برج سلمان مشهد
برج سلمان مشهد

برج سلمان مشهد (برج اداری و تجاری) | Mashhad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

برج سلمان مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با برج سلمان مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

برج سلمان مشهد (Salman Tower)، یکی از برج های معروف شهر مشهد است که در مرکز شهر و در خیابان راهنمایی قرار گرفته است. این مجتمع، با قرار گیری در موقعیتی خوب، امروزه یکی از مراکز خرید محبوب ساکنان مشهد به شمار می رود. مجتمع اداری، تجاری برج سلمان مشهد در کل دارای 3 ورودی می باشد که ورودی اصلی آن در تقاطع خیابان راهنمایی و سلمان فارسی قرار گرفته است.

همچنین در خیابان راهنمایی نیز ورودی مستقلی برای بخش اداری در نظر گرفته شده است. سومین ورودی برج سلمان نیز در خیابان بخارایی قرار گرفته است که پرسنل و کارکنان بخش اداری در آن تردد دارند.

برج سلمان مشهد

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برج سلمان مشهد با معماری زیبا و منحصر به فرد خود با قرارگیری در خیابان راهنمایی مشهد میتواند هر سلیقه و نظری را راضی کند. برج سلمان از ۱۲۱۰۰ متر‌مربع فضای تجاری، ۵۵۰۰ متر‌مربع فضای ادارای، ۵۴۰۰ متر مربع رستوران و فضای تفریحی، ۱۵۶۰۰ متر‌مربع پارکینگ در ۵ طبقه و غیره  تشکیل شده است.

بخش تجاری 

برج سلمان 280 واحد تجاری در 4 طبقه دارد. در طبقه منفی یک آن علاوه‌ بر واحدهای تجاری که به فروش طلا و جواهر و نقره‌جات اختصاص پیدا کرده است، بدلیجات، عینک و ساعت نیز عرضه می‌شود. هایپرمارکت برج سلمان نیز در همین طبقه قرار دارد.

طبقه همکف، بیشتر مخصوص فروش پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی وبهداشتی و کالاهای لوکس است. اما طبقه مثبت یک برج سلمان بیشتر مرتبط با خانواده‌هاست. می‌پرسید چرا؟ چون لوازم خانگی، فرش، مبلمان، صنایع دستی و ادوات موسیقی از جمله اجناسی است که می‌توانید در این طبقه ببینید.

طبقه مثبت دو هم مختص عاشقان تکنولوژی است. کامپیوتر، موبایل، لوازم صوتی‌وتصویری، لوازم ورزشی و بدنسازی در این طبقه عرضه می‌شود.

برج سلمان مشهد

بخش اداری 

طبقات چهارم تا یازدهم، طبقاتی هستند که از آن‌ها به عنوان بخش اداری برج سلمان یاد می‌شود. در این طبقات 82 واحد به امور اداری و شرکت‌های مختلف اختصاص داده شده‌اند. معماری این بخش از برج سلمان ، بسیار مدرن و جدید است و عمدتا پارتیشن‌بندی داخلی آن‌ها به صورت اپن‌ آفیس است.

علاوه‌بر این‌ها بخش اداری برج سلمان ، مجهز به کلیه امکانات لازم برای بخش اداری شرکت‌هاست و از مزیت‌های آن داشتن مسیر عبور مستقل از بخش تجاری است.

برج سلمان مشهد

کافه و رستوران

در طبقه سوم برج سلمان شاهد حضور رستوران ملل با ظرفیت 800 نفر خواهید بود. این رستوران یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های مشهد به حساب می‌آید و حتی می‌توان گفت که شهرت این رستوران، باعث افزایش محبوبیت برج سلمان بین ساکنین مشهد نیز شده است.

از طرفی در طبقه دوازدهم برج نیز رستورانی عالی با چشم‌اندازی بی‌نظیر به‌ سوی مشهد وجود دارد. این رستوران دارای ظرفیت 150 نفر است و در مقایسه با رستوران ملل، فضای کمتری دارد. از طرفی در طبقه زیرهمکف نیز می‌توانید از خدمات کافه کنج در کنار آبنما بهره‌مند شوید. در این کافه امکان سفارش انواع نوشیدنی، غذاهای سبک و میان‌ وعده وجود دارد.

فودکورت مجموعه برج سلمان ، مکانی شیک و مدرن است که منویی متنوع از انواع برند های بستنی، غذاهای سنتی، ایرانی، بین المللی و فست فود را ارائه کرده است. این فودکورت با محیط لوکس و لاکچری که دارد، برای برگزاری انواع مراسم و مجالس مناسب می باشد.

برج سلمان مشهد

پارکینگ

برج سلمان پنج طبقه با مساحت کل 18هزار و 300 مترمربع به‌ صورت سرپوشیده و روباز را به پارکینگ اختصاص داده است. این پارکینگ مجموعاً 520 خودرو ظرفیت دارد و استفاده از آن برای عموم آزاد است. نظارت دائمی با دوربین‌های مداربسته توسط نگهبان‌ها انجام می‌شود تا امنیت خودروی شما را فراهم کنند. همچنین این پارکینگ مجهز به سیستم اعلام و اطفای حریق است، پس لازم نیست نگران بروز اتفاقات ناگوار باشید.

امکانات برج تجاری سلمان مشهد

برج سلمان مشهد دارای امکانات و خدمات بسیاری است که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای افراد باشد. باشگاه، مسجد، سرویس بهداشتی، سیستم های مدرن حفاظتی، سرمایشی و گرمایشی، آسانسور، پله برقی، آسانسور های حمل بار و… از جمله امکاناتی می باشند که در برج سلمان ارائه شده اند.

برج سلمان مشهد

دسترسی

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، راهنمایی، بین راهنمایی 17 و 19، برج سلمان

تلفن تماس: 05138481010



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)