مرکز خرید ویلاژ توریست
مرکز خرید ویلاژ توریست

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید ویلاژ توریست

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید ویلاژ توریست (Vilaj Tourist) یکی از بهترین مراکز تجاری و رفاهی مشهد و جاهای دیدنی طرقبه مشهد است. معماری این مجتمع متشکل از ۴ طبقه و دارای ۲۶۰ واحد تجاری است. از نظر موقعیت مکانی مجتمع ویلاژ توریست در انتهای وکیل آباد و ابتدای جاده طرقبه قرار دارد.

مرکز خرید ویلاژ توریست

ویلاژ توریست مجهز به آبنمای زیبا و موزیکال است و از همه طبقات مجتمع به این آبنما دید دارد، وجود یک کافی شاپ در کنار آبنما به جذابیت این مکان افزوده است. در این مجموعه امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از شهر بازی در طبقه چهارم مجتمع و باشگاه بولینگ و بیلیارد در کنار پردیس سینمایی ویلاژ توریست اشاره کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


نمای داخلی مجتمع تجاری ویلاژ توریست به شکل حلزونی می باشد و طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. دو آب نمای آب و آتش و نورپردازی خاص ورودی ساختمان، زیبایی این مجتمع را دو چندان کرده است. این مجتمع عرضه کننده ی محصولاتی از قبیل لباس، کیف و کفش، شال و روسری و غیره می باشد. این مجتمع همچنین دارای هایپر مارکتی بسیار بزرگ و نیز نمایشگاه دائمی صوت و تصویر و لوازم خانگی می باشد.

مرکز خرید ویلاژ توریست

وجود آسانسورهای پانورما یا همان کابین شیشه‌ای در ویلاژ توریست ، سبب شده ‌است که گردشگران بتوانند چشم‌انداز زیبایی از فضای داخلی در این مجتمع داشته باشند. استفاده از دوربین‌های مدار بسته، سیستم اعلام و اطفاء حریق، داشتن وضوخانه و نمازخانه، سرویس بهداشتی، دستگاه‌های آب سردکن، کاناپه‌های راحتی، پردیس سینمایی، بزرگ‌ترین هایپر مارکت شرق کشور، بانک، کافی‌شاپ و رستوران و شهربازی از امکانات مفرحی هستند که در این مرکز خرید وجود دارند.

شهر بازی جزیره ی جادویی

زمینی به وسعت 5000 متر مربع به شهر بازی سرپوشیده ای اختصاص داده شده است که مجهز به دستگاه‌های کامپیوتری، قطار، بولینگ و بیلیارد و دیگر وسایل تفریحی و سرگرم کننده می باشد.

بام ویلاژ توریست فضایی زیبا برای تابستان 

فضایی به وسعت 2000 متر مربع در بام ویلاژ توریست برای ایام تابستان درنظر گرفته شده است که متشکل ازرستوران، فست فود و کافی شاپ می باشد و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ خود میزبان مهمانان عزیز خواهد بود.

مرکز خرید ویلاژ توریست

دسترسی

آدرس: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، امام رضا 8 (ویلاشهر)، ویلاژ توریست

تلفن: ۶-۵۵۱۰۰۰۴-۰۵۱۳



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)