هزینه های دریافت ویزای توریستی کانادا

راهنمای جامع شرایط و هزینه های دریافت ویزای توریستی کانادا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هزینه های دریافت ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا یکی از ویزاهای پرتقاضای کانادا است. ویزای توریستی کانادا با اهداف مختلف گرفته می شود. این نوع ویزا به نام های ویزای مولتی، ویزای مولتیپل و ویزای 5 ساله کاناداريال سوپر ویزای کانادا نیز شناخته شده است. اهداف ویزای مولتی کانادا می تواند جهت دیدار با اقدام، جهت شرکت در نمایشگاه و یا درخواست این نوع ویزا بابت انجام قسمتی از برنامه های سرمایه گذاری کانادا باشد. از مزایای داشتم ویزای توریستی کانادا می توان به ورود و خروج به کانادا در طول مدت 5 سال بدون محدودیت و افتتاح حساب در بانک های کانادا اشاره کرد. به صورت کلی ویزای مولتی کانادا به دسته بندی زیر تقسیم می شود.

  • ویزای سینگل کانادا
  • ویزای مولتی (ویزای 5 ساله کانادا)
  • سوپر ویزای کانادا

هزینه های دریافت ویزای توریستی کانادا

 ویزای توریستی کانادا از نوع سینگل

ویزای توریستی کانادا در نوع سینگل برای اهداف و مدتی مشخص درخواست می گردد. ویزای توریستی سینگل کانادا می تواند حداکثر 6 ماه اعتبار داشته باشد. البته مدت زمان ویزای سینگل کانادا بنا به نظر آفیسر ممکن است کمتر از این مدت نیز باشد. نظر آفیسر در خصوص مدت زمان ویزای فوق با توجه به دلایل و مدارک ارائه شده از طرف متقاضی ، مشخص می گردد. در صورتی که ویزای فوق کمتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد، این مورد در ویزا مشخص می شود. دارندگان ویزای توریستی کانادا از نوع سینگل، تنها مجاز به یک بار ورود به کانادا در مدت زمان قید شده در ویزا می باشند. این افراد در صورتی که مجددا” نیاز به ورود به کانادا داشته باشند، باید مجددا درخواست ویزای توریستی کانادا کنند.

ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا همان ویزای توریستی کانادا می باشد. .ویزای مولتیپل کانادا ویزای 5 ساله می باشد. دارندگان این نوع ویزا این امکان را خواهند داشت که در مدت زمان اعتبار ویزا بدون محدودیت به کانادا ورود و خروج داشته باشند. اعتبار این نوع ویزای توریستی کانادا 5 سال و یا تا پایان مدت زمان اعتبار پاسپورت متقاضی می باشد. هزینه ویزای توریستی کانادا با توجه به تعداد اعضای خانواده متغیر می باشد. هزینه ویزای مولتی کانادا در صورت ریجکت و رد شدن درخواست ویزا، مرجوع نمی گردد. لازم به ذکر است مدت زمان ویزای توریستی کانادا 10 ساله می باشد ولی با توجه به اینکه پاسپورت ایران 5 سال اعتبار دارد ، ویزای مولتیپل کانادا برای ایرانیان نیز تا پایان اعتبار پاسپورت ایرانی خواهد بود. با توجه به نکات فوق متقاضیان ویزای مولتی کانادا بهتر است در صورتی که تا پایان اعتبار پاسپورت آن ها کمتر از 2 سال می باشد، جهت دریافت پاسپورت جدید اقدام کنند تا با پاسپورت جدید و تاریخ اعتبار 5 ساله جهت دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ویزای توریستی کانادا از نوع سوپر ویزا

 سوپر ویزای والدین نوع دیگری از ویزای توریستی کانادا می باشد. این ویزای مولتی به افرادی که در کانادا زندگی می کنند این امکان را می دند تا برای والدین خود در این خصوص اقدام کنند. سوپر ویزای کانادا را می توان برای پدر و مادر ، پدر بزرک و مادر بزرگ درخواست کرد. متقاضی ویزای سوپر ویزای والدین باید اقامت دائم کانادا را داشته باشد و همچنین درآمد سالانه وی بایدحداقل 24 هزار دلار کانادا به وصرت سالاتنه باشد. اعتبار ویزای مولتی از نوع سوپر ویزای والدین ده ساله است و دارندگان این ویزای وملتیپل کانادا می توانند در هر بار ورود به کانادا برای 2 سال در این کشور به صورت پیوسته زندگی کنند. شرایط درخواست ویزای توریستی کانادا از نوع سوپر ویزا به شرح زیر می باشد.

فردی که می خواهد برای دعوتنامه سوئپر ویزای کانادا اقدام کند باید سیتیزن و یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد.
فرد دعوت کننده این توع ویزای مولتی کانادا باید اسناد وضعیت مالی و مالیاتی خود را ارائه نماید.
فرد دعوت کننده در این نوغ ویزای مولتیپل کانادا، باید بیشتر از 24 هزار دلار در سال باشد.
فردی که دعوتنامه جهت ویزای مولتی سوپر ویزا ارائه می نماید باید هزینه بیمه خدمات درمانی متقاضی را برای حداقل یک سال پرداخت کند.
متقاضی ویزای مولتی کانادا از نوع سوپر ویزا باید جهت انجام تست پزشکی توسط پزشکان معتمد اراد مهاجرت کانادا اقدام کند.

مزایای ویزای توریستی کانادا 5 ساله

امکان ورود و خروج به کانادا در طول مدت 5 سال
افرادی که ویزای توریستی کانادا را داشته باشند شانس بالایی جهت دریافت ویزای دانشجویی کانادا خواهند داشت.
دارندگان ویزای مولتی کانادا می توانند در بانک های این کشور حساب باز کنند.
دارندگان ویزای توریستی مولتی کانادا در صورتی که فرزندی در کانادا به دنیا بیاورند، فرزند آن ها از همان ابتدا سیتیزن کانادا خواهد بود. (فرزندی که در کانادا به دنیا بیاید می تواند در آینده در مدارس کانادا به صورت رایگان تحصیل کند.
دارندگان ویزای مولتیپیل کانادا می توانند جهت خرید ملک در کانادا اقدام کنند.
دارندگان ویزای توریستی کانادا می توانند با بررسی بازار و مارکت این کشور جهت سرمایه گذاری در بازار مورد علاقه خود اقدام کنند.
دارندگان ویزای مولتی پل کانادا فرصت مصاحبه با کارفرمایان کانادا و دریافت جاب آفر را خواهند داشت.

 مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا  (مولتی کانادا)

 مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای توریستی کانادا با توجه به شرایط افراد متفاوت است. به صورت کلی مدارک لازم برای درخواست ویزای مولتی کانادا به شرح زیر می باشد.

ترجمه رسمی اسناد و مدارک ملکی
ترجمه شناسنامه متقاضی
ارائه گواهی تمکن مالی با توجه به تعداد اعضاء خانواده
ارائه گردش حساب متقاضی
ارائه دعوتنامه
ارائه گواهی اشتغال به کار
یک قطعه عکس پرسنلی
گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان
گواهی اشتغال به کار
ترجمه سند ازدواج
ارائه فیش حقوقی متقاضی
ارائه نامه مرخصی
اطلاعات رزرو بلیط
پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزا
پرداخت هزینه انگشت نگاری

متقاضیان ویزای تورستی کانادا باید با ارائه اسناد مدارک فوق جهت سابمیت پرونده ویزای خود به صورت آنلاین اقدام کنند. مدت زمان بررسی ویزای توریستی کانادا با توجه به تعداد پرونده های موجود در اداره مهاجرت کانادا حداکثر 96 روز می باشد. این مدت زمان با توجه به اطلاعات مندرج در وب سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا می تواند تغییر کند.

این افراد باید پس از سابمیت خود جهت رزرو وقت سفارت کانادا و انجام انگشت نگاری اقدام کنند. مدت زمان انچام انگشت نگاری حداکثر 30 روز پس از درخواست آن می باشد. متقاضیان باید با گرفتن وقت سفارت کانادا در کشور های اطراف ایران همانند آنکارا در ترکیه در این خصوص اقدام کنند.

افرادی که موفق به دریافت نتیجه مثبت در خصوص پرونده ویزای توریستی می شوند باید جهت دریافت ویزای مولتی خود اقدام کنند. این افراد به دو صورت می توانند جهت گرفتن ویزای توریستی خود اقدام کنند.
شخصا به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه و ویزای خود را دریافت نمایند.
و یا اینکه جهت پیکاپ ویزای کانادا از طریق دفاتر مهاجرتی معتبر اقدام کنند. هزینه پیکاپ ویزای کانادا از این طریق کمتر از حالتی است که خود فرد شخصا” به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه می کند. 

هزینه های دریافت ویزای توریستی کانادا

 موسسه مهاجرتی یوکن و خدمات ویزای توریستی

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان خدمات انواع ویزای توریستی کانادا، ویزای مولتی کانادا، سوپر ویزای والدین کانادا، پیکاپ ویزای کانادا را به صورت تخصصی ارائه می کند. متقاضیان می توانند جهت دریافت مشاوره با واتس اپ دفتر کانادا 0015144240400  در ارتباط باشند.



 الی گشت    

                تور کیش