اقامتگاه سنتی هتل مرشدی کاشان | Kashan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل مرشدی کاشان

در این مقاله از وب سایت تاپ توریست شما را با هتل مرشدی کاشان در استان اصفهان آشنا خواهیم کرد. پس اگر تصمیم دارید تا به استان اصفهان و شهر زیبای کاشان سفر کنید برای آشنایی با این اقامتگاه سنتی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هتل مرشدی کاشان (Morshedi House Boutique Hotel)، یک هتل بوتیک چهار ستاره و خانه تاریخی 250 ساله در خیابان ملا حبیب اله شریف کاشان است که در سال 1394 مرمت و بعنوان اقامتگاهی سنتی افتتاح گردیده است. هتل با 2 طبقه دارای هشت باب اتاق از قبیل چهار اتاق دو تخته، دو اتاق سه تخته و دو اتاق پنج تخته مجهز به تمامی امکانات رفاهی به سبک سنتی می باشد. این هتل به دلیل داشتن محیطی صمیمانه، کادری مجرب همراه با امکانات بینظیر در نوع خود یکی از بینظیرترین هتل های کاشان است.

هتل مرشدی کاشان
هتل مرشدی کاشان

اتاق های این هتل درست مثل خانه های اشرافی تاریخی ایران تزیین و طراحی شده اند و در هرگوشه و کنار هتل فرش دستباف نفیس و عتیقه جات دیده می شوند. از جمله ویژگی های برجسته این هتل می توان به تورهای کاشان گردی، اینترنت پرسرعت، چایخانه سنتی با سرو شربت ها و دمنوش های کاشانی، نزدیکی به مرکز و جاذبه های دیدنی شهر، پارکینگ با ظرفیت 30 دستگاه خودرو، خدمات ماساژ، حوض سنتی، خزینه سنتی و فضای سبز اختصاصی اشاره کرد. میهمان نوازی اصیل ایرانی را می توانید در این هتل بوتیک تجربه کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل مرشدی کاشان
هتل مرشدی کاشان

خانه مرشدی کاشان دارای 8 باب اتاق، یک حیاط اصلی و یک حیاط حوض خانه می باشد. 3 باب از اتاق ها در طبقه پایین و 5 باب اتاق دیگر در حیاط اصلی اقامتگاه مرشدی کاشان واقع شده است. اتاق های دو تخته معمولی پله به سمت پایین دارند.

حوض خانه سنتی هتل با متراژ حدود ۱۵۰ متر و گل های شمعدانی قرمز و سبز در کنار کاشی های آبی حوض فضای مفرح و البته خنکی را برای مهمانان به وجود آورده است. برای مهمانان ویژه، سوئیت دو نفره ویژه و اتاق پنج نفره با حمام ویژه (دارای خزینه سنتی) طراحی و در نظر گرفته شده است.

هتل مرشدی کاشان
هتل مرشدی کاشان

همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی خصوصی هستند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند. فاصله این مجموعه تا مسجد آقابزرگ کاشان ۳ دقیقه با ماشین، تا خانه عامری های کاشان ۴ دقیقه با ماشین و تا راه آهن کاشان ۱۱ دقیقه با ماشین است.

لازم به ذکر است که با توجه به تاریخی بودن بنای هتل، پله های بلند و متعدد جزء جدا نشدنی این مجموعه می باشد. لذا میهمانان خیلی مسن ممکن است با چالش روبرو شوند. همچنین هزینه اقامت برای کودکان زیر7 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می باشد.

هتل مرشدی کاشان
هتل مرشدی کاشان

آدرس: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان دروازه اصفهان، کوچه بوستانی

شماره تماس: 2600 5522 031

وبسایت رسمی هتل: morshedihouse.com

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨