آبنمای نپتون شهر باتومی ، گرجستان | Batumi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

آبنمای نپتون باتومی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره آبنمای نپتون باتومی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این آبنمای زیبا در ادامه با ما همراه باشید.

باتومی یکی از شهرهای ساحلی گرجستان است که جز مقاصد گردشگری محبوب به شمار می آید. این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی است که حتما باید در سفر به باتومی از آنها دیدن کنید. خیابان روستاولی یکی از خیابان های شاخص در شهر باتومی گرجستان است. در این خیابان آبنمایی معروف در مرکز یک میدان قرار گرفته است که از یادبود های این شهر محسوب می شود. این آبنما، آبنمای معروف نپتون است.

باتومی شهری بندری در گرجستان است که به دلیل نزدیکی و مقرون به صرفه بودن آن شما می توانید سفری بی نظیر به این شهر داشته باشید و از ساحل زیبای آن لذت ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مجسمه نپتون در مقابل تئاتر دراما شهر باتومی در سال 2010 قرار گرفت. این بنای یادبود شامل 5 قطعه است. در مرکز، مجسمه نپتون بر روی پایه ای واقع شده است. مجسمه توسط 4 فواره به شکل پری دریایی احاطه شده است.

آبنمای نپتون
آبنمای نپتون

اصل این مجسمه در مرکز یک میدان در بولونیا، قرار دارد. بولونیا شهری در شمال ایتالیا و شمال شرق شهر فلورانس است. مجسمه نپتون آبنمای اصلی در بولونیا در سال 2011، به رنگ طلایی تغییر داده شد.

آبنمای نپتون

آبنمای معروف نپتون شهر باتومی (The Neptune Fountain) در مرکز شهر باتومی و در خیابان روستاولی 1 قرار گرفته است. آدرس این آبنما را از طریق لینک زیر ببینید؛

آدرس: Rustaveli Ave, Batumi, Georgia

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨