آشنایی با پیست موتورسواری ویرانی مشهد | Mashhad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور تابستان 1403
 

پیست موتورسواری ویرانی مشهد

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با پیست موتورسواری ویرانی مشهد آشنا خواهیم کرد. برای اطلاعات راجع به این پیست در نزدیکی مشهد با ما همراه باشید.

موتورسواری از آن دسته ورزش هایی است که در کنار هیجان بالا کمی خطرآفرین نیز می باشد. اما بسیاری از افراد هستند که عاشق هیجان این رشته ورزشی هستند. خوشبختانه شهر مشهد دارای پیست هایی برای علاقه مندان این رشته است که از جمله آنها پیست ویرانی و پیست ثامن الائمه می باشد.

پیست موتورسورای ویرانی (Mashhad motocross track) از جمله پیست‌های موتورسواری برای آقایان و بانوان در شاندیز مشهد است که هفته‌ای سه روز به بانوان موتورسوار خدمات می‌دهد. موتور سواری ورزش پرهزینه‌ای است و پیست‌های اطراف مشهد امکان تجربه آن را برای علاقه مندان فراهم کرده‌اند.

پیست موتورسواری ویرانی مشهد
پیست موتورسواری ویرانی مشهد

ویرانی روستایی در بخش شاندیز استان خراسان رضوی است که فاصله زیادی با مشهد ندارد و دسترسی آن بسیار راحت است. این منطقه در حدود 28 کیلومتری مشهد واقع شده است و حال در این روستا پیست موتور کراس برگزار می شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در این پیست نیاز نیست که افراد مراجعه کننده حتما گواهینامه داشته باشند زیرا مربیانی در پیست موتور کراس حضور دارند و به افراد آموزش می‌دهند. همانطور که گفتیم بانوان نیز می‌توانند در این پیست موتور سواری کنند و از هیجان موتور سواری در این پیست لذت ببرند. امکانات پیست موتور کراس مشهد سرویس بهداشتی و تپه های خاکی می‌باشد.

عکس از: هادی مؤدب | فوتوشهر
عکس از: هادی مؤدب | فوتوشهر

مجموعه موتورسواری ویرانی در حالی دارای ظرفیت‌های خوب مساحتی برای تبدیل‌شدن به یکی از قطب‌های موتورسواری کشور است که پیست مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نیز می‌تواند در کنار این پیست، مشهد را به قطب موتورسواری کشور تبدیل کند. پیست ویرانی برای جهش بزرگ موتورسواری استان نیازمند اعتباری است که اگر چشم‌انتظار دولت‌ها باشد، شاید هرگز تأمین نشود و کار به سرانجام نرسد. پس باید از همین حالا مدیران و مسئولان این رشته در استان تلاش‌هایشان را برای تأمین این اعتبار از محل‌های دیگر دوچندان کنند.

استان خراسان در رشته موتورسواری قهرمانان ارزنده‌ای، چون علی برزوزاده، محمدخانی، پورشکیب و… را دارد که نام و نشان این رشته ورزشی در سطح ملی هستند و مدال آسیایی هم دارند.

پیست موتورسواری ویرانی مشهد - عکس از: هادی مؤدب | فوتوشهر
پیست موتورسواری ویرانی مشهد – عکس از: هادی مؤدب | فوتوشهر

چطور به پیست ویرانی برویم ؟

همانطور که گفتیم این پیست در جاده شاندیز و در منطقه ویرانی واقع شده است. دسترسی به پیست بسیار راحت است، کافیست از بلوار وکیل آباد مشهد به سمت جاده شاندیز بروید و بعد از حدود 28 کیلومتر به ویرانی برسید.

  • آدرس: مشهد، جاده شاندیز، 28 کیلومتری مشهد، ویرانی
  • صفحه اینستاگرام: heyat.motorcross.shandiz

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨