کشتی آکواریوم کیش

آشنایی با کشتی آکواریوم کیش | Kish

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کشتی آکواریوم کیش

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره کشتی آکواریوم کیش صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این آکواریوم در ادامه با ما همراه باشید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. این جزیره زیبا با دیدنی ها و جاذبه های خود و سواحل زیبا و تفریحات آبی و هیجان انگیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. چه برای کسانی که می خواهند سفری آرام در یک هتل لوکس داشته باشند و چه برای کسانی که می خواهند سفری پر از هیجان داشته باشند، جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد است. سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند.

کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش یک کشتی کف شیشه ای با پنجره هایی در عمق آب است که به شما این امکان را می دهد که فضای زیر آب را ببینید و از تماشای آن لذت ببرید. کشتی آکواریوم کیش شما را به تماشاي زيبايي هاي دريا، ماهي هاي رنگارنگ، مرجان ها و گياهان متنوع دريايی مي برد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کشتی آکواریوم کیش با امنیت كامل و تجهيزات لازم گردشگران را قادر مي سازد تا زيبايی های خلیج همیشه فارس را از عمق ۲٫۵ متری سطح دريا از طريق پنجره هايی تماشا كنند.

کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش در طول روز چندین گشت را انجام می دهند که این گشت ها حدود یک ساعت زمان می برد. این کشتی ها فضایی بسیار مناسب برای خانواده است. همچنین برنامه های سرگرم کننده مانند موسیقی زنده در کشتی های آکواریوم گشتی جذاب تر در دل دریا را برای شما رقم می زنند.

کشتی آکواریوم کیش معمولا به نواحی از دریا می روند که ماهی ها و مرجان های بیشتری وجود دارد. برنامه های کشتی شامل پذیرایی نیز می باشد. همچنین یک راهنما نیز در طول گشت در صورت تمایل به شما در مورد ماهی ها و کشتی اطلاعات می دهد.

چندین کشتی آکواریوم برای انجام این تورهای دریایی وجود دارد که شامل کشتی های زیر می باشد؛

  • کشتی آکواریوم گردشگر 1 (بزرگترین و عمیق ترین کشتی آکواریوم با پنجره های شیشه ای شیب دار)
  • (در حال حاضر فعال نمی باشد)

مدت زمان سانس گشت کشتی آکواریوم: یک ساعت

ساعت مراجعه: از ساعت ۱۰ الی ۱۶

محل سوار شدن: اسکله تفریحی کیش (اسکله چوبی بزرگ)

محل سوار شدن به کشتی آکواریم کیش ، اسکله بزرگ تفریحی کیش، واقع در انتهای بلوار دریا است. مکان اسکله تفریحی کیش را روی نقشه ببینید:

کشتی آکواریوم کیش



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨