شهر مالاکا در مالزی
شهر مالاکا در مالزی

شهر زیبا و دیدنی مالاکا در مالزی | Malacca

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهر مالاکا در مالزی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره شهر مالاکا در مالزی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این شهر زیبا و دیدنی در ادامه با ما همراه باشید.

مالاکا (Malacca) معروف به شهر قرمز در جنوب مالزی و در ۲۰ کیلومتری کوالالامپور واقع گردیده و یکی از مراکز پذیرای توریست در مالزی است. این شهر مرکز ایالت ملاکا است و یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور مالزی است.

مالاکا، یک شهر با محوریت غذا است که با ترکیب تعداد زیادی از فرهنگ های پرشکوه، قرن ها به عنوان یک مقصد پرطرفدار و جذب کننده بازرگانان از هند، چین، خاورمیانه، پرتغال، هلند و انگلیس بوده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهر مالاکا در مالزی
شهر مالاکا در مالزی

هر بازدیدکننده با معماری متنوع، غذاهای منحصر به فرد ملاکایی و فرهنگ متمرکز آن تحت تاثیر قرار می گیرد که ممکن است دنیایی با کوالالامپور که در نزدیکی آن است تفاوت داشته باشد. تاریخ اولیه این منطقه به شدت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و تنها جزئیات ثبت شده دائمی شامل اسطوره ها و افسانه ها است.

شهر مالاکا در مالزی
شهر مالاکا در مالزی

کفش‌های روفرشی سوزن‌دوزی، انواع باتیک، تارت آناناس و شکلات‌های دودل از سوغاتی‌های مالاکا سیتی به‌شمار می‌روند. شما برای خرید می‌توانید به «خیابان جانکر» (Jonker Street)، «داتاران پهلوان ملاکا مگامال» (Dataran Pahlawan Melaka Megamall) سر بزنید.

شهر مالاکا در مالزی

از محبو‌ب‌ترین دیدنی‌های مالاکا سیتی می‌توان «کافه هاسکیتوری» (The Huskitory)، «موزه میراث بابا نیونیا» (Baba & Nyonya Heritage Museum)، «مسجد تنگه ملاکا» (Melaka Straits Mosque)، «موزه جواهرات چینی‌های تنگه» (Straits Chinese Jewelry Museum Malacca)، «معبد چنگ هون تنگ» (Cheng Hoon Teng Temple)، «موزه فرهنگی چنگ هو» (Cheng Ho Cultural Museum)، «کلیسای سنت پاول» (St. Paul’s Church)، «کلیسای سنت پتر» (St. Peter’s Church)، «محله چینی‌ها» (Chinatown)، «کلیسای مسیح» (Christ Church)، «برج تامینگ ساری» (Taming Sari Tower) و «موزه و قصر سلطنتی مالاکا» (Melaka Sultanate Palace Museum) را نام برد.

شهر مالاکا در مالزی

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨