پارک ژوراسیک مشهد
پارک ژوراسیک مشهد

پارک ژوراسیک مشهد کجاست ؟سفری هیجان انگیز به عصر دیناسورها

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک ژوراسیک مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پارک ژوراسیک مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

در آن دوران موجودات عظیم جثه‌ای زندگی می‌کردند که در حال حاضر دیگر اثری از آن‌ها وجود ندارد. اما در ژوراسیک پارک می‌توان این موجودات را در اندازه‌های واقعی تماشا کرد. پارک ژوراسیک یک مکان بسیار جذاب به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان بوده تا با حضور در آن بتوانند دایناسورها و موجودات غول‌پیکر را از نزدیک مشاهده و اندازه‌های واقعی این موجودات را درک کنند. امروزه تنها چند نمونه از این پارک‌ها در جهان وجود دارد و پارک ژوراسیک در تهران و مشهد از نمونه‌های بسیار عالی آن در ایران است.

پارک ژوراسیک مشهد

با رفتن به پارک ژوراسیک مشهد (Mashhad Jurassic Park)، در واقع می‌توانیم به میلیون‌ها سال قبل کره زمین سفر کنیم و با موجوداتی شگفت‌انگیز به نام دایناسورها آشنا شویم. مشهد یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور ما است. در سفر به مشهد علاوه بر زیارت حرم مطهر، می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیری مثل این پارک نیز دیدن کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در این مجموعه سعی شده که دنیای 200 میلیون سال قبل شبیه‌سازی شود. درگذشته‌های بسیار دور، موجوداتی عظیم‌الجثه زندگی می‌کرده‌اند که امروزه هیچ اثری از آن‌ها نیست. بااین‌حال اگر از افرادی هستید که به دایناسورها علاقه‌مندند، می‌توانید در پارک ژوراسیک مشهد این موجودات هیجان‌انگیز را در اندازه واقعی ببینید.

پارک ژوراسیک مشهد

این پارک محیطی بسیار جالب و همچنین مفید برای کودکان و نوجوانان است. در این پارک می‌توانید با گذشته کره زمین بیشتر آشنا شوید و دایناسورها را از نزدیک مشاهده کنید و با اندازه و ابعاد اصلی این موجودات آشنا شوید. دایناسورهای این پارک به‌صورت طبیعی ساخته‌شده‌اند. حرکت مکانیکی این دایناسورها باعث می‌شود در کنار آن‌ها احساس کنید که یک دایناسور واقعی ایستاده‌اید. در بخشی از این پارک این امکان وجود دارد که کودکان سوار دایناسورها شوند.

رویایی دست یافتنی برای علاقه مندان به حوزه تفریحی و گردشگری در وسعت 29 هکتار و بیش از 30 نقطه ممتاز گردشگری شامل کلکسیون های زیبای گیاهی در وسعت 18 هکتار که بهشت را در ذهن بازدید کننده تداعی می نماید به همراه مجموعه ای از رستوران ها ، فست فود ، کافی شاپ و دمنوش سرا ، دهکده صنایع دستی ، باغ طبیعت و شادی کودک ، روستایی آرام و زیبا ، آبشار ها و رودخانه ها ، دهکده اقوام و مصلی ، باغ های میوه ، مرکز طب سنتی  و سلامتکده و سالن های چند منظوره برای مراسم و همایش ها.

 

دسترسی

  •  آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جمهوری اسلامی، نرسیده به میدان غدیر
  • زمان فعالیت: از ساعت 9 صبح تا 9

منبع : gardeshro.com



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)