معرفی بهترین رستوران های شاندیز مشهد | Mashhad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور تابستان 1403
 

بهترین رستوران های شاندیز

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های شاندیز مشهد آشنا خواهیم کرد. پس اگر به مشهد سفر کرده اید و به دنبال رستوران های خوب شاندیز هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شاندیز یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای مشهد می باشد که هر روزه اهالی مشهد و گردشگران را برای تفریح، پیکنیک و یا غذا خوردن در رستوران های لوکس و سنتی به سمت خود می کشاند. غذای معروف شاندیز نیز شیشلیک شاندیز است. در بسیاری از مناطق ایران و جهان رستوران هایی با نام این شهر زیبا وجود دارد که به عرضه غذای لذیذ شیشلیک شاندیز مشهد می‌پردازند.

تنوع رستوران ها در این منطقه خوش آب و هوا آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. اگر در انتخاب اینکه به کدام رستوران در شاندیز بروید مردد مانده اید، در ادامه ما لیستی از بهترین رستوران های منطقه شاندیز مشهد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید.

رستوران معین درباری شاندیز
رستوران معین درباری شاندیز

رستوران های شاندیز مشهد

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری از قدیمی ترین و بهترین رستوران های مشهد است که با قدمتی ۱۰۰ ساله، انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به شما ارائه می‌دهد. کباب‌های این رستوران بسیار مشهور و محبوب‌اند. یک شعبه این رستوران در شاندیز واقع شده است. برای خوردن غذا در این رستوران، باید کمی صبور باشید، معمولا ظرفیت رستوران پر است و لازم است زمانی را در صف بمانید تا میز‌ها خالی شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس:
  1. شعبه اول واقع در بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو
  2. شعبه دوم واقع در شاندیز، بین امام رضا 8 و 10
  • شماره تماس: 05138785248 – 051387833777

رستوران ارم شاندیز

یکی از بهترین رستوران های مشهد، ارم شاندیز می باشد. مجموعه رستوران ارم شاندیز دارای بخش هایی چون رستوران سنتی، سالن VIP و محوطه فضای باز هست که غذاهایی مثل انواع کباب ها، سالاد و غذاهای سنتی مشهد در این رستوران سرو می شود. در این رستوران انواع غذاها مطابق با تمام سلیقه ها سرو می شود و شما انتخاب های زیادی دارید.

  • آدرس: شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز
  • شماره تماس: 05134284000 – 05134282020
بهترین رستوران های شاندیز
بهترین رستوران های شاندیز

رستوران پدیده شاندیز

رستورن پدیده شاندیز یکی از پرآوازه‌ترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران بزرگ با سه بخش رستوران بین‌المللی، منوی باز و تابستانی توانسته است رضایت بسیاری از میهمانان خود را جلب کند. در فضای باز پدیده شاندیز باغ پرندگان وجود دارد که به زیبایی این رستوران افزوده است. در واقع غذاخوردن در این رستوران یک تفریح و گردش تمام عیار است که به بهترین خاطره سفر شما تبدیل می‌شود.

  • آدرس: شاندیز، بعد از میدان اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز
  • شماره تماس: 05134281701 – 09153181815

رستوران حاج حسن شاندیز

رستوران حاج حسن یا چلو گوشت حاج حسن همان طور که از نامش مشخص است، تخصص ویژه‌ای در تهیه چلو گوشت دارد. این رستوران که فقط یک شعبه در مشهد دارد، علاوه بر چلو گوشت، غذاهای دیگری مانند چلو کباب و جوجه کباب نیز سرو می‌کند که در کنار برنج ایرانی درجه یک، طرفداران زیادی دارند.

  • آدرس: شانديز، نرسیده به ميدان دوم، دست چپ
  • شماره تماس: 05134282699 – 09153150666
بهترین رستوران های شاندیز
بهترین رستوران های شاندیز

رستوران حسین شیشلیکی شاندیز

حسین شیشلیکی از رستوران های قدیمی مشهد به شمار می رود که غذاهایی دلچسب و باکیفیت سرو می کند. حسین شیشلیکی به استفاده از مواد اولیه مرغوب مشهور است. سرویس دهی عالی و فضای زیبای این رستوران سال های سال است که توجه مشتری ها را جلب کرده و مشتریان ثابتی برای خود پیدا کرده است. شیشلیک مخصوص این رستوران ارزش امتحان کردن دارد. حجم غذا بسیار زیاد است و یک پرس غذا برای دو نفر کافی است.

  • آدرس: جاده شاندیز، قبل از میدان سوم، روبروی رستوران پدیده شاندیز
  • شماره تماس: 05134282577

رستوران شایان شاندیز

اگر از طرفداران پر و پا قرص شیشلیک هستید، رستوران شایان شاندیز یکی از رستوران های معروف مشهد است که یکی از بهترین تجربه‌های شیشلیک‌خوری را به شما هدیه می‌دهد. توجه داشته باشید که محدوده‌ قیمت این رستوران بالا است.

  • آدرس: نرسیده به شاندیز، قبل از میدان پدیده شاندیز
  • شماره تماس: 05134282708
بهترین رستوران های شاندیز
بهترین رستوران های شاندیز

رستوران تخت جمشید شاندیز

رستوران تخت جمشید رستورانی مجلل با نمایی شبیه به معماری باستانی پاسارگاد و تخت جمشید است که فضایی لوکس و بسیار بزرگ دارد و بخش های مختلف آن معمولا با گل های زیبا تزیین می شود. سالاد بار رستوران انواع سالاد و دسر را سرو می کند. این رستوران پس از تاسیس بسیار سریع محبوبیت لازم را پیدا کرد. کیفیت خوب غذا باعث شده هر کس برای یک بار به آنجا برود به مشتری دائمی تخت جمشید تبدیل شود.

  • آدرس: ابتدای شاندیز، حد فاصل خیابان امام رضای ۳ و ۵
  • شماره تماس: 09011012121 – 05134324074

رستوران قصر مهرگان شاندیز

رستوران مهرگان در محیطی بسیار بزرگ و بکر از طبیعت دلنشین شاندیز قرار گرفته است. در این رستوران می توانید از صرف غذا در محیطی شیک لذت ببرید. در قصر مهرگان شاندیز غذاهای ایرانی و سنتی طبخ می شود. غذاها عموما با کیفیت و رفتار پرسنل هم بسیار محترمانه است چون همگی در این زمینه آموزش دیده اند. افرادی که این رستوران را انتخاب می کنند همگی با رضایت از آن بیرون می آیند.

  • آدرس: مشهد، شاندیز، نبش امام رضای 11، قصر مهرگان
  • شماره تماس: 09151010810
بهترین رستوران های شاندیز
بهترین رستوران های شاندیز

رستوران سدروس

رستوران سدروس با شعار «طعمی لذیذ، خاطره‌ای ماندگار» دارای ۴ شعبه در سطح شهر مشهد است که یک شعبه آن در شاندیز واقع شده است. ظرفیت شعبه یک این رستوران ۱۰۰ نفر بوده و دارای پیک بیرون بر نیز هست. شعبه چهارم این مجموعه دارای تالار، سالن همایش، پارک کودک، چایخانه، عکاسخانه، خبازی و باغ ایرانی است. همچنین یک کافی شاپ با سبک‌های ایرانی و مدرن در محیط باغ آن وجود دارد.

  • آدرس:
  1. شعبه اول سدروس واقع در بلوار سازمان آب، شهید صادقی 13
  2. شعبه دوم سدروس واقع در ۱۰۰۰ متری از حرم مطهر امام رضا (ع) در مرکز شهر، بلوار ۱۷ شهریور شمالی
  3. شعبه سوم سدروس واقع در رضاشهر، خیابان دعبل خزائی
  4. شهبه چهارم سدروس واقع در جاده شاندیز، نبش ویرانی 3
  • شماره تماس: 05138673030

رستوران قورمه خوران شاندیز

ظرفیت این رستوران 350 نفر است و برای جشن ها و میهمانی های کوچک و بزرگ، حتی قرارهای کاری و دورهمی های خانوادگی خیلی خاص و مورد پسند است. این رستوران سرویس قلیان هم دارد. قورمه خوران همه نوع غذای سنتی مثل کشک بادمجان، آش و… را هم سرو می کند اما غذای مخصوص آن قورمه است و قورمه خورها باید حتما این رستوران را امتحان کنند. ساعت کاری رستوران از 11 ظهر تا 12 شب است ولی شاید روزهای شلوغ نتوانید به راحتی جای پارک پیدا کنید.

  • آدرس: شاندیز، میدان آبشار، حاشیه میدان آبشار
  • شماره تماس: 05134284050
بهترین رستوران های شاندیز
بهترین رستوران های شاندیز

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨