مرکز خرید پروما
مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما ، یکی از بهترین مراکز خرید مشهد

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید پروما

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید پروما مشهد ، یکی از بهترین مراکز خرید این شهر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پروما مشهد (Proma Shopping Mall) یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی مشهد  می باشد. پروما مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و شعبه ی مشهد در سال 1383 افتتاح گشت.

مجموعه ساختمانی پروما در 4 طبقه ساخته شد که طبقه ی همکف آن به هایپر مارکت پروما تعلق دارد و در آن می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را بطور جامع تهیه کنید. از هایپر مارکت که بگذریم نوبت به سایر طبقات میرسد. در طبقات دیگر مجتمع تجاری پروما مشهد حدود 250 واحد تجاری قرار دارد که شما می توانید از کالاها و اجناس مختلفی دیدن کنید و همچنین فروشگاه هایی که ارائه دهنده محصولاتی با برندهای معروف هستند.

مرکز خرید پروما

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر قصد خرید سوغات یا محصولات بومی شهر مشهد را دارید و گشت‌گذار در فضاهای مدرن شهری را به گشتن در بازارهای سنتی و قدیمی ترجیح می‌دهید، این مژده را به شما می‌دهیم که در این مجتمع اقلامی مثل خشکبار، زعفران و … را هم می‌توانید بیابید.

در طبقه‌ سوم این مجتمع امکانات تفریحاتی متنوعی برای بازدیدکنندگان فراهم آماده است. در طبقه‌ آخر این مجموعه هم یک فودکورت قرار دارد که انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را می‌توانید در آن‌جا بیابید.

مرکز خرید پروما

امکانات تفریحی و رفاهی

سالن بیلیار: این سالن یبلیارد اولین سالن بیلیارد در مشهد می باشد. سالن بیلیار مرکز خرید پروما مشهد مخصوص آقایان است. ساعت کاری سالن بیلیارد از شنبه تا پنج شنبه ساعت ده صبح تا بیست و دو است.

مرکز خرید پروما

سالن بولینگ: سالن بولینگ پروما مشهد اولین سالن بولینگ در مشهد است. در این سالن امکان بازی رقابتی در هرلاین بین دوازده نفر وجود دارد. جالب است بدانید تا به حال پنج دوره مسابقات استانی بولینگ در این سالن انجام شده است. این سالن مکانی شاد و مفرح برای خانواده هاست.

وی‌آر کلاب: وی‌آر کلاب مرکز خرید پروما فرصت تجربه‌ هیجانی فراموش‌نشدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر دوست دارید برای مدتی از دنیای واقعی فاصله بگیرید و به ‌دنیای خیال قدم بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم رفتن به این کلاب را از دست ندهید؛ با عینک‌های  واقعیت مجازی می‌توانید دامنه‌ تجربیات بصری خود را گسترش دهید و اوقات خوشی را در کنار دوستان و آشنایان خود بگذرانید.

سینما: یکی از جذابیت‌های مجتمع تجاری پروما که هم برای کودکان جذاب است و هم برای بزرگ‌سالان، سینمای ۷ بعدی و ۶ بعدی آن است. می‌توانید بعد از خرید و گشت‌وگذار در پاساژ در این سالن‌های سینما به تماشای فیلم و کارتون بنشینید و در دنیای تصویر غرق شوید.

شهربازی: این شهر بازی در طبقه آخر این مجتمع تجاری قرار دارد و مناسب کودکان و نوجوانان است.

کافی شاپ: کافی شاپ این مرکز خرید امکان رزرو تلفنی را دارد. ظرفیت این کافی شاپ صد و بیست نفر می باشد. در کافی شاپ پروما مشهد، جمعه ها صبح صبحانه سرو می شود ولی روزهای دیگر هفته عصرانه. ساعت کاری این کافی شاپ هر روز از ساعت ده و نیم صبح تا بیست و دو و نیم است.

پارکینگ: پارکینگ این مرکز خرید ظرفیت دو هزار ماشین را دارد.

مرکز خرید پروما

آدرس و تلفن و سایت مرکز خرید

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز، مجتمع تجاری پروما مشهد

تلفن: 05137637393

سایت: www.promacenter.com



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)