آشنایی با بهترین رستوران های طرقبه مشهد | Mashhad

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های طرقبه مشهد آشنا خواهیم کرد. پس اگر به مشهد سفر کرده اید و به دنبال رستوران های خوب شاندیز هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طرقبه ییلاقی خوش آب و هوا در نزدیکی مشهد است که دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری بوده و توانسته توجه مسافران مشهد را به خود جلب نماید. این منطقه رودخانه باصفا، باغ های میوه، مکان های تاریخی، فروشگاه ها و رستوران های بسیار دارد. از مکان های تفریحی و دیدنی طرقبه مشهد سد چالیدره، بند گلستان، دره ارغوان، دره داغستان و رودخانه دهبار میباشد که طرفداران بسیاری دارد.

تنوع رستوران ها در این منطقه خوش آب و هوا آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. اگر در انتخاب اینکه به کدام رستوران در طرقبه بروید مردد مانده اید، در ادامه ما لیستی از بهترین رستوران های منطقه طرقبه مشهد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید.

رستوران قصر خورشید طرقبه
رستوران قصر خورشید طرقبه

رستوران های طرقبه مشهد

رستوران تشریفات طرقبه

رستوران تشریفات با سرو بهترین غذاهای ایرانی و غذاهای محلی مشهد، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای مشتریان به یادگار می‌گذارد. این رستوران که در منطقه ییلاقی طرقبه قرار دارد، گزینه‌ای عالی برای صرف شام و ناهار است. از معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به ماهیچه و شیشلیک اشاره کرد که حرف اول را می‌زنند. از میان غذاهای دریایی نیز میگو و مرغابی طرفداران زیادی دارند. این رستوران از رستوران سنتی، کافی‌شاپ و کافه سنتی تشکیل شده است.

  • آدرس: طرقبه، ۵۰۰ متر مانده به جاغرق، سمت چپ
  • شماره تماس: 34253832-051 و 34253541-051

رستوران سران طرقبه

رستوران سران، رستورانی در 3 طبقه و دارای کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و تالار پذیرایی مهمانی‌ها و دورهمی‌هاست. این رستوران مجلل از نظر درجه کیفی 5 ستاره به حساب می‌آید. سالن سران، توانایی سرویس‌دهی و پذیرایی از 100 مهمان را در خود دارد. منوی رستوران سران، یک منوی کامل متشکل از غذاهای ایرانی مانند کباب بره و جوجه کباب، شیشلیک و کباب سلطانی و همینطور غذاهای فست‌فودی مانند انواع برگرها و پیتزاهاست. کافه سران نیز، تمامی نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای مشتریان به بهترین نحو سرو می‌کند.
  • آدرس: ابتدای جاده طرقبه، بین امام رضا 1 و 3
  • شماره تماس: 09155002007
بهترین رستوران های طرقبه 
بهترین رستوران های طرقبه

رستوران چهارفصل عنبران

رستوران چهارفصل عنبران که به رستوران بلبل عنبران معروف است یکی از بهترین رستوران‌های طرقبه است. این رستوران در حال حاضر مجهز به سیستم آشپزخانه و تجهیزات مدرن آشپزی است و با بهره‌گیری از امکانات و مزایای گاوداری، استخر پرورش ماهی و باغ و… کامل‌ترین مجموعه در منطقه طرقبه و عنبران محسوب می‌شود. بنابراین از ماست محلی عنبران غافل نشوید زیرا برای تهیه‌ لبنیات مورد نیاز در این مجموعه یک واحد گاوداری با ۷۰ راس گاو در حال بهره‌برداری است. همچنین نباید امتحان کردن ماهی تازه و لذیذ رستوران را فراموش کنید.

  • آدرس: طرقبه، دهکده عنبران
  • شماره تماس: 24223223-051

رستوران قصر خورشید

رستوران فصر خورشید مجموعه ای بزرگ و مجلل و شیک در طرقبه مشهد است که فضاهای آن بسیار زیبا طراحی شده اند. این مجموعه فضاهای مختلفی از جمله رستوران، کافه، آلاچیق و همچنین محیط هایی شامل میز و صندلی و فضاهایی با آلاچیق دارد که طبق سلیقه خود یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید.

  • آدرس: طرقبه، عنبران، بین عنبران 2 و 4
  • شماره تماس: 09151062007
بهترین رستوران های طرقبه 
بهترین رستوران های طرقبه

رستوران الماس گلستان

این مجموعه بسیار زیبا، کافه رستورانی در کنار سد گلستان مشهد می باشد. فضای این مجموعه شما را به وجد می آورد. نشستن در کنار سد و تماشای آب و فضای سرسبز مجموعه قطعا باعث می شود شما عاشق این فضا شوید. این مجموعه شامل منوی غذایی و منوی کافی شاپ می باشد. برای رفتن به این رستوران باید حتما از قبل میز رزرو کنید.

  • آدرس: جاده طرقبه، امام رضا ۲۸، کوچه اول سمت راست
  • شماره تماس: 09153245680

رستوران آبشار طرقبه

رستوران آبشار طرقبه جزو رستوران‌هایقدیمی مشهد است. این رستوران با داشتن یک سالن سرپوشیده شیشه‌ای با چشم‌انداز رودخانه و آلاچیق‌های تابستانی و زمستانی، توانسته است‌ محیطی زیبا و دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کند. شما می‌توانید در این رستوران علاوه بر نوش‌جان‌کردن غذا، از سایر امکانات مانند ماهیگیری، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد با دو میز Snooker و چهار میز 8Ball نیز استفاده کنید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

  • آدرس: طرقبه، پل طرقدر
  • شماره تماس: 34222755-051
بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های طرقبه

رستوران سید و پسران

دیزی، غذای هوس‌انگیزی است که هرچند در سفرها چندان مورد استقبال مواقع نمی‌شود اما وقتی پای دیزی خوب به میان بیاید قضیه فرق می‌کند. بخصوص دیزی سنگی که در باغ سرسبز و خوش آب و هوایی سرو شود. دیزی سید و پسران در مشهد همه این ویژگی‌ها را دارد. دیزی را در ظروف سنگی و از صبح زود بار می‌گذارند و در آن گوشت تازه و فراوان می‌ریزند که حسابی چرب شود. رستوران سید در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده و انواع و اقسام کباب‌ها را هم در منویش گنجانده ولی اینجا دیزی حرف اول را می‌زند و کباب به فراموشی سپرده می‌شود.

  • آدرس: طرقبه، ابتدای جاده جاغرق
  • شماره تماس: 34253351-051

رستوران گنجعلی خان

رستوران گنجعلی خان همانطور که از نامش پیداست، رستوران‌ی ایرانی با غذاهای سنتی‌ است. این رستوران توانسته از زمان شروع به کار خود توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و اطمینان داشته باشید که با یک بار تست غذای رستوران، مشتری همیشگی آن خواهید شد. شما می‌توانید طعم دیزی سنگی آتشی را آن هم با قیمت بسیار مناسب در این رستوران بچشید. از دیگر غذاهای خوب این رستوران میتوان به شیشلیگ و ماهیچه آن اشاره کرد.
  • آدرس: طرقبه، نبش پل طرقدر
  • شماره تماس: 34222763-051
بهترین رستوران های طرقبه 
بهترین رستوران های طرقبه

فست فود دیدار

فست فود دیدار در طرقبه مشهد، فضایی گرم و صمیمی با طراحی مدرن دارد که به صورت آلاچیق‌هایی در کنار رودخانه مصنوعی طراحی و ساخته شده است. این فست فود ظرفیتی نزدیک به پذیرایی 2000 نفر را داشته و نسبت به کیفیت خوب غذاها، قیمت‌های مناسبی پیش روی شما می‌گذارد. این کافه فست‌فود برای گذران وقت وعده غذایی و حتی برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه مناسب است. آلاچیق‌های VIP نیز با امکان رزرو از روز قبل وجود دارد. همچنین نیاز نیست نگران جای پارک باشید، این فست فود دارای پارکنیگ اختصاصی است.

  • آدرس: طرقبه، نبش امام رضا 10 و 12
  • شماره تماس: 09351731500


منبع مقاله : مجله گردشگری گردشرو : gardeshro.com

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨