مجموعه گردشگری و توریستی پدیده شاندیز مشهد | Mashhad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مجموعه گردشگری پدیده شاندیز

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با مجموعه گردشگری پدیده شاندیز آشنا خواهیم کرد. برای اطلاعات راجع به این مجتمع تفریحی در شاندیز مشهد با ما همراه باشید.

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود و پایتخت معنوی و مذهبی ایران است. شهر مشهد با تعداد بی شمار مکان های تفریحی و گردشگری و طبیعت زیبا مقصدی عالی برای سفر می باشد. یکی از مجموعه های تفریحی در شاندیز مشهد مجموعه گردشگری پدیده شاندیز می باشد.

پدیده شاندیز یا شهر رویایی پدیده شاندیز در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار بنا شده است. زیربنای این مجموعه ۱,۱۱۰,۰۰۰ مترمربع است. به همین علت می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های چندمنظوره ایران و استان خراسان رضوی دانست. این مجتمع به عنوان بزرگترین مرکز خرید، تفریح و گذراندن اوقات فراغت پیش بینی شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


طرح این مجموعه یکی از بزرگترین و مجهزترین پروژه های تفریحی در مشهد بوده است. اما متاسفانه این پروژه به صورت ناتمام متوقف ماند. بخش های مختلف مجموعه که در ادامه به آنها اشاره شده است، جز برخی از آنها تکمیل نشده اند.

هم اکنون این مجموعه با امکاناتی چون مجتمع تجاری (شامل مرکز خرید، هایپر مارکت، زمین پاتیناژ روی یخ و…)، رستوران ها، کافی شاپ ها و فضاهای طراحی شده زیبا مکانی مناسب برای گذراندن یک روز در کنار خانواده است.

بخش‌های مختلف شهر رویایی پدیده شاندیز

هتل پنج ستاره

هتل ۵ ستاره ی شهر رویایی پدیده شاندیز با زیر بنای بالغ بر ۲۵۰,۰۰۰ متر مربع و با رعایت بالاترین استانداردهای بین المللی دارای ۶۳۸ اتاق و سوئیت مجلل در ۴۳ طبقه با ارتفاع ۲۲۵ متر و حجم هندسی ای شبیه به عدد ۸ یکی از کاربری ای منحصر به فرد شهر رویایی پدیده شاندیز است. در این هتل مجموعه امکاناتی نظیر رستوران های متعدد، استخر، سالن بدنسازی و ورزشی، بیزینس سنتر، تالارهای پذیرایی و… پیش بینی شده است.

مجموعه گردشگری پدیده شاندیز
مجموعه گردشگری پدیده شاندیز

مرکز خرید

مرکز بزرگ خرید واقع در شهر رویایی پدیده شاندیز با مساحتی بالغ بر ۵۶۰,۰۰۰ متر مربع با دربرداشتن lce rink (پیست پاتیناژ) و آکواریوم بسیار بزرگ و شگفت انگیز و به همراه هایپر مارکت بزرگ پدیده شاندیز در کنار ۱۶۰۰ فروشگاه کوچک و بزرگ آماده ی پذیرایی از شما زائران و مجاوران عزیز است.

آپارتمان های اقامتی

مجتمع سرویس آپارتمان اقامتی شهر رویایی پدیده شاندیز، متشکل از ۶ بلوک با زیربنایی بالغ بر ۱۸۳,۰۰۰ متر مربع است. هر بلوک شامل آپارتمان ها و سوئیت های مجهز و مبله با متراژهای ۴۲ الی ۳۹۰ متر مربع به همراه ۱۰۷۱ پارکینگ می باشد.

مجموعه گردشگری پدیده شاندیز
مجموعه گردشگری پدیده شاندیز

مجتمع بزرگ فرهنگی

مجتمع بزرگ فرهنگی شهر رویایی پدیده شاندیز با ۲۷,۰۰۰ متر مربع زیر بنا دارای ۳ تالار ویژه برگزاری مجالس، همایش ها و مراسم گوناگون در کنار نمازخانه ای به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع به شکل (کعبه ی مقدس ) و دارای یک مرکز آزمایشگاه علوم و یک مرکز آموزش است.

مجتمع اداری

مجتمع اداری شهر رویایی پدیده شاندیز از دو ساختمان ۷ طبقه شامل ۱۶۸ واحد اداری و در فضای نمایشگاهی تشکیل شده و فضای مناسبی را برای فعالیت بنگاه های اقتصادی داخلی و بین المللی فراهم آورده است.

مجموعه گردشگری پدیده شاندیز
مجموعه گردشگری پدیده شاندیز

شهربازی سرپوشیده

شهربازی سرپوشیده شهر رویایی پدیده شاندیز با زیر بنای ۳۰,۰۰۰ مترمربع و حداکثر جذابیت، امکانات و امتیازات با انواع بازی ها و سرگرمی های اعجاب آور از جمله رولر کوستر، دنیای بازی های کامپیوتری به عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده مشهد می باشد.

مجتمع تفریحات و پارک آبی

مجتمع تفریحات و پارک آبی شهر رویایی پدیده شاندیز، با زیربنایی بالغ بر ۶۳,۰۰۰ متر مربع دارای ظرفیت ۳۰۰۰ نفر مهمان است و یکی از بزرگترین مجموعه های آبی مشهد خواهد بود.

باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه

باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه شهر رویایی پدیده شاندیز در فضایی مشتمل بر ۳۰,۰۰۰ مترمربع فضای باز و ۱۰,۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده، امکان عرضه انواع گیاهان و بذرها را در تمام فصول همراه با آموزش های لازم فراهم می کند.

چطور به پدیده شاندیز برویم ؟

پدیده شاندیز مشهد در شمال غرب این شهر و در محدوده شاندیز قرار دارد. برای بازدید از این مجموعه چندمنظوره، باید وارد جاده شاندیز شوید و مسیر را تا میدان شهدا ادامه دهید. این مجموعه دارای ۳۷ هزار واحد پارکینگ است.

آدرس: مشهد، شاندیز، میدان شهدا، مجموعه گردشگری پدیده شاندیز

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨