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن کنفرانس، محل نگهداری کودک، آرایشگاه، فروشگاه و پارکینگ رایگان و خشکشویی.

هتل شایان کیش

هتل شایان (Shayan Hotel) یک هتل لوکس ۵ ستاره در کیش است که سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس اضافه شد. این هتل ۱۹۳ اتاق و امکاناتی چون لابی، اینترنت وای‌فای در لابی و اتاق‌ها، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ دارد.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

این هتل لوکس و مجلل، چندین رستوران و سالن شیک دارد که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان است. این رستوران‌ها شامل رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران سنتی باغ بهشت هستند.

  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، کافی نت، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ۲۰۰ نفر، پارکینگ: ۱۰ خودرو، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: دارد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا (Marina Park Hotel) یکی از زیباترین هتل های کیش، هتلی ۵ ستاره است. این هتل ۱۹۰ اتاقه در نزدیکی برج‌های دو قلو در دو طبقه ساخته شده است.

هتل مارینا دارای معماری منحصر به فرد و آبنماهای دیدنی درون محوطه است و در دو طرف هتل سواحل مرجان قرار دارد. این هتل لقب اولین مارینای ایران را به خود اختصاص داده است و دارای دریاچه‌هایی در محوطه‌ی پارک هتل است.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بنا به درخواست شما رو به دریا یا پارک مارینا قرار دارند. علاوه بر این فودکورت این مجموعه در ساحل بنا شده و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد.

  • امکانات رفاهی و تفریحی هتل: استخر روباز، پیست دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، بیلیارد، اسکله‌ی اختصاصی با انواع تفریحات آبی، سالن ماساژ و سالن همایش ۲۵۰ نفره. از دیگر کافی‌شاپ‌های متعدد، رستوران فضای باز، رستوران سنتی و فست فود نیز از دیگر امکانات هتل است.

هتل پارمیس

هتل پارمیس (Parmis Hotel) یک هتل ۵ ستاره لوکس در کیش است. این هتل ۱۶۸ اتاق و امکاناتی چون لابی، لاندری، پارکینگ رایگان، جکوزی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. هتل بین‌المللی پارمیس از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جزیره کیش است که در موقعیتی عالی و نزدیک به مراکز خرید و تفریحی کیش قرار گرفته است.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

هتل پارميس چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصربه‌فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى است.

هتل پارمیس در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و از پرطرفدارترین هتل‌های جزیره کیش است که از لحاظ کیفیت سرویس‌دهی و غذاها، تنوع اتاق‌ها، موقعیت مرکزی در جزیره، برخورد پرسنل و بسیاری موارد دیگر، پیشرو در میان هتل‌های کیش است.

  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، کافی نت، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ۱۲۰ و ۲۲۰ نفر، پارکینگ: ۱۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد.

هتل ویدا

هتل ویدا (Vida Hotel) یکی از جدیدترین و مجلل‌ترین هتل های کیش است که در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد. در ۱۲ طبقه و ۱۴۴ واحد، بر اساس استانداردهای روز معماری دنیا ساخته شده است؛ و شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و زیبا با منظره‌ی دریا و فضای سبز محوطه‌ی هتل است.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش
  • امکانات رفاهی و تفریحی هتل: سالن‌های سمینار و همایش، استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، سالن بیلیارد، سالن کودک، سالن زیبایی، اجاره‌ی خودرو با راننده و بدون راننده، اجاره‌ی دوچرخه و خشکشویی، یک رستوران با گنجایش ۳۰۰ نفر در طبقه‌ی اول و یک کافی‌شاپ

بهترین هتل های 4 ستاره کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش (Eram Hotel) یک هتل ۴ ستاره در جزیره‌ی زیبای کیش است. اتاق‎‌های این هتل در دو بخش واقع شده‌اند. ۲۱۰ اتاق و ۳۰ سوئیت در داخل ساختمان هتل، و تعداد ۱۴۰ سوئیت آپارتمان درون محوطه‌ی هتل و در فضایی سرسبز که با درختان نخل و آبنماهای زیبا مزین شده است، قرار دارند.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

این هتل مشرف به ساحل زیبای خلیج فارس است و ساختمان آن طوری ساخته شده است که ۷۰ درصد اتاق‌ها منظره‌ی رو به دریا دارند و این ویو به جذابیت اتاق های هتل افزوده است.

  • امکانات رفاهی و تفریحی هتل: استخر، سونا، جکوزی،کلوپ ورزشی و تفریحی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، دو آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره، یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره، پارکینگ، فروشگاه و آرایشگاه است. این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی است که می‌توانید در آن‌جا با آرامش به صرف غذا و گفتگو بپردازید.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش (Sorinet Maryam Hotel) یک هتل چهارستاره است که در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است. فضای کلی معماری آن حس و حال معماری باروک را دارد. هتل سورینت کیش ۵۵ اتاق دارد.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

این هتل از تکنولوژی هوشمند (BMS) برخوردار است، بنابراین بسیاری از سیستم‌های آن مانند سیستم روشنایی، تهویه مطبوع و … به محض ورود مسافر به اتاق فعال می‌شوند.

  • امکانات ویژه هتل: دسترسی آسان به ساحل و اسکله تفریحی کیش، دسترسی به مراکز خرید اصلی کیش از جمله: مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت، بوفه صبحانه (سرد و گرم)، صندوق امانات (Safe Box)، ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)، خشکشویی و ماساژ

هتل صدف

هتل صدف (Sadaf Hotel) یک هتل چهارستاره است. این هتل به سبک مدرن طراحی شده، دو طبقه است و ۵۵ اتاق و سوئیت دارد. پیرامون این هتل زیبا کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و زیبا بنا شده است، که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به این هتل می‌بخشد.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

این هتل در کنار مرکز خرید شارستان و مروارید قرار دارد. رستوران فرانسوی هتل در دل کوه قرار گرفته و یک وعده غذایی دلچسب را برای شما رقم خواهد زد.

  • امکانات هتل صدف کیش: استقبال فرودگاهی، صبحانه، اینترنت پرسرعت، گشت در جزیره، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال و صندوق امانات.

بهترین هتل های 3 ستاره کیش 

هتل جام جم

هتل جام جم (Jam e Jam Hotel) یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره کیش است. این هتل در نزدیکی بازارهای مرجان، ونوس و مروارید قرار گرفته. اسکله تفریحی کیش هم فاصله چندانی از این هتل ندارد.

بهترین هتل های کیش
بهترین هتل های کیش

به طور متوسط فاصله این هتل تا دریا چیزی حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد. با این اوصاف اگر به دنبال یک اقامت کم‌هزینه در کیش هستید، این یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شماست.

  • امکانات هتل جام جم: ترانسفر فرودگاهی، سرویس رایگان رفت و آمد به پلاژ، صندوق امانات، اینترنت در لابی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته و رمپ جهت ویلچر معلولین.

مطالب گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨