مجتمع تجاری پاژ مشهد

مجتمع تجاری پاژ مشهد ، مرکز خریدی پرطرفدار

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مجتمع تجاری پاژ مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مجتمع تجاری پاژ مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجتمع تجاری پاژ مشهد (Pazh Shopping Mall)، در واقع مرکز بین المللی مالی اقتصادی مشهد می‌باشد که نام خود را از روستای پاژ که زادگاه فردوسی شاعر نامدار ایرانی است گرفته است.

در مرکز بین المللی مالی اقتصادی پاژ چندین طبقه واحد‌های تجاری، چندین طبقه واحد اداری و چندین طبقه واحد اقامتی، چندین شعبه ممتاز از بانک‌ها، ایجاد صندوق امانات، هایپرمارکت، تالار‌ها و رستوران‌های متنوع  و کافی شاپ با سالن‌های چهار فصل که در بالاترین طبقات برج‌ها قرار دارند که سقف آنها متحرک می‌باشد، در حدود ۷۸۸ باب پارکینگ برای خودرو‌ها و کارواش، ۴ سالن سینما، ۳ سالن آمفی تئاتر، کتابخانه عمومی و کتابخانه دیجیتال برای نابینایان و همین طور قرار است در آینده سالن ورزشی نیز ساخته شود، در مرکز بین المللی مالی اقتصادی پاژ موجود می باشد.

مجتمع تجاری پاژ مشهد

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


علاوه بر اینها مجتمع پاژ، بخش مجزایی به نام شهر غذا برای انواع رستوران ها، فودکورت و کافی شاپ ها دارد که در منوی آنها انواع غذاهای ایرانی، خارجی، فست فود و دسر به چشم می خورد.

مجتمع پاژ مجموعاً دارای 25 طبقه است که به بخش‌های مختلف تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و پارکینگ اختصاص یافته است. در ادامه شما را هرچه بیشتر با بخش‌های مختلف این شهر بزرگ آشنا خواهیم کرد.

مرکز خرید پاژ

مرکز خرید پاژ با همراهی برندهای لوکس و خوش‌نام داخلی و خارجی توانسته‌است در کنار محیطی آرام و زیبا فضایی مناسب را برای خریداران و بازدیدکنندگان گرامی فراهم کند.

مجتمع تجاری پاژ مشهد

فروشگاه زنجیره ای هایپرمی

هفتمین هایپرمى در مجتمع مالى اقتصادى پاژ در خرداد ماه 94 تـأسیس و راه اندازىشد. .هـایپرمـى مشهد در 1 طـبقه با زیـر بنـاى 7000 متـر مـربع سطـح فروش همواره آماده خدمت رسانى به مشتریان محترم مى باشد.

مجتمع تجاری پاژ مشهد

واحدهای اداری برج پاژ

واحدهای اداری پاژ در کنار مرکز خرید مجموعه می‌باشد اما با دسترسی مجزا و مستقل فضایی امن و آرام را برای محل فعالیت شما ایجاد نموده است. این واحدها با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از شهر می‌تواند بر آسایش و آرامش شما بیافزاید.

شهر غذا

شهر غذا در حقیقت همان بخش فودکورت مجتمع پاژ مشهد است. این بخش در بلوک F واقع شده است و انواع برندهای معروف رستوران فست‌فود مشهد را می‌توانید در آن بیابید.

کیفیت منوی تمامی رستوران‌های شهر غذا در سطح لوکسی قرار دارند و تحت نظارت مستقیم مدیریت مجموعه پاژ هستند. همچنین در بخش شهر غذا، چند برند کافه معتبر نیز حضور دارند که گزینه مناسبی برای صرف یک میان‌وعده ساده و نوشیدنی به حساب می‌آید.

مجتمع تجاری پاژ مشهد

دسترسی

آدرس: مشهد، ضلع شمال غربی میدان جانباز، مجتمع تجاری اداری پاژ

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۳۳۱۲



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)