تور هوایی مشهد یا تور زمینی

تور هوایی مشهد یا تور زمینی VIP مشهد؛ کدام را انتخاب کنم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

انتخاب بین تور هوایی مشهد یا تور زمینی VIP مشهد همیشه سوالی متداول برای گردشگران بوده است. عده ای ترجیح می دهند با قطارهای لوکس و 5 ستاره به مشهد سفر کنند و برخی دیگر سریع رسیدن را انتخاب می کنند. هرکدام از این انواع تور مشهد مزایا و معایبی دارند. به دلیل اهمیت موضوع تصمیم گرفتیم تا به مقایسه این دو نوع تور مشهد از نظر قیمت و کیفیت بپردازیم.

تور هوایی مشهد یا تور زمینی

تور هوایی مشهد

تور هوایی مشهد یعنی بلیط رفت و برگشت هواپیما به اضافه رزرو هتل که هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری قابل انجام است. تور هوایی مشهد از مبادی مختلفی انجام می شود که مهم ترین آن ها تور هوایی مشهد از تهران، تور هوایی مشهد از اصفهان، تور هوایی مشهد از شیراز، تور هوایی مشهد از تبریز، تور هوایی مشهد از کیش و … است.

تور هوایی مشهد قیمت بالاتری به نسبت تور زمینی VIP مشهد دارد که دلیل آن هم سرعت بالای هواپیما و استفاده بیشتر از وقت در سفر می باشد. البته تور هوایی مشهد برای همه افراد قابل استفاده نیست زیرا تعدادی از اشخاص ممکن است فوبیای پرواز و ترس از ارتفاع داشته باشند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تور هوایی مشهد یا تور زمینی

مزایای تور هوایی مشهد

  • اتلاف وقت کمتر
  • رسیدن سریع به مقصد
  • برنامه ریزی برای انجام کارها

معایب تور هوایی مشهد

  • هزینه بالای سفر
  • ترس از ارتفاع
  • خطرات جوی

هزینه های بالای پرواز از مهم ترین معایب تورهوایی مشهد محسوب می شود که هر کسی قدرت خرید بلیط پرواز ندارد. ترس از اتفاع یکی دیگر از معایب تور هوایی مشهد است که هر کسی نمی تواند سفر هواپیما شود. خطرات جوی همچون رعد و برق، طوفان، باران و برف و … ممکن است خطراتی را برای بدنه هواپیما داشته باشد که چنین اتفاقی به ندرت می افتد.

تور زمینی مشهد با قطار VIP

سفر زمینی با تور زمینی VIP مشهد بهترین پیشنهاد جهت انام سفر است. زیرا تور مشهد با قطار VIP هم کیفیت بالایی دارد و هم تمامی افراد می توانند بدون هیچ ترسی از آن استفاده کنند. تور زمینی مشهد VIP با قطارهای 5 ستاره انجام می شود که از مبادی مختلفی این قطارها حرکت می کنند.

تور زمینی مشهد با قطار VIP فدک، زندگی و نورالرضا برگزار می گردد که شامل تور زمینی مشهد با قطار از قم، تور زمینی مشهد با قطار VIP از اصفهان، تور زمینی مشهد با قطار VIP از رشت و تور زمینی با مشهد قطار VIP از تهران می شود. سفر با تور زمینی مشهد با قطار VIP ارزان تر تور هوایی مشهد است اما کیفیتی برابر دارد.

تور هوایی مشهد یا تور زمینی

مزایای تور زمینی مشهد با قطار VIP

قیمت به صرفه تر از تور هوایی مشهد

لذت بیشتر از با هم بودن (سفر خانوادگی)

امنیت کامل در طول مسیر سفر

معایب تور زمینی مشهد با قطار VIP

  • اتلاف وقت زیاد
  • دیر رسیدن به مقصد
  • قیمت گران تر به نسبت دیگر قطارها

تور زمینی مشهد با قطار VIP معایب بسیار کمی دارد و تنها می توان به دیر رسیدن به مقصد و اتلاف زمان اشاره داشت. البته تور زمینی مشهد با قطار VIP قیمتی گران تر به نسبت دیگر تورهای زمینی مشهد دارد که می توان با پرداخت هزینه کمتر، از قطارهای 4 ستاره یا 3 ستاره استفاده کرد.

تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP

خب در تمامی شهرهای ایران خطوط ریلی وجود ندارد یا اگر هم باشد، نمی توان از قطارهای VIP استفاده کرد. در اینجاست که سفر با تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP معنا پیدا می کند. اتوبوس های VIP از تمامی شهرهای مختلف ایران به سمت مشهد حرکت می کنند سفر با اتوبوس های VIP راحت تر از اتوبوس های معمولی است و امکاناتی همچون صندلی تخت شو، جای شارژ گوشی و … در اختیارتان خواهد بود. همچنین قیمت تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP ارزان تر از تور هوایی مشهد و تور زمینی مشهد با قطار VIP است.

مزایای تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP

  • دیدن زیبایی های مسیر
  • قیمت ارزان سفر
  • پیدا کردن دوستان جدید

معایب تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP

  • خسته کننده بودن مسافت
  • تصادفات جاده ای
  • نداشتن آرامش داخل اتوبوس به دلیل سر و صدا

در تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP به دلیل مسافت طولانی مسیر و استراحت نداشتن کافی، ممکن است خسته شوید. همچنین از دیگر معایب این نوع تور زمینی مشهد تصادفات جاده ای است که ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. ضمن اینکه سر و صدای بقیه مسافران ممکن است آرامش را از شما بگیرد.

پرتقاضا ترین تورهای مشهد از مبدا چه شهرهایی است؟

پرتقاضا ترین تورهای مشهد معمولا از مبدا شهرهای بزرگ کشور انجام می شود که عبارتند از:

بهترین نوع تور مشهد برای من کدام است؟

بهترین نوع تور مشهد با توجه به سلایق افراد متفاوت است. به عنوان مثال برخی ارزان ترین تور مشهد را بهترین تور می دانند و عده ای دیگر گران بودن و لاکچری بودن را می پسندند. افراد دیگری نیز عاشق راه های ریلی هستند و می خواهند سفری ایمن داشته باشند. به دلیل اهمیت موضوع هر یک از بهترین نوع تورهای مشهد را برایتان شرح داده ایم.

تور هوایی مشهد: این نوع تور مشهد برای کسانی مناسب است که زمان زیادی برای سفر ندارند یا برای سفرهای کاری به مشهد می آیند. حتی ممکن است بعضی از افراد سفرهای لاکچری را بپسندند و قیمت تور مشهد برای آنان اهمیتی نداشته باشد. همچنین این افراد ترسی از ارتفاع ندارند و تنها دلیل شان برای سفر به مشهد با هواپیما، سریع رسیدن به مقصد و استفاده بیشتر از زمان است.

تور مشهد با قطار VIP: تور مشهد با قطار VIP نیز راه دیگری برای سفر به مشهد است که هم کیفیت بالایی دارد و هم قیمت آن برای بیشتر اقشار جامعه قابل پرداخت است. ضمن اینکه با رزرو تور مشهد با قطار VIP شما خدمات و پذیرایی همچون خدمات هواپیما را دریافت خواهید کرد.
تور مشهد با قطار VIP فدک از قم و تهران، تور مشهد با قطار VIP زندگی از قم و تهران و اصفهان، تور مشهد با قطار VIP نور الرضا از اصفهان، تهران و قم انجام می شود. زیبایی های مسیر ریلی به خصوص قطار رشت به مشهد در بهار و تابستان می تواند برای عاشقان طبیعت بهترین گزینه باشد.

تور مشهد با اتوبوس VIP: ارزان ترین نوع تور ویژه مشهد، تور مشهد با اتوبوس VIP است. تمامی افراد جامعه می توانند با هزینه ای معقول تور زمینی مشهد با اتوبوس VIP را خریداری کنند. تور مشهد با اتوبوس VIP از تمامی شهرهای ایران انجام می شود که دلیل دیگری برای محبوبیت این نوع تور زمینی مشهد است.



 الی گشت    

                تور کیش