مرکز خرید کاسپین مد
مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد ، مدرن ترین مرکز خرید مشهد

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید کاسپین مد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید کاسپین مد در مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید کاسپین مد (Caspian Mode) در مشهد بدون‌شک یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز تجاری در این شهر است که برای علاقه‌مندان به خریدی باکیفیت راه‌حلی نهایی است. این مجتمع تجاری برای سخت پسندان گزینه ایده‌آلی بوده و با رضایت تمام از این مجموعه بیرون خواهید آمد. پس اگر سلیقه‌ای خاص دارید گزینه پیشنهادی اول و آخر ما در شهر مشهد مرکز خرید کاسپین مد است.

گروه کاسپین مد در مشهد مجتمعی 3 طبقه با نام خود احداث کرده‌ است که به‌طورکلی 9700 متر مربع زیر بنا دارد. امروزه این مجتمع با 12 فروشگاه معتبر و باکیفیت به تمامی مشتریان خدمات خود را عرضه می‌کنند. لازم است ذکر شود مرکز خرید کاسپین مد در مشهد با پذیرش نمایندگی‌های متنوع بین‌المللی و فضایی لوکس و مجزا نه تنها در کل مشهد بلکه از سایر شعب در کل ایران پیشی گرفته و متمایز است.

مرکز خرید کاسپین مد

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این مرکز خرید تاریخچه‌ای ۱۷ ساله دارد و از سال ۲۰۰۲ تاکنون فعالیت خود را در زمینه‌ی پوشاک و لوازم جانبی آن آغاز نموده است. پوشاک‌های عرضه‌شده در این فروشگاه‌ها وارداتی بوده و شامل برندهای معروفی است که طرف قرارداد با مرکز خرید کاسپین مد هستند.

ازجمله کشورهایی که این مرکز تجاری مشهد اقدام به واردات پوشاک از آن‌ها می‌کند عبارت‌اند از ترکیه، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و سایر کشورها.

از مهم‌ترین برندهای موجود در این فروشگاه‌ها می‌توان به دیزل، جیوکس، اسپرینگ فیلد، دبنهامز و مانگو اشاره کرد. علاوه بر تمام این‌ها مرکز خرید کاسپین مد تنها در مشهد شعبه ندارد، بلکه شعب مختلف این فروشگاه در شهرهایی چون تهران، اصفهان و مازندران نیز در قسمت‌های مختلف شهر قابل‌ دسترسی است و پرسنل این فروشگاه‌ها آماده‌ی خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند.

در این مرکز خرید بیشتر پوشاک ارائه می‌شود، اما در ساختمانی که در مشهد ارائه‌ شده هر طبقه مختص به فروش محصولی خاص است. طبقه‌ای مخصوص پوشاک و مد است، در طبقه‌ی بعدی لوازم‌آرایشی و لوازم جانبی پوشاک چون کیف و کفش به فروش می‌رسد و در طبقه‌ی آخر نیز امکانات رفاهی مناسب چون کافی‌شاپ‌های مختلف و رستوران‌های متنوع برای رفاه حال خریداران محترم در دسترس است.

مرکز خرید کاسپین مد

تنوع محصولاتی که در این فروشگاه زنجیره­ای مشهد ارائه می‌شود آن‌ قدر زیاد هست که امکان ندارد دست‌خالی و بدون کیسه‌های خرید از آن خارج شوید اما همان‌طور که اشاره شد قدری باید روی خالی شدن جیبتان فکر کنید و بعد به این مرکز تجاری-تفریحی مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که هر گرانی بی‌حکمت نیست و هر ارزانی بی‌علت!

کیفیت محصولات آن‌قدر خوب هست که شاید ارزشش را داشته باشد که قدری بیشتر هزینه کنید اما از کالایی که می‌خرید نهایت رضایت را داشته باشید. اگر قصد خرید پوشاک و یا خرید لوازم‌ آرایشی را دارید و به دنبال مجموعه‌ای می‌گردید که به‌صورت منسجم ارائه‌دهنده‌ی این کالاها باشد، کاسپین مد انتخابی است که قطعاً برایتان راضی‌کننده خواهد بود.

دسترسی

آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، بین بزرگمهر و سجاد 8

تلفن تماس: 05137678661

وب‌سایت رسمی: caspianmode.com



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)