مرکز خرید خورشید مشهد
مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد ☀️ ، مجتمع لوکس و شیک

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید خورشید مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید خورشید (Khorshid Shopping Center)، یکی از شیک ترین مراکز خرید مشهد است که تعداد 9 طبقه را در خود جای داده است. این مرکز خرید، به دلیل داشتن فروشگاه های متعدد و انواع و اقسام کالاها در برندهای معروف یکی از بهترین مراکز خرید مشهد به شمار می آید.

مرکز تجاری خورشید با فضایی سرپوشیده که برای انواع فصول مناسب می‌باشد، با دارا بودن نمایی لوکس و شیک، فروشگاه‌های متنوع و موقعیت مکانی با دسترسی آسان، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شهر مشهد معرفی شده و آوازه‌اش به گوش تمامی مردم مشهد رسیده‌ است.

مرکز خرید خورشید مشهد

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این مجتمع تجاری مجلل دارای ۹ طبقه است که ۴۹ واحد تجاری را دل خود جای داده است و شما می‌توانید در این طبقات از انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها با متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین اجناس، دیدن کنید و روزی به یاد ماندنی را با خریدی ایده‌آل و مقرون به‌‌صرفه برای خود بسازید.

مرکز خرید خورشید می‌تواند پاسخی نهایی برای هر نیاز و خواسته شما باشد و با حضور در این مجتمع تجاری، می‌توانید با صرف چند ساعت به تمامی خریدهای خود برسید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌ها از قبیل مزون‌های شیک، مانتو فروشی‌های زیبا، اسباب‌بازی فروشی، فروشگاه عطر و ادکلن، فروشگاه کالای خواب و فروشگاه لباس کودک  است.

اگر در خرید دارای سلیقه خاص هستید و به دنبال خریدی مقرون به‌صرفه با قیمتی مناسب هستید که به سلیقه‌تان نزدیک باشد، مرکز خرید خورشید با 49 واحد تجاری خود آماده ارائه اجناسی متنوع و خاص برای سخت‌پسندان است.

مرکز خرید خورشید مشهد

امکانات مرکز خرید خورشید

این مرکز خرید سرپوشیده، با قرارگیری بر روی زمینی به مساحت 10500 متر مربع، امکانات و خدمات بسیاری را ارائه کرده است که بتواند پاسخگوی تمام نیازهای گردشگران باشد. آسانسور مسافربری، آسانسور مناسب برای حمل بار، پله برقی، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی، سیستم صوتی، آمپلی فایر و بلندگوی سقفی و… از جمله امکاناتی هستند که در این مجتمع وجود دارند.

مرکز خرید خورشید مشهد

کافی شاپ مرکز خرید خورشید

یکی از ویژگی های مرکز خرید خورشید مشهد، وجود کافی شاپ موجود در آن است. شما می توانید با ساعتها گشت و گذار در این مرکز خرید، برای رفع خستگی به این کافی شاپ مراجعه و خود را به خوردن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع کیک، میهمان کرده و پس از استراحت دوباره برای خرید به این مرکز برگردید.

شهربازی مرکز خرید خورشید

مرکز خرید خورشید مشهد با برخورداری از بزرگترین شهربازی، فضایی شاد و مفرح را برای کودکان به وجود آورده است. در این شهربازی کارکنانی وجود دارد که به طور کامل آموزش دیده اند. بنابراین می توانید در زمان مراجعه به این مرکز خرید، فرزندان خود را با خیال راحت و امنیت کامل برای بازی به شهربازی ببرید.

این شهربازی دارای وسایل بازی بسیار زیادی است که می تواند کودکان را سرگرم کند. این شهربازی در طبقه منهای یک قرار گرفته و از ساعت شروع به کار مجتمع، شهربازی نیز باز شده و همزمان به بسته شدن درب پاساژ نیز تعطیل می شود.

مرکز خرید خورشید مشهد

پارکینگ 

خیابان احمد آباد مشهد، یکی از پرترددترین و شلوغ ترین خیابان های مشهد به شمار می رود که پیدا کردن جای پارک در آن بسیار مشکل است. مجتمع تجاری خورشید مشهد هم در این خیابان قرار گرفته است که یکی از دلایل شلوغی آن به شمار می رود. اما مرکز خرید خورشید مشهد به جهت رفاه مراجعین خود، دارای چندین پارکینگ اختصاصی است که در طبقات منفی 2 و منفی 3 آن قرار گرفته است.

دسترسی

خراسان رضوی -مشهدمقدس-خیابان احمد آباد-سرراه راهنمایی-نبش ‍‍پل هوایی

تلفن ارتباط با مدیریت: 05138444658 – 05138444659

ساعت و روزهای کاری : 10 الی22:30 ، جمعه ها 16 الی 22:30



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)