کافه موزه گربه ایرانی
کافه موزه گربه ایرانی

معرفی کافه موزه گربه ایرانی ، تهران | Persian Cat Museum

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کافه موزه گربه ایرانی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کافه موزه گربه ایرانی در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کافه موزه گربه ایرانی ،کافه ای دنج در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان وصال شیرازی در یکی از خونه های قدیمی با نمای آجری و حیاطی کوچک در ورودی آن است که میخواهد قصه گربه های ایرانی را روایت کند. در حیاط ورودی این کافه ،شاید نتوان گربه ها را تماشا کرد اما در روز های گرم تابستان می توان از این فضا استفاده کرد.

کافه موزه گربه ایرانی

ورود به این کافه شما وارد دنیای گربه ها خواهید شد البته قبل از آن برای رعایت بهداشت ابتدا باید کیسه‌هایی را که مخصوص کفش است و کنار درِ ورودی قرار دارد، روی کفش‌هایتان بکشید و تا زمانی که داخل عمارت هستید، نمی‌توانید آن‌ها را از پایتان دربیاورید. ساختمان دو طبقه این کافه شما را به ماجراجویی گربه های ایرانی فرا می خواند. در تمام نقاط کافه خانه ها و وسیله های بازی برای استراحت و استفاده ی گربه ها فراهم شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دیوار های موزه مملو از تمبرهایی با طرح و نقش های گربه از کشور های مختلف است. تنوع این تمبرها بیانگر پیوند تاریخی هر کدام از این کشور ها با نژاد های مختلف گربه است.

کافه موزه گربه ایرانی

هرکدام از گربه های این موزه داستان های مخصوص به خود را دارند که با سرپرستی مسئولان مهربان این کافه درکنار هم زندگی می کنند. اکثر گربه های کافه از نژاد پرطرفدار پرشین هستند. گربه ها تماما زیر نظر پزشک هستند و واکسینه شده اند، پس جای نگرانی وجود ندارد. آشپزخانه کافه کاملا جدا است و هیچ گربه ای درآن رفت و آمد ندارد.

در منو غذایی این کافه، هیچ گونه گوشتی استفاده نشده است و غذاها کاملا گیاهی است. در این فاصله که غذا سفارش می دهید می توانید با گربه ها سرگرم باشید ولی به این نکته توجه داشته باشید که اجازه بغل کردن گربه ها و هر حرکتی که مانع استراحت و آرامش آنها شود را انجام ندهید. موزه گربه ایرانی در کنار فعالیت خود به‌ عنوان کافه، قرار است مرکزی برای نمایشگاه‌هایی با موضوع گربه باشد.

کافه موزه گربه ایرانی

نحوه دسترسی به کافه

آدرس:خیابان وصال شیرازی،بن بست مریم

ساعات کاری:هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)