چلو کباب رفتاری ، رستورانی معروف و پرطرفدار در تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

چلو کباب رفتاری

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با چلو کباب رفتاری آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این رستوران معروف در تهران با ما همراه باشید.

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران است و یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید. این شهر دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌ های گردشگری است که شامل کاخ‌ها، موزه‌ها و باغ ها و بوستان ها، کافه ها، رستوران ها و عمارت هاست. تهران شمار زیادی کافه و رستوران دارد که اگر به دنبال یک کباب عالی هستید، پیشنهاد ما رستوران رفتاری است.

رستوران رفتاری (Raftari restaurant) معروف به چلو کباب رفتاری یکی از رستوران های محبوب است که منویی بسیار متنوع از انواع کباب ها را ارائه می دهد. این رستوران در نقاط زیادی از شهر تهران شعبه دارد و دسترسی همگان را راحت کرده است.

شعبه بام لند
شعبه بام لند

تاریخچه رستوران رفتاری

نقطه پیدایش و شروع فعالیت چلوکباب رفتاری به سال 1289 بازمی‌گردد. حاج علی‌اکبر رفتاری، اولین شعبه چلوکباب رفتاری را در میدان وحدت اسلامی در داخل بازارچه قوام الدوله افتتاح می‌کند و بدین طریق به میزبانی و ارائه غذای ایرانی به مشتریان خود می‌پردازد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پس از مدتی چلوکباب رفتاری از میدان وحدت اسلامی به خیابان وحدت اسلامی انتقال یافته و به مدت 70 سال در آنجا فعالیت می‌کند و در این میان با درگذشت حاج علی‌اکبر رفتاری، مدیریت این برند به فرزندانش حاج ابوالقاسم رفتاری و حاج محمود رفتاری انتقال می‌یابد.

چلو کباب رفتاری
چلو کباب رفتاری

نقطه عطف برند چلوکباب رفتاری در جایی رخ می‌دهد که نادر رفتاری با قصد و نیت توسعه برند چلوکباب رفتاری و تقویت آن در سال 1364 از انگلستان به ایران بازمی‌گردد و برای چیره شدن بر کسب‌وکار رستوران‌داری، کار خود را از نقطه صفر یعنی کارگری رستوران آغاز می‌کند. به گفته ایشان، این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت هر کسی است که می‌خواهد وارد صنعت رستوران‌داری شود.

در حال حاضر چلوکباب رفتاری برندی محبوب در میان مردم ایران است و موفقیت روزافزون آن را می‌توان در چهره مشتریانی دید که در شعبات متعدد چلوکباب رفتاری، غذای لذیذ این مجموعه را میل می‌کنند و از دریافت خدماتی منحصربه‌فرد و کسب تجربه و حسی خوشایند در محیط این رستوران، ابراز خرسندی می‌کنند.

شعبه های رستوران رفتاری

رستوران رفتاری دارای شعب متعددی در سرتاسر شهر تهران می باشد. از جمله شعبه های آن می توان به شعبه سعادت آباد، باملند، دولت، وحدت اسلامی، انقلاب و دروازه طهرون اشاره کرد. همچنین این رستوران قرار است در آینده شعبه ای در دبی افتتاح نماید.

منوی رستوران

همانطور که از نام این رستوران پیداست، کباب از اصلی ترین غذاهای این رستوران است. اما علاوه بر انواع کباب های لذیذ، سایر آیتم ها چون انواع خورشت، غذاهای ایرانی چون ته چین، انواع پیش غذا و سالاد و انواع نوشیدنی ها نیز در منوی این رستوران ارائه می شود.

کباب های این رستوران شامل انواع کباب کوبیده، برگ، سلطانی، جوجه کباب، شیشلیک، ماهی قزل آلا کبابی و… است. از غذاهای ایرانی لذیذ و پرطرفدار آن نیز می توان خوراک گردن و خوراک ماهیچه آن را نام برد.

چلو کباب رفتاری
چلو کباب رفتاری

چطور به این رستوران برویم ؟

شما با توجه به شعبه های متعدد این رستوران و فاصله ای که با آنها دارید می توانید یکی از شعب را انتخاب کنید و یک شام لذیذ و خوشمزه را در کنار خانواده یا دوستان داشته باشید. دفتر مرکزی این رستوران شعبه سعادت آباد می باشد.

  • آدرس شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، انتهای خیابان علامه جنوبی، مرکز تجاری طوس، طبقه هشتم
  • شماره تماس: 88687751-021
  • آدرس شعبه وحدت: تهران، میدان شاهپور، خیابان وحدت اسلامی، پایین تر از میدان حسن آباد
  • شماره تماس: 55382155-021
  • آدرس شعبه دولت: تهران، پاسداران، دولت، بلوار کاوه، جنب داروخانه مقدم، پلاک 336
  • شماره تماس: 22769496-021
  • آدرس شعبه بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس (چیتگر)، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند
  • شماره تماس: 40447951-021
  • آدرس شعبه انقلاب: تهران، انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، نرسیده به کوچه مهدی زاده، پلاک 950
  • شماره تماس: 66124627-021
  • وبسایت مجموعه: raftarifoodgroup.com
  • صفحه اینستاگرام: chelokabab_raftari

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨