آشنایی با بهترین کافه های روباز مشهد | Mashhad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین کافه های روباز مشهد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین کافه های روباز مشهد آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با لیست بهترین آنها با ما همراه باشید.

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند.

خوشبختانه شهر مشهد شمار زیادی کافه و رستوران برای تمام سلیقه ها دارد. اگر به دنبال کافه های روباز مشهد هستید که با دوستان یا خانواده در فضای باز بنشینید و از هوای آزاد لذت ببرید، ما در این مقاله قصد داریم بهترین کافی شاپ های روباز مشهد را به شما معرفی کنیم. پس با ما باشید.

کافه رستوران نیپر - عکس از: nima hazeghi
کافه رستوران نیپر – عکس از: nima hazeghi

کافه های روباز مشهد

کافه رستوران امیرشاهان – Amir Shahan Restaurant

امیر شاهان مجموعه ای بزرگ و پرطرفدار در ابتدای بلوار هفت تیر مشهد می باشد. این کافه رستوران در یک فضای سرسبز و بزرگ واقع شده و مکانی عالی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. این کافه رستوران محیطی پرانرژی و شاد دارد. شما با رفتن به این کافه رستوران بزرگ سه انتخاب دارید، فضای باز سرسبز در کنار استخر آب، سالن سربسته و روف گاردن مجموعه که به تازگی افتتاح شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس: بلوار هفت تیر، بین هفت‌ تیر 3 و 5
  • صفحه اینستاگرام: amirshahanlounge

کافه رستوران هالیدیز – Cafe Restaurant Holidays

کافه رستوران هالیدیز یکی از محبوب ترین مکان ها برای مشهدی هاست چون هم کافه است هم رستوران. کافه هالیدیز مشهد فضای دنج و شیکی دارد و برای برگزاری مراسم ها و جشن های شما سنگ تمام می گذارد. اگر به کافه هالیدیز بروید سه انتخاب برای نشستن دارید. می توانید غذای خود را در سالن کافه یا آلاچیق های زیبا که در فضای باز و محوطه کافه قرار دارد میل کنید. ولی اگر مهمان ویژه به همراه دارید پیشنهاد می کنیم در سالن vip بنشینید.

  • آدرس: بلوار هاشمیه، هاشمیه 11، چهارراه اول سمت راست
  • صفحه اینستاگرام: holidays.cafe.restaurant
بهترین کافه های روباز مشهد
بهترین کافه های روباز مشهد

کافه قنادی شوکت – Chouquette Cafe

اگر میخواهید حس و حال فضای کافه های فرانسوی با چیدمان جذابشان همراه با طعم بی نظیر قهوه و کیک را حس کنید حتما این کافی شاپ را امتحان کنید. کافه شوکت با ترکیبی از هنر قنادی فرانسوی و طعم و ذائقه ایرانی آماده پذیرایی از کافه دوستان عزیز می باشد.

  • آدرس: خیابان صارمی، حد فاصل صارمی 29 و 31، ساختمان راد
  • صفحه اینستاگرام: chouquette.patisserie
بهترین کافه های مشهد

کافه رستوران نیپر – Nipper cafe restaurant

کافه رستوران ایتالیایی نیپر یکی از کافه های جدید شهر مشهد است که علی رغم آن که خیلی بزرگ نیست، فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. شما در این کافه می توانید در فضای بیرون، فضای داخلی و یا روف گاردن کافه بنشینید و از دنج بودن و شیرینی های متنوع آن لذت ببرید. این کافه در یکی از خیابان های خلوت و دنج ملک آباد واقع شده است و فضایی دلنشین برای دورهمی های شماست. بهتر است قبل از رفتن حتما میز رزرو کنید.

  • آدرس: بلوار ملک آباد، ملک آباد 13، انتهای هوشیار 1
  • صفحه اینستاگرام: nippercaferestaurant

کافه‌ رستوران اسپرلوس – sperlous Cafe Restaurant

کافه رستوران اسپرلوس در خیابان سجاد مشهد واقع است. این رستوران دارای فضای باز، و VIP  و محیطی  دنج، پرنور و بسیار زیباست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و استیک های آن طرفداران بسیار زیادی است. قیمت‌ها در این رستوران با توجه به کیفیت غذاها معقول به نظر می‌رسد.

  • آدرس: بلوار سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷
  • صفحه اینستاگرام: sperlous.restaurant
بهترین کافه های روباز مشهد
بهترین کافه های روباز مشهد

کافه کاسابلان – Casablan Cafe

کافه کاسابلان یکی دیگر از کافه های جدید مشهد است که بسیار پرطرفدار شده است. این کافه با دکوراسیونی زیبا به سبک مراکشی، فضایی بسیار جذاب را بوجود آورده است. منوی کافه متنوع و دارای شیرینی های به روز و خوشمزه است. برای رفتن به این کافه بهتر است حتما از قبل میز رزرو کنید.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، وکیل آباد 15، نبش شهید قاسمی 3
  • صفحه اینستاگرام: casablan.cafe

کافه سی – See Cafe

کافه سی یک کافه صمیمی در محیطی جنگلی و منحصر به فرد می باشد . در این کافه می توانید در یک فضای بی نظیر قدم بزنید و از قهوه تون لذت ببرید. این کافه برای رفاه مشتریان از چهار فضای متفاوت تشکیل شده است.

  • آدرس: بلوار هنرستان، نبش هنرستان 2، درب پارکینگ بیمارستان جواد الائمه
  • صفحه اینستاگرام: cafe.see
بهترین کافه های مشهد

کافه رستوران تراس – Terrace Food Complex

کافی شاپ تراس از بهترین کافی شاپ های منطقه امامت و جلال واقع در بلوار وکیل آباد می باشد و به دلیل قرار گرفتن در مقبال پارک ملت فضا و دید بسیار زیبایی دارد. در این مکان زیبا صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. منوی کافه تراس بسیار متنوع است و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید.

  • آدرس: بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸
  • صفحه اینستاگرام: terrace.food.complex
بهترین کافه های روباز مشهد
بهترین کافه های روباز مشهد

کافه رستوران دیت – Date Cafe Restaurant

این ‌کافه رستوران در طبقه پنجم برج  آرمیتاژ و در مجاورت سینما گلشن قرار دارد و طبق معرفی خود این ‌مجموعه، کافه ‌رستورانی بر فراز بلندترین سازه شرق کشور است. دیت دو فضای سربسته و باز و دکوراسیون کلاسیک ساده و شیکی دارد. از جمله مهم‌ترین فاکتورهای آن، منوی جامع و متنوع از جمله انواع نوشیدنی ها، گریل، انواع ‌پاستا، برگر و ساندویچ، انوع ‌سوخاری، انواع‌ سالاد، انواع ‌سیب‌زمینی و… است.

  • آدرس: بلوار هفت تیر، نبش هفت‌ تیر 8، برج آرمیتاژ گلشن
  • صفحه اینستاگرام: date_cafe_restaurant

کافه‌ رستوران اپیزود – Episode Cafe Restaurant

کافه اپیزود یکی از کافه‌های معروف مشهد است که در منظقه وکیل آباد واقع است و در آن صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. فضای داخلی این کافه با گل‌ و گیاه طبیعی آراسته شده است که به آن جلوه زیبایی داده است. منوی کافه بسیار متنوع است و آیتم‌هایی نظیر استیک، پیتزا و انواع برگر و پاستا در کنار قهوه جوابگوی انواع سلیقه‌ها است.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۶۱ و ۶۳
  • صفحه اینستاگرام: episodecafe

کافه رستوران دوسولی – Du Soleil Cafe

اگر می‌خواهید علاوه بر صرف وعده غذایی لذیذ از بودن در کنار دوستان و خانواده در محیطی زیبا لذت ببرید کافه رستوران دوسولی را فراموش نکنید. این کافه رستوران دارای فضای سرپوشیده و روف گاردن است. و شما می‌توانید علاوه بر کیفیت و طعم لذیذ غذاهای آن از این محیط زیبا برای جمع‌‌های خانوادگی و دوستانه استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید پیتزا دوسولی، استیک و پولو را حتما امتحان کنید.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، خیابان باهنر، نبش باهنر 4، حاشیه بوستان پرنیان
  • صفحه اینستاگرام: dusoleilcafe
بهترین کافه های روباز مشهد
بهترین کافه های روباز مشهد

کافه نبات – Nabaat Cafe

کافی‌شاپ نبات از کافی‌شاپ‌های لوکس مشهد محسوب می‌شود. یک کافه دنج و آرام که در خیابان فلسطین واقع شده است. این کافه با دیوارهای آجری و صندلی‌های چوبی محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه است. منوی این کافی‌شاپ بسیار متنوع است و در کنار کیک‌های گرم و خوشمزه‌اش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود.

  • آدرس: بلوار فلسطین، فلسطین ۱۹، نبش اولین چهارراه
  • صفحه اینستاگرام: cafenabaat

کافه رستوران الماس گلستان – Almase Golestan

این کافه بسیار زیبا، کافه رستورانی در کنار سد گلستان مشهد می باشد. فضای این مجموعه شما را به وجد می آورد. نشستن در کنار سد و تماشای آب و فضای سرسبز مجموعه قطعا باعث می شود شما عاشق این فضا شوید. این مجموعه شامل منوی غذایی و منوی کافی شاپ می باشد. برای رفتن به این کافه باید حتما از قبل میز رزرو کنید.

  • آدرس: جاده طرقبه، امام رضا 28، کوچه اول سمت راست
  • صفحه اینستاگرام: almase.golestan
بهترین کافه های مشهد

چالیک فودلند – Chalik Foodland

چالیک فودلند مجموعه ای بزرگ و پرانرژی در روف گاردن مجتمع ویلاژتوریست واقع در ابتدای جاده طرقبه است. این مجموعه فضایی بسیار جذاب دارد و دارای تنوع بالای غذایی و انواع قهوه ها و نوشیدنی هاست. با رفتن به این مکان می توانید ساعاتی را نیز به خرید در مجتمع ویلاژتوریست بگذرانید. چالیک فودلند در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز دیجی دارد که محیطی بسیار شاد را برایتان فراهم می کند.

  • آدرس: جاده طرقبه، روف گاردن مجتمع ویلاژتوریست
  • صفحه اینستاگرام: chalik_foodland
بهترین کافه های روباز مشهد
بهترین کافه های روباز مشهد

کافه لئون – Lèon Cafe

اگر می‌خواهید یک منظره خوب از شهر مشهد داشته باشید این کافه را شدیدا توصیه می‌کنیم. این کافه دارای فضای باز و بسته می باشد. کافه لئون یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است. فضای باز آن دلباز و بزرگ می باشد. کارکنان این کافه کاملا مشتری مدار و مهربان هستند. بهتر است اگر بعد از ظهر یا شب به کافه می روید از قبل رزرو کنید.

  • آدرس: مجتمع توریستی آبادگران، کاوه ۳۸
  • صفحه اینستاگرام: leon.cafe
بهترین کافه های مشهد

کافه خیابان سی ام – 30th Street Cafe

یکی دیگر از بهترین کافه های مشهد ، کافه رستوران خیابان سی‌ام است. این کافه رستوران فضایی دل‌نشین و روشن برای مهمانان کافه فراهم می‌کند. این کافه از 8 صبح تا 1 شب آماده خدمت‌رسانی برای شماست. فضای بزرگ، دل‌باز و روشن کافه متفاوت‌ از باقی کافه‌های مرسوم است و کارکنان این کافه در نهایت ادب شما را از خدماتی عالی بهره‌مند می‌کنند. پیشنهاد ما صرف سالاد سزار و سیب‌زمینی با سس قارچ این کافه است. اگر وعده غذایی مورد علاقه‌تان صبحانه است حتما به این کافه رستوران سر بزنید.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، خیابان حافظ
  • صفحه اینستاگرام: 30thstreetcafe

کافه رستوران ویولند – View Cafe

کافی شاپ ویولند همانطور که نامش پیداست دارای چشم انداز زیبای شهر است و در مجتمع کوهسر قرار دارد. این کافی شاپ ۲۲۰ نفری می تواند شما را به مشتری دائم خود در این منطقه تبدیل کند. جایی که همیشه آن را به دوستانتان معرفی خواهید کرد. کافی شاپ ویو دارای دکوراسیون زیبا و هارمونی چشم نواز چیزی برای تعریف کم نمی گذارد. منوی این کافی شاپ کامل و متشکل از انواع دسر و کیک،‌ چای و دمنوش و مهم تر از همه نوشیدنی های طبیعی است.

  • آدرس: بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، مجموعه کوهسر
  • صفحه اینستاگرام: view_land_coffeeshop
بهترین کافه های روباز مشهد
بهترین کافه های روباز مشهد

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨