مرکز خرید آسمان مشهد
مرکز خرید آسمان مشهد

مرکز خرید آسمان مشهد ، مجتمع مدرن و زیبا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید آسمان مشهد

در این مطلب از مجاه گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید آسمان مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجتمع تجاري تفريحي آسمان مشهد تنها یکی از چندین جاذبه و مرکز خرید استان خراسان رضوی است که در ميدان هفده شهريور مشهد واقع شده است و به عنوان يکي از مراکز خريد مدرن مشهد شناخته می شود. این مجتمع به طور کالی هفتصد و ده واحد فروشگاهی برند و غیر برند دارد که هر نوع کالایی از قبیل پوشاک ، لوازم آرایشی ، دیجیتال و خانگی را که مد نظرتان باشد را می توانید در آن پیدا کنید. شما در این مرکز خريد علاوه بر تامين وسايل و کالاهاي مورد نياز خود مي توانيد از امکانات تفريحي و خدماتي آن هم استفاده کنيد و لذت ببريد.

مرکز خرید آسمان مشهد

واحد‌های تجاری با عرضه به روز پوشاک، کیف و کفش، لوازم لوکس و غیره نیاز‌های سلایق متفاوت را برآورده می‌کند این واحدهای تجاری در طبقات منهای یک، همکف و طبقه اول واقع شده‌اند. در طبقه یازدهم مجتمع تجاری آسمان رستوران، فست فود و شهر بازی سرپوشیده نیز وجود دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مجتمع تجاری تفریحی آسمان مشهد دارای ۳ ورودی اصلی از خیابان های شهید شیرودی ، شهید صدر و میدان ۱۷ شهریور می باشد.

مرکز خرید آسمان مشهد

پارکینگ مجتمع تجاری آسمان

در کنار تمام امکانات گسترده ای که در این مجموعه عظیم و منحصر به فرد وجود دارد، می توانیم یک نقطه قوت بزرگ دیگر نیز به آن اضافه کنیم و آن همان پارکینگ ۱۸طبقه ای این مجتمع است. این پارکینگ بسیار بزرگ، علاوه بر اینکه دغدغه مراجعه کنندگان به مجتمع آسمان را بر طرف کرده، موجب کاهش چشمگیر ترافیک آن هم در شلوغ ترین منطقه شهر مقدس مشهد نیز شده است.

متراژ این مجموعه، ۴۹۲۱۳ متر مربع می باشد که دارای ظرفیت ۲۱۰۰خودرو و همچنین ۱۳۰جایگاه پارک موتور را  است. قسمت های این پارکینگ در طبقات ۲ تا ۱۱مجتمع به صورت رمپی به هم متصل شده و قرار گرفته اند.

دسترسی 

آدرس: ایران ، استان خراسان رضوی ، مشهد ، حرم مطهر ، خیابان شیخ طوسی ، میدان 17 شهریور ، خیابان 17 شهریور ، مرکز خرید آسمان

تماس: 05133496020



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)