مرکز خرید بام لند
مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند ، مرکز خریدی لوکس در تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید بام لند

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید بام لند ، یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجموعه تفریحی تجاری بام لند (Bamland Shopping Mall) از معروف‌ترین مراکز خرید لوکس تهران به حساب می‌آید که علاوه بر خرید، امکان انجام تفریح‌هایی همچون ماهیگیری، پیاده‌روی، قایق سواری و… را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. مرکز خرید بام لند از ۱۲ ویلای دو طبقه تشکیل شده که تعدادی از لوکس‌ترین و بهترین فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات و… را در خود جای داده است و با عرضه کالاهای باکیفیت و متنوعی از برندهای معروف دنیا، طرفداران زیادی دارد.

مرکز خرید بام لند

مرکز تجاری تفریحی بام لند که در جوار دریاچه چیتگر واقع شده، انواع برندهای معتبر و پرطرفدار را گرد هم آورده تا گردشگرانی که برای بازدید از دریاچه زیبای چیتگر به این مکان می روند، در صورت تمایل خریدهای دلپذیری هم انجام دهند. در واقع بام لند که مساحتی 65 هزار متر مربعی با 47 واحد تجاری دارد، اولین مرکز خرید خطی ایران به حساب می آید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


معماری مرکز خرید بام لند

معماران خوش ذوقِ مجموعه بام لند، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب هستند که معماری اصیل ایرانی را با سبکی مدرن تلفیق کردند و نتیجه ای فوق العاده رقم خورد. در ساخت این مکان عناصری همچون چوب، آجر و سنگ به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نمایی بسیار زیبا را پدید آورده اند. فضای زیر همکف در این مجموعه شامل قسمت های مهم شهر فرهنگ، شهر موسیقی و شهر سلامتی می باشد.
مرکز خرید بام لند

تفریحات باملند

در باملند شما می‌توانید از همه امکانات برای تفریح و خوش گذرانی استفاده کنید.  از پیاده روی و دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع.  این امکانات بام لند تهران موجب شده تا همه روزه هزاران نفر از آن بازدید کنند.

همچنین کافه و رستوران‌های زیادی در اطراف  و روبروی دریاچه چیتگر قرار دارند که چشم اندازی منحصر به فرد داشته و به تنهایی یکی از گزینه‌ها برای رفتن به این مجموعه هستند. وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و…. موجب شده است تا باملند تبدیل به یک گزینه متفاوت از دیگر مراکز تجاری و تفریحی شود.

مرکز خرید بام لند

دسترسی

  • آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند
  • تلفن: 40443080
  • ساعات کار مرکز خرید بام لند : 11 الی 24



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)