شهربازی‌های کرج
شهربازی‌های کرج

شهربازی های کرج ، تجربه ای متفاوت همراه با هیجان

شهربازی های کرج

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره شهربازی های کرج صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با شهربازی‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

شهربازی یکی از مکان‌های تفریحی در کرج است و محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌رود. کرج از چندین شهربازی سرپوشیده و روباز برخوردار است که مجهز به به‌روزترین امکانات و وسایل بازی هستند. بازی‌های هیجان‌انگیز مانند ترن هوایی، رنجر، چرخ‌وفلک و ده‌ها بازی دیگر ویژه کودکان و بزرگسالان در این شهربازی‌ها تعبیه شده‌اند. در ادامه مقاله تصمیم گرفتیم بهترین شهربازی‌ های کرج را بررسی و معرفی کنیم.

بهترین شهربازی‌ های کرج

در این بخش محبوب‌ترین و بهترین شهربازی‌های کرج را معرفی نموده‌ایم که عبارت‌اند از:

شهربازی پارک چمران کرج

پارک چمران از قدیمی‌ترین شهربازی‌ها در کرج به شمار می‌رود که وسایل متنوعی برای تمام رده‌های سنی در آن وجود دارد. این مکان تفریحی جای مناسبی برای خانواده‌ها است. بچه‌ها و بزرگسالان در کنار یکدیگر می‌توانند به تفریح و شادی بپردازند. این شهربازی وسعت زیادی دارد که شما در اطراف آن شاهد مناظر زیبا و طبیعت پارک چمران خواهید بود. مهم‌ترین وسایل آن شامل چرخ‌وفلک ۵۰ متری ویژه همه سنین، ماشین‌های کوبنده برقی کودکان و نوجوانان، قطار تفریحی، سفینه غول‌پیکر، صندلی پرنده، فرزی دنس، ترن هوایی ۱۲ متری نوجوانان و جوانان، بازی بوسترز برای بزرگسالان و چندین وسیله دیگر است که باید مبالغ جداگانه‌ای برای استفاده از هر یک پرداخت کنید.

این شهربازی در مجموعه تفریحی چمران واقع شده و از انواع امکانات رفاهی مانند کافه، ایستگاه‌های فروش خوراکی، آلاچیق، نیمکت، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، باغ‌وحش، سرویس بهداشتی و غرفه صنایع دستی برخوردار است. همچنین پس از بازی می‌توانید به سینمای چمران بروید و فیلم‌های در حال اکران را تماشا کنید:

اطلاعات شهربازی چمران عبارت‌اند از:

  • آدرس: میدان امام حسین، بلوار چمران، خیابان سرباز
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۳۸۶۰۷
شهربازی های کرج
شهربازی های کرج

شهربازی اکوفان کرج

در مجتمع تجاری اکومال کرج یکی از جذاب‌ترین شهربازی‌ های کرج به نام شهربازی اکوفان قرار دارد. اکوفان به‌عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده کرج شناخته می‌شود. با مراجعه به این مکان می‌توانید تنوع بالای وسایل تفریحی ویژه کودکان و بزرگسالان را به خوبی مشاهده کنید. همچنین اکوفان مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های بازی برای تمامی سنین است و از خانواده‌ها استقبال می‌کند. مهم‌ترین بخش‌های آن شامل اولین VR LAND کرج، شهر مشاغل و اتاق جشن هستند. از تفریحات این شهربازی می‌توان به فوتبال دستی، بسکتبال، تاب، بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی اشاره کرد. در صورتی که وسایل را به‌صورت متناوب شارژ و استفاده کنید می‌توانید از تخفیف‌های ویژه ای بهره‌مند شوید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

اکوفان محیط بسیار امن و تمیزی دارد و به امکانات رفاهی مانند رستوران، بستنی‌فروشی و فودکورت‌ها مجهز است. با توجه به این که شهربازی در مجتمع اکومال واقع شده می‌توانید از فروشگاه‌های آن نیز دیدن کنید که برای گردشگران فرصت خوبی است. اطلاعات شهربازی اکوفان عبارت‌اند از:

  • آدرس: میدان استاندارد، رزکان نو، مجتمع تجاری اکومال
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۲۲۶۸

شهربازی اسکای لند کرج

اسکای لند از دیگر شهربازی‌ های کرج است که مسقف بوده و برای طرفداران تفریحات دیجیتال و فانتزی بهترین انتخاب محسوب می‌شود. این شهربازی به خاطر داشتن بازی‌های واقعیت مجازی شهرت دارد. همچنین اسکای لند دارای ۲۵۰۰ متر مساحت است که ۱۵۰۰ متر آن به وسایل بازی و 1000 متر دیگر آن به فودکورت‌ها تعلق دارد. این مکان بازی‌های بسیار متنوعی دارد و فاقد محدودیت سنی است. شما با خانواده خود می‌توانید در این مکان خاطرات بسیار شیرینی بسازید.

خانه بازی کودکان بازی‌های بسیار جذابی برای کودکان زیر در ۶ سال دارد. شهربازی از ۱۰ غرفه فودکورت مجزا تشکیل شده که به سرو انواع غذاهای ایتالیایی، ایرانی، ترکی و نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌پردازند. فودکورت‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند و به‌صورت کاملا مدرن طراحی شده‌اند. شهربازی اسکای لند توسط متخصصین گروه صنعتی بیات تجهیز شده و از مدرن‌ترین شهربازی‌های ایران به شمار می‌رود. اطلاعات شهربازی اسکای لند عبارت‌اند از:

  • آدرس: عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار، طبقه ۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۹۱۶۵۹۷۸۰
شهربازی های کرج
شهربازی های کرج

شهربازی آدرینا کرج

آدرینا از شهربازی‌های مدرن کرج است که اکثر تفریحات آن به‌صورت واقعیت مجازی، سه‌بعدی و چهاربعدی هستند. این شهربازی سرپوشیده مجهز به به‌روزترین بازی‌های کامپیوتری پی اس فور بوده و در مجموع ۵۴ بازی دارد. ظرفیت شهربازی آدرینا بیشتر از ۲۰۰ نفر است و محیط مفرح و هیجان‌انگیزی برای کودکان و بزرگسالان دارد. از مهم‌ترین خدمات این محل می‌توان به آتلیه عکاسی، گریم کودکان، برنامه کودک شو، برگزاری مراسم جشن تولد کودکان، کافه فست‌فود و… اشاره کرد. بازی‌های متنوع ویژه کودکان شامل قطار، هریس، پاپ‌کورن، بیگ ول، تله پورتز، دارن ویل، تکان‌دهنده‌ها، اوت ران، مری گرند، فروت نینجا، هلی جت، هلی گرند بزرگ و سایر بازی‌های واقعیت مجازی اشاره کرد.

همچنین بازی‌های ویژه بزرگسالان شامل سفینه، تله پورتز، ایر هاکی، تی تی مکس، پی پی تایگر، کلاب‌های بازی رایانه‌ای، راش آف رود، ایرکومبت، ماشین‌های کوبنده، فوت اسپر، شوتکس، آسانسور، میمون فضایی، شکار در جنگل و بسکتبال هستند. آدرینا با وجود تجهیزات نو و مطابق با آخرین تکنولوژی از محبوب‌ترین شهربازی‌های کرج به شمار می‌رود. اطلاعات شهربازی آدرینا عبارت‌اند از:

  • آدرس: مهرشهر، بلوار ارم، کوی زنبق، مجتمع آدرینا
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۴۹۲۱۵۵۵

شهربازی قلعه شادی کرج

قلعه شادی از شهربازی‌های تازه تأسیس کرج است که در شهریور سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این شهربازی دارای ۲۵۰۰ متر مساحت است و در مجتمع تجاری کیامال قرار دارد. طراحی آن نسبت به سایر شهربازی‌ها متفاوت بوده و در طراحی دکوراسیون آن از فضای قلعه شنی و المان‌های داخلی قلعه الهام گرفته شده است. همچنین این شهربازی مختص به کودکان است و تمامی تجهیزات برای کودکان و نوجوانان طراحی شده‌اند.

شهربازی قلعه شادی از شهربازی‌های سرپوشیده به شمار می‌رود و مهم‌ترین ویژگی آن تفکیک قسمت‌های متنوع است. از جمله تفریحات آن می‌توان به دیوار صخره‌نوردی، تاب‌های فانتزی کودک، قلعه شنی، ماشین‌های کوبنده، پینت بال و بازی‌های واقعیت مجازی اشاره کرد. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این شهربازی سالن بازی‌های کامپیوتری است که هیجان زیادی به همراه دارد. اطلاعات شهربازی قلعه شادی عبارت‌اند از:

  • آدرس: گوهردشت، بلوار مؤذن، خیابان پیروزی، مجتمع تجاری تفریحی کیامال، طبقه سوم
  • شماره تماس: 02134230003

سایر شهربازی‌ های کرج

تا اینجا مهم‌ترین شهربازی‌ها در کرج معرفی شدند و در این قسمت به معرفی سایر شهربازی‌هایی که شاید نام آنها را نشنیده‌اید خواهیم پرداخت:

شهربازی بوستان بهشت

یکی از شهربازی‌های کوچک در کرج است که در پارک بوستان بهشت قرار دارد. این پارک برای تمام سنین مناسب است و مهم‌ترین وسایل آن شامل کشتی صبا و تاب‌های بلند هستند. همچنین در خارج از شهربازی یک دریاچه مصنوعی بسیار زیبا وجود دارد که برای پرندگان آبزی محیط مناسبی است. تفریحات دیگری مانند اسکیت سواری، دوچرخه‌سواری، زمین‌های والیبال و بسکتبال در پارک بوستان بهشت وجود دارند. اطلاعات شهربازی بوستان بهشت عبارت‌اند از:

  • آدرس: شهرک حسینی، بلوار طالقانی، بلوار منظریه، پارک تفریحی بوستان بهشت
  • شماره تماس: ۰۹۳۳۲۸۲۸۳۵۹
شهربازی های کرج
شهربازی های کرج

شهربازی ویدئویی ستاره درخشان

یکی از مهیج‌ترین شهربازی‌ های کرج به نام شهربازی ویدئویی ستاره درخشان در محدوده گوهردشت واقع شده و طرفداران زیادی دارد. در این شهربازی بیشتر از ۷۰ نوع بازی مهیج و مفرح برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی این شهربازی مجهز بودن به سینما ۴ بعدی است که هیجان زیادی به افراد منتقل می‌کند از مهم‌ترین بازی‌های این مجموعه تفریحی می‌توان به انواع بازی‌های رایانه‌ای، ماشین‌های کوبنده، استخر توپ، کارنیوال و دستگاه جیرو لوپز اشاره کرد.

از نقاشی‌های انیمیشن در طراحی فضای داخلی این شهربازی استفاده شده و لحظات به یاد ماندنی به ارمغان می‌آورد. مجهز به اتاق تولد ویژه کودکان است که در طراحی آن نقاشی‌های بسیار زیبا به کار رفته‌اند. این شهربازی دارای فست‌فود است و غذاهای متنوع و باکیفیتی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اطلاعات شهربازی ویدئویی ستاره درخشان عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان مطهری، نبش ملک‌شاه، مرکز خرید ملاصدرا
  • شماره تماس: ۳۴۴۹۴۹۸۲

شهربازی ابن‌سینا کرج

یکی دیگر از شهربازی‌های کرج در محله گوهردشت شهربازی ابن‌سینا است که در پارک تفریحی ابن سینا قرار دارد. این شهربازی روباز است و مکان مناسبی برای تفریح خانواده‌ها به شمار می‌رود. از تفریحات و تجهیزات این شهربازی می‌توان به کشتی صبا، تاب‌های بازی و چرخ‌وفلک بزرگ اشاره کرد. پاندول یا آونگ از وسایل مهیج و منحصربه‌فرد شهربازی است و طرفداران زیادی دارد.

همچنین مجهز به دوچرخه بوده و امکان کرایه کردن دوچرخه توسط بازدیدکنندگان وجود دارد. این مکان از شهربازی‌های ارزان کرج محسوب می‌شود و با هزینه مناسب می‌توان در آن به تفریح و شادی پرداخت. همچنین در یک مکان آرام و سرسبز واقع شده و اطراف آن چشم‌اندازهای بسیار زیبایی وجود دارند. اطلاعات شهربازی ابن‌سینا عبارت‌اند از:

  • آدرس: غرب کرج، گلشهر شمالی، تقاطع بلوار ماهان، پارک ابن‌سینا
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۴۵۳۵۰۶۹
شهربازی های کرج
شهربازی های کرج

شهربازی لی لی پوت کرج

شهربازی لی لی پوت از بهترین مکان‌های تفریحی کرج برای کودکان است. تمامی وسایل و امکانات تفریحی این شهربازی برای کودکان زیر ۶ سال مناسب هستند. این امکانات شامل بازی‌های فکری ساده، تاب‌های کوچک، خانه بادی، فوتبال دستی و سرسره‌های کوچک می شوند.

همچنین تفریحاتی برای کودکان زیر یک سال در این شهربازی وجود دارد. والدین عزیز می‌توانند با امکانات و بازی‌های این مجموعه در تقویت مهارت‌های کودکان خود نقش داشته باشند و آنها را با دنیایی از رنگ‌ها آشنا کنند. اطلاعات شهربازی لی‌ لی‌ پوت عبارت‌اند از:

  • آدرس: حصارک، خیابان المهدی، کوچه ۸ متری اول، مقابل لوازم خانگی
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۴۶۱۳۱۷۰

سخن پایانی

بهترین شهربازی‌های کرج همراه با امکانات و اطلاعات در این مقاله معرفی شده‌اند. با توجه به ویژگی‌های هر شهربازی می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و همراه با خانواده و دوستان خود اوقات خوشی سپری کنید. شهربازی از بهترین مکان‌های تفریحی در کرج است که به گردشگران و مسافران عزیز توصیه می‌شود حتماً در برنامه سفر خود بازدید از آن را قرار دهند.